Konehan on tosiaan naputellut pitemmän aikaa. Varsinkin kuumana on selvästi joku nostajista pitänyt terävää klak,klak,klak,klak ääntä alle 1500 kierroksilla.
Ja eikun hommiin...
Lähtökohta tämä.
![Kuva](http://img.photobucket.com/albums/v625/mikatau/S600/IMG_2654.jpg)
Auto seisonut pihalla pakkasessa tovin. Hyvin tärähti tulille -22c pakkasesta.
Lämpimäksi käyttely ja 20km ajolenkin jlk tallin lämpimään.
![Kuva](http://img.photobucket.com/albums/v625/mikatau/S600/IMG_2684.jpg)
Ilmanputsarit+ ilmamäärämittarit pois
![Kuva](http://img.photobucket.com/albums/v625/mikatau/S600/IMG_2687.jpg)
![Kuva](http://img.photobucket.com/albums/v625/mikatau/S600/IMG_2686.jpg)
Alipaine venttiilien letkut+johdot irti. Nämä kannattaa irrotella niin ettei mene sekaisin
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Kaasuvivusto pois kuskinpuolelta.
Sitten molemmat kaasuläpät pois.
![Kuva](http://img.photobucket.com/albums/v625/mikatau/S600/IMG_2690.jpg)
![Kuva](http://img.photobucket.com/albums/v625/mikatau/S600/IMG_2694.jpg)
![Kuva](http://img.photobucket.com/albums/v625/mikatau/S600/IMG_2692.jpg)
![Kuva](http://img.photobucket.com/albums/v625/mikatau/S600/IMG_2695.jpg)
Johtosarjat koneen päältä pois...
Muutama suuttimien johto liitin on melko hankalassa kolossa.
![Kuva](http://img.photobucket.com/albums/v625/mikatau/S600/IMG_2688.jpg)
![Kuva](http://img.photobucket.com/albums/v625/mikatau/S600/IMG_2689.jpg)
Imusarjan pultit oli aivan järkyttävän tiukassa
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Suuttimet ja bensakisko saa jäädä paikalleen imusarjaan.
Etummaiset pultit saa paremmin pois jos jollain ilveellä saa ohjaustehostimen säiliön irti. Säiliöstä ei taas saa letkuja irti jos ei ensin nosta imusarjaa pois edestä Todella tyhmä rakenne...
Imusarjan molemmin puolin on pakokaasunkierrätyksen putket kiinni imusarjan pohjassa. Kaasuläppien kohdalla. Pultit taas tiukassa ja hankalassa paikassa.
![Kuva](http://img.photobucket.com/albums/v625/mikatau/S600/IMG_2697.jpg)
![Kuva](http://img.photobucket.com/albums/v625/mikatau/S600/IMG_2696.jpg)
No ja johan viimein nousi imusarja pois...
![Kuva](http://img.photobucket.com/albums/v625/mikatau/S600/IMG_2700.jpg)
Otetaan kuskinpuolen venttiilikopasta tulpanjohdot ja nokka-akselin asentotunnistimet irti.
![Kuva](http://img.photobucket.com/albums/v625/mikatau/S600/IMG_2703.jpg)
![Kuva](http://img.photobucket.com/albums/v625/mikatau/S600/IMG_2704.jpg)
Kopan pultit auki ja puukolla ja vasaralla kevyesti naputellen tiiviste irti kannesta. Koppa on todella ohutta valua joten hajoaa herkästi vääntämällä.
![Kuva](http://img.photobucket.com/albums/v625/mikatau/S600/IMG_2706.jpg)
Siinähän se. Seuraavaksi tuossa on ajoitusmerkkien pyöritteleminen kohdalleen ja nokka-akselit pois...
Jatkuu... Joskus.