Ai niin.. Kova meteli siitä kans lähtee, mutta ei se kyllä mihinkään liiku.

Tilapäinen rekisteristäpoisto on oikein hyvä ratkaisu jos käyttöä olisi joskus myöhemmin...ei oo varaa pittää dieseliä jouten seisomassa
Samoin onnistuu Pösö 106/206 ja Citroen Saxo. Elikkäs onnistuu se pakuksi rekisteröinti vieläkin. Siinä taitaa olla se ideana, että kyseistä mallia saa jossain euroopassa myös pakuna.Sivonen kirjoitti:Ottamalla takapenkit pois ja 80-luvulla.![]()
Ihan lekentaarinen laite, polttoaineenkulutus mitätön ja dieselvero kaks euroa.
Ei oo mersut seisomista varten tehty ei. Ne kuuluu liikenteeseendealer kirjoitti:Tilapäinen rekisteristäpoisto on oikein hyvä ratkaisu jos käyttöä olisi joskus myöhemmin...ei oo varaa pittää dieseliä jouten seisomassa
Linttamies Hamis on jo linttaklubissa ja pysyy, tähän seurakuntaan ei tarvitse jäsenyyttä olla uusimassaHamis kirjoitti:Tuli hankittua työauto itelle, oiskos tästä linttalupiin?![]()
![]()
1.8Dee ja 2paikkanen paku.
Ja taas meinasi käyä kirjurille kämmi, Eki87 pitää hetimiten lisätä listoilleEki87 kirjoitti:Oli Jovihavan kanssa KiuruSlalomissa hieman alustavaa puhetta että pääsiskö sitä klubiin.
Kuvia en kyllä nyt juuri tähän hätään saa, mutta jovihavan luvalla lintta-tarra laitettu jo takalasiin.