Tuohon ku laittas vielä peltisarjan, suuttimet ja isomman turbon nii luulis heittävän kaasusta perääVensku_ kirjoitti:Kah, samaan aikaan meikäläiset täällä.Mika.S kirjoitti: Eipä mahtunu allekaveri oli tänään kokeillu 940 turboon noita vanteita, ottaa satulaan kiinni
![]()
B230FT tai ET en nyt muista kumpi se oli (muistaakseni FT)
Olis siihen kireempi nokkakin![]()
3" putkella, vvsuodattimella, nokalla ja about 1bar paineilla, täyskaasukiihdytyksessä luisti kytkin tai ratas 2lla (235/45/17)Mukavasti siinä on voimaa, ei se mikään raketti oo mut kuitenki.
Jos kone kalakattaa nii kokeileppa vetää kaikki remmit niin tiukalle et ne soi, jos kalakatus loppuu nii 1 runkolaakeri on väljä (volvon tyyppivika).![]()
Jaa että ei oo raketti...Itellä olis hirviä himo saada tuosta vehkeestä kunnon Driftin vehje, kaasusta perä rinnalle...
![]()
Jaaha, no pitääpä jotain kokeilla...
edit:
Pitäiskö muuten ostaa, naapurista 300:n volvo, 531:n kannella jne... parillasataa...
Niin... Ja tuosta moottorin "kalkatuksesta"... Kaveri meinas että pakoputki vuotais. No, nelospytyn kohdalta kyllä puuttuu yks pultti, että liekö sieltä fuskaa. Mutta tosiaan säkätys/kalkatus jne, voimistuu huomattavasti kun kaasua painaa, muuten aika siisti käyntiääni ajettaessa. Tyhjäkäynnillä nyt tietysti kakeltaa...
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Jos saat parillasadalla tuon 531 kannen nii juokse jo hakemaan, pyytävät ainaki +500 tuosta kannesta
Varmaan helpoin homma ensimmäisenä kokeilla kiristää nuo remmit
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)