Tämmöisen riesan on nyt pikkuhiljaa pukannut. Aletaanpa nyt laittamaan kuntoon kun on taas teknistä tukea saatavilla

Vika on siis tullut pikkuhiljaa, aluksi kerran kuussa ja nyt alkaa olla jo jokapäiväistä. Alaväännöt ja tehot täysin hukassa alle 2000rpm:llä. Lähtee kulkemaan suurinpiirtein normaalisti kun kierrokset on yli 3000 rpm. Joutuu siis ohituksiin ja muihin kiireisiin ajamaan vähintään yhden vaihteen pienemmällä.
Vika poistuu kun auton sammuttaa ja virta-avaimen käyttää irti, mutta se ei nyt enää paljon lohduta kun vika on heti kohta uudestaan päällä.
Vikakoodit alla. Elecrical heaterista ei tarvi välittää, se on ollut iät ja ajat.
Ilmamäärämittari toimii mielestäni loogisesti, sen mitä tuossa Carsoftilla monitoroin. Silloin kun vika on päällä, niin ilmamääräanturin perusteellä ei ahdot nouse kunnolla pienillä kierroksilla. Varsinaista ahtopainetta en ole vielä mittaillut.
Turbolle menevän alipaineletkun käytin eilen irti, imeskelin, ei vuoda. Turbo on siis muuttuvasiipininen (vm -01).
Imusarjan säätötanko liikkuu, sen mitä sitä käsikopelolla pimeässä pystyy kokeilemaan.

Mikä tuo ARF pressure convertter on

Mistä tätä nyt kannattaa alkaa arvailemaan

Mitä muuta tai onko varmaa tietoa

Lähden autotalliin.