tosi miehille auton merkillä ei ole väliä
-
tosi miehille auton merkillä ei ole väliä
itsestäni ainakin tuntuu siltä,etttä ei merkillä väliä kunhan tuntuu oikeelta kulkineelta itselle.
Mä ajan rippikouluikäisellä Hontalla. Tarvinneeko lisäyksiä?
E: Lisään kuitenkin. Ihminen joka joutuu/haluaa ajella tonnin ritsoilla, ei saa itselleen statussymbolia(ainakaan positiivisessa mielessä) vaikka kuinka olisi olevinaan merkkiuskollinen.
E: Lisään kuitenkin. Ihminen joka joutuu/haluaa ajella tonnin ritsoilla, ei saa itselleen statussymbolia(ainakaan positiivisessa mielessä) vaikka kuinka olisi olevinaan merkkiuskollinen.
Viimeksi muokannut Fenton, 06.11.2010 21:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Tähän sanon että ei ykskään mersu(yli 10kpl )ole ollu niin hyvä ja halpa(käyttö kustannukset) ajaa istua KUSKIN PENKILLÄ kuin nykyinen foortti no mersua kun tänään kävin kattomassa ja kaveri koe ajo foorttin,tuumas että onpa hyvä ajaa siksi jätin kaupat tekemättä+että oli väyrynenArto N kirjoitti:Katoskatos!
Jo kaksi ihmistä potee mersukuumetta ja samanaikaisesti yrittää kovasti itselleen perustella että "kyllä tämä Ford on ihan auto siinä missä naapurin Arin Mercedes-Benz"
musta tuntuu et pekka ajelee korollalla pikkukustannuksilla lyhyttämatkaa mut sittekkun Terttu ajaa alkaa ajamaan ja tulemaan kilometrejä alle niin merssu menee kustannuksissa pienemmällä
korolletteny on kieltämättä mielestäni huono vertailukohde toisaalta kun se perhana on kestävän oloinen rimpula ..pakko se varmaan on jo myöntää
korolletteny on kieltämättä mielestäni huono vertailukohde toisaalta kun se perhana on kestävän oloinen rimpula ..pakko se varmaan on jo myöntää
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Hä
Tosimiehellähän auton merkillä nimenomaan on väliä. Vätykset ja akkojen käskettävät ajaa pirkkavolkkareilla ja nipponihipoilla
Tosimiehellähän auton merkillä nimenomaan on väliä. Vätykset ja akkojen käskettävät ajaa pirkkavolkkareilla ja nipponihipoilla
ajossa BMW X3 2.0dXdrive, ex: w205, 220cdi, w204,180cdi A facelift, W203, 220cdi facelift, bmw 118d, bmw 320d, W203 C200K aut, w202 200cdi aut, w202 280 aut.+ useita merkkejä joita ei autoksi kannata kutsua.
Jaa niinkun näin vaiAM kirjoitti:Tosimies ei tuhlaa aikaa tällaisiin miettimisiin vaan ajaa miltä hyvältä tuntuu
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Eikai sillä merkillä niin väliä ole, moni muu valintakriteeri menee merkin edelle. Muutamia on tullut kokeiltua
- 8x Ford
- 4x Volvo
- 14x Toyota
- 3x Mitsubishi
- 5x VW
- 1x Peugeot
- 2x BMW
- 4x MB
Olenkohan minä semmoinen merkkiuskollinen?
Vuosien mittaan mieltymykset ovat muuttuneet, ja minun makuuni hyvän auton vaatimukset ovat: Dieselkone, Takaveto tai neliveto, Lämmin talvella ja Viileä kesällä, Luja mutta tarvittaessa yksinkertainen huoltaa, Hyvä ajaa. Muutaman kerran piti etsiä sopivaa mutta lopulta tärppäsi tuon Bornitin kanssa.
Autoilu tuli aloteltua pensaetuvetoromuilla, ja olihan se näin jälkeenpäin ajateltuna aika kauheaa mutta eipä silloin tiennyt paremmasta
- 8x Ford
- 4x Volvo
- 14x Toyota
- 3x Mitsubishi
- 5x VW
- 1x Peugeot
- 2x BMW
- 4x MB
Olenkohan minä semmoinen merkkiuskollinen?
Vuosien mittaan mieltymykset ovat muuttuneet, ja minun makuuni hyvän auton vaatimukset ovat: Dieselkone, Takaveto tai neliveto, Lämmin talvella ja Viileä kesällä, Luja mutta tarvittaessa yksinkertainen huoltaa, Hyvä ajaa. Muutaman kerran piti etsiä sopivaa mutta lopulta tärppäsi tuon Bornitin kanssa.
Autoilu tuli aloteltua pensaetuvetoromuilla, ja olihan se näin jälkeenpäin ajateltuna aika kauheaa mutta eipä silloin tiennyt paremmasta
MB S124 300 -92 Farkkupakutiisselilintta
BMW E39 525D Touring -01 Farkkukäyttis
Ford County 754, Ford 3000
® Mesen linttaklubi
BMW E39 525D Touring -01 Farkkukäyttis
Ford County 754, Ford 3000
® Mesen linttaklubi
JEP... No sen verran oon merkkiuskollinen että tällä hetkellä 2 Tojotaa nimis ja 2 ollu nimis..AM kirjoitti:Tosimies ei tuhlaa aikaa tällaisiin miettimisiin vaan ajaa miltä hyvältä tuntuu
Leikki ikä ---> koko ikä Ei riemulla rajaa ku takavedolla ajaas
2x Toyo
4x Toyo -EX
Can-Am -EX
MB -EX
Nissan -EX
VW -EX
2x Toyo
4x Toyo -EX
Can-Am -EX
MB -EX
Nissan -EX
VW -EX
Re: tosi miehille auton merkillä ei ole väliä
Juurikin näin. Nimim. 3 x MBville kinnunen kirjoitti:itsestäni ainakin tuntuu siltä,etttä ei merkillä väliä kunhan tuntuu oikeelta kulkineelta itselle.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Tällähetkellä ajelen tolla 3B paskatilla. Aika heikkoa on volkkarin laatu, tosin huoltojen helppous on yllättänyt positiivisesti. Halvallahan se kulkee kun ei mitään kuluta. Silti ei ole meikäläisen mieleen. Ajelen tuolla kunnes laukeaa ja sitten taitaa tulla paluu mersun rattiin. 123 on jäänyt kokematta joten sellanen seuraavaksi! Joku noissa vanhoissa mersuissa vaan on...
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.
Reikä is my middle name
Reikä is my middle name
Mersut, Bemarit ja Volvot ovat aina kelvanneet vaativaankin makuun.
Volvoja ei ole minulla koskaan ollut. Yhdellä tutulla automaalarilla Volvo
oli, mutta se oli kuulemma rimpula jo 200.000 tkm ajettuna. Viimeksi kun
näimme, niin Volvo oli vaihtunut uudehkoon nelivetomersuun.
Volvoja ei ole minulla koskaan ollut. Yhdellä tutulla automaalarilla Volvo
oli, mutta se oli kuulemma rimpula jo 200.000 tkm ajettuna. Viimeksi kun
näimme, niin Volvo oli vaihtunut uudehkoon nelivetomersuun.
4matic - Ihminen ei tarvitse tämän parempaa autoa, tosin sellaista ei ole tehtykään.
kaveri o ny tuskaillu volvon kans viimiset 7v. en tiedä mitä sanoa... se vaihtaa niitä aina 2v välein niin, että uusi on 3v vanha entinen liisinkipeli tms. kokoajan akselistois ollu jotai ongelmaa jne.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Ei ole kaverisi oppinut sitten sitä yksinkertaista Volvon ostajan ohjetta, että toimivat Volvot on jo valmiiksi merkattu tehtaalla.Sergey kirjoitti:kaveri o ny tuskaillu volvon kans viimiset 7v. en tiedä mitä sanoa... se vaihtaa niitä aina 2v välein niin, että uusi on 3v vanha entinen liisinkipeli tms. kokoajan akselistois ollu jotai ongelmaa jne.
Niissä lukee takaluukussa tunnistamisen helpottamiseksi teksti "Classic"
140.000 km ja melkein 7 vuotta meni rouvan nykyinen S80 ennen kuin ensimmäinen alustan osa (alatukivarren pusla) meni vaihtoon. Edeltäneessä S60:ssa ei mennyt yhtään huoltoväliä auton meillä viettäneiden vajaan kolmen vuoden ja 60.000 km matkalla ettei huoltoon mennessä jostain olisi kolissut
Iso vaalee E200 CDI (S212)
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Re: tosi miehille auton merkillä ei ole väliä
Olen samaa mieltä. Takaluukussa ei ole AMG merkkiä, mutta silti kiva ajella. Nooh, on siellä mersun tähti mutta ei sitä viitsi ottaa pois, kun saattaa maalipinta kärsiä. Merkillä ei ole väliä. Paitsi 200D olisi kyllä kiva merkki takaluukussa...ville kinnunen kirjoitti:itsestäni ainakin tuntuu siltä,etttä ei merkillä väliä kunhan tuntuu oikeelta kulkineelta itselle.
tässä kun on ajanut ties millä noin 6vuoden aikana niin mersu on ollut paras. Äitteen tämän hetkinen v70 on ollu ihan hyvä ajettava mut tuo automaatti ei oo mua miellyttänyt sitte yhtään , ja laiskin auto mitä oon ajanut niin tämän hetkinen c-sarjalainen (vaihtoon joutas).
MB W123 -81 (rojekti)
MB W203 -03 (vaimokkeen)
MB W124 -86 (talven penkan levittäjä)
+lukemattomia menneitä projekteja ja kulkupelejä
MB W203 -03 (vaimokkeen)
MB W124 -86 (talven penkan levittäjä)
+lukemattomia menneitä projekteja ja kulkupelejä