
Ja tietysti tarjolle tulee myös se rutinalaatikko Fuller.

Onhan Sisu niitä harvoja, joka tekee itse akselinsa ja myös muille:pupetti kirjoitti::
Suomalaistaha sisussa ei oo ollu mitään pitkiinaikoihin.......muutako merkki ottassa.
NiinpäLaaksonen kirjoitti:Onhan Sisu niitä harvoja, joka tekee itse akselinsa ja myös muille:pupetti kirjoitti::
Suomalaistaha sisussa ei oo ollu mitään pitkiinaikoihin.......muutako merkki ottassa.
http://www.sisuaxles.com/
En, vaan kuva löytyy täältä:Mika.S kirjoitti: Ootko ite ottanu tuon kuvan vai mistä löytyMercedes-Sisuja on pari kappaletta suomen maanteillä ollu jo jonku kuukauden
Kirjotellaanpas tännekin pitkän katkon jälkeen. Nostoteli on Vanajan autotehtaalla työskennelleen insinööri Veikko Murosen keksintö. Alkujaan teli oli siis Vanaja-kuorma-autoissa joista Sisu peri sen yritysfuusiossa 60/70 lukujen vaihteessa. Vanajalta Sisu sai myös Fuller-vaihteistot.Leemu kirjoitti:Tiiättekö muuten mistä tuo mainio telisysteemi on peräisinMika.S kirjoitti:mainetta niittäny telinnosto systeemit ainaki![]()
Ei ole alunpitäen nimittäin Sisun oma
SM ja SK olivatkin vuodesta 1980 vuoteen 1996. Tarkoitin lyhytaikaisuudella juuri noita 1995 tulleita E-sarjan omia hyttejä ja tuota lepakoksi mainitsemaasi kummajaista.thabandit^ kirjoitti:Eikait nuo Karjaa-kopit nyt niin lyhytaikaisia olleet, SM, ja SK ajoilta asti? Noihin early-E-sarjalaisiinhan karjaa koppien erona olivat juurikin konepeitot, ovien alareunat ja kojelauta oli modernisoitu.