Alkoi sitten tyhjäkäynnillä tosi vienosti tuntumaan pienehköä ravistusta. Huomasin kun istuin autossa parkkipaikalla konekäynnissä, tasaisen seesteisen tyhjäkäynnin rikkoi sellainen hieno veino "pätkäisy", juuri ja juuri havaittava. Ja seuraavana päivänä sitten alkoi tuntumaan ihan sellaista pientä ravistusta ja jos seisoo vaikka liikennevaloissa jalka jarrulla, niin silloin tuntee sellaisen satunnaisen ravistamisen. Kiekkamittarin viisari ihan vähän notkahtaa pätkäisyn tai ravistuksen hetkellä.
Tämän huomasin oikeastaan heti sen jäkeen kun olin pessyt auton koneessa ja reteenä otin myös alustapesun. Voisko toi insinööritaidon ihme olla ottanut vaikka kosteutta johonkin, vai meniköhän se sitten sopivasti rikki?
E240 vähän alkoi ravistamaan tyhjäkäynnillä
Ai vitsi kuulostaa taas mukavan edulliselta... Tulpat pitäis kyllä ilmeisesti seuraavassa B-huollossa vaihtaa edellisestä vaihdosta on melkein 90tkm aikaa ja useampi vuosi. Pitääkö tossa keksinnössä oikeesti käyttää jotain käsittämättömän kalliita iridium? vai kelpaako lyhyemmällä vaihtovälillä vaikka jotkut perus platina kynttilät? Vai onko ne niin Vmäiset vaihtaa että ei viitti kun kerran vuosikymmeness vaihtaa?
Tosin enhän mä pysty tietämään varmasti niistä pohjan suojien kunnosta...
Tosin enhän mä pysty tietämään varmasti niistä pohjan suojien kunnosta...