Mutta ei omasta mielestä tarpeeks.
Kulkineessa kiinni webasto....vielä...oisko mahollista että ny ku se ei toimi enää ollenkaan ni ne webastolle menevät letkut imee sen lämmön...tai että sen lämmin vesi viilenee sillä mutkalla mitä se tekee webaston kautta lämppärin kennolle

Lämmittyään on ylävesi letku kyllä lämmin...mutta ei siinä näppejään polta...ainakaan minä...sitte ku painiskelee letkuja ni käsin tuntee ku lämpenee entisestään.
Ilma vuotoa epäilen...jossaki kohtaa...mutta missä

EI, ei kehitä painetta syyläriin, pien "tsup" kuuluu ku korkin aukoo silloin ku moottori on lämmin/kuuma ja käynnissä, saman tekee ku on sammuksissa, tosin ku on seissy muutaman tunnin ja pikkisen jäähtyny ni ei kuulu mitään ku syylärinkorkin aukasee.
Lohkolämmitin toimii hyvin ja tuntus jotta kiertää vesi lämppärissäki vaan se vesi ei mielestäni lämpene tarpeeks.
Sitte höyrystää apparin puolen tuulilasista....vaan kosteata ei oo missään...ainakaan mitä oon lämppärin ympäristöä tutkinu.
Voisko olla että tuulilasin ympäristöstä tullu vettä sisään sen verran että on ne "fyllit" tai mitälie äänieristeitä...oisko ne kosteena ja ku lämmintä alkaa tulla ni tulee se höyry niistä sitte

Sen tiiän että kuskin puolen reunasta tuli kovalla sateella tippoja siihe kohtaan missä on nokkapellin aukasu kahva....vaan ei oikeen selvinny mistä kohen ne tulee...ne tulee.....jostaki.
Ja kummonen syyläri sinne sopii

Sii muunlainen ku se oma mikä siellä nyttenki on, ja kui paljon pitää purkaa jotta saa esiin sen lämppärin kennon

Mitenkä saa auki sen tuulilasin ulkopuolella, alareunassa olevan pellin pois

Siis sen missä on ne ilmanotto aukot, ku mulla EI oo sitä mahollisuutta että sitä keskiosaa vois pois ottaa....mulla on otettava koko pelti ja irrotettava kuskinpuolen pyyhinki....vai onkos siihe olemassa joku "poppakonsti"

Yllä oleviin kysymyksiin ku joku ossaa vastata ni oisin ikionnellinen....muun onnellisuuden lisäks