mulla jymähti kerran työpaikan pihassa, jäi avain kiinni ku vaimon avaimilla meinasin pikkasen siirtää mersua, no ei liikkunu avain yhtikäs mihinkään, sisältä työkaluja ja kunnon ote avaimesta jotta käänty ees pikkasen..vaan ei se pois tullu pesästä..ovet kyllä aukes, sitte astetta enepi väkeä ja valtaa lukko osaan ni johan lähti nii lukkopesä ja lopulta avain.
Romikselta uus pesä avaimineen + 2 uuden avaimen teettäminen, alta 50:pillä selvis hommasta ja sen jälkeen on kerran alkanu haitat jumittaa ni aivan tyynesti eka lukkosulalla ja perään justihi crc:n tapaisella huuhdellu sen pesän nii paljon jotta ovea pitkin on valunu puhdas neste, sen jälkeen jotaki rasvaa sinne ruikkinu...viimeks meni aseöljyä jonku verran.
Taitaa se vika olla siinä ku ei lukossa ole sitä sontalevyä edessä ite pesän ulkopuolella ja kun avaimen työntää pesään niin työntää se pien suojalevy ne sonnat sisään lukkoon, ite oon miettiny jos pienestä pellin lirpakkeesta tekis sellasen sujan jotta se pitkin kylkiä kulkautuva sonta ei sinne lukkopesään pääsis, itekseen se ei sinne tunkeudu jos pesän edessä on ees jotaki, mutta kun pesään työntää sen avaimen ni siitähän se sinne kulkeutuupi, ainaki mitä ite oon nuita lukkoja joutunu purkailemaan ni sen tullu huomanneeks.
Mulla ku ei toimi ku pelkästään se kuskinoven lukko ni kannattaisko se mätänetistä käydä hakemassa uudet patruunat sinne...vai tilaanko suoraan kl:stä
Uudelleen en ala sarjoittelemaan..ei siihe riitä kyky eikä hermot
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.