Venskun Ahdettu Kartano

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Avatar
Mika.S
Ruosteen surma
Viestit: 1376
Liittynyt: 22.4.2006 20:00
Paikkakunta: Haapajärvi

Viesti Kirjoittaja Mika.S »

Vensku_ kirjoitti:
Mika.S kirjoitti: Eipä mahtunu alle :( kaveri oli tänään kokeillu 940 turboon noita vanteita, ottaa satulaan kiinni :evil:

B230FT tai ET en nyt muista kumpi se oli (muistaakseni FT)

Olis siihen kireempi nokkakin :twisted:

3" putkella, vvsuodattimella, nokalla ja about 1bar paineilla, täyskaasukiihdytyksessä luisti kytkin tai ratas 2lla (235/45/17) :twisted: Mukavasti siinä on voimaa, ei se mikään raketti oo mut kuitenki.

Jos kone kalakattaa nii kokeileppa vetää kaikki remmit niin tiukalle et ne soi, jos kalakatus loppuu nii 1 runkolaakeri on väljä (volvon tyyppivika). :wink:
Kah, samaan aikaan meikäläiset täällä. 8)

Jaa että ei oo raketti... :shock: Itellä olis hirviä himo saada tuosta vehkeestä kunnon Driftin vehje, kaasusta perä rinnalle... :twisted:

Jaaha, no pitääpä jotain kokeilla... :shock:


edit:
Pitäiskö muuten ostaa, naapurista 300:n volvo, 531:n kannella jne... parillasataa... :)

Niin... Ja tuosta moottorin "kalkatuksesta"... Kaveri meinas että pakoputki vuotais. No, nelospytyn kohdalta kyllä puuttuu yks pultti, että liekö sieltä fuskaa. Mutta tosiaan säkätys/kalkatus jne, voimistuu huomattavasti kun kaasua painaa, muuten aika siisti käyntiääni ajettaessa. Tyhjäkäynnillä nyt tietysti kakeltaa... :(
Tuohon ku laittas vielä peltisarjan, suuttimet ja isomman turbon nii luulis heittävän kaasusta perää :twisted:

Jos saat parillasadalla tuon 531 kannen nii juokse jo hakemaan, pyytävät ainaki +500 tuosta kannesta

Varmaan helpoin homma ensimmäisenä kokeilla kiristää nuo remmit :roll:
MB w124 300DTurbo -91
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008

Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Avatar
Vensku_
aktiivimeseläinen
Viestit: 2255
Liittynyt: 02.8.2007 12:58
Paikkakunta: Inksa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vensku_ »

Nii, toisenkautta ois halpa möhläle, mutta sitte JOS sattuis olee pahasti vialla jotain, niin ei oikein napostelis hakee autoa paaliin 200e... :roll:
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Avatar
Vensku_
aktiivimeseläinen
Viestit: 2255
Liittynyt: 02.8.2007 12:58
Paikkakunta: Inksa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vensku_ »

:ttu: :kele: :shout:

Ei taas toimi netti ei niin yhtään, ei saa noita kuvia millään upittua photobuckettiin... :evil:

Elikkäs tuossa tänään tein huohottimelle öljynkeräysastian, koska ennen välijäähdytin oli toiminut sellaisena. Sieltä löytyikin ne mun kadoksissa olleet 3 litraa moottoriöljyä! :wink: :shock:

No, ei siellä ihan kolmea litraa ollu, mutta en valehtele, jos sanon että ainakin 3 desiä. :eec: Nyt se on pesty bräkleenillä, ei ehkei aivan täydellisesti, mutta kumminkin. Uudet tulpat, konetta pesty, ahtoletkut pesty... Kohtahan tuo on kuin uus. 8)

Kuvia tulee kun saan tän prkleen toimimaan... :ope:

Ainiin. Turbossa ei ole akselissa pitkittäisvälystä ilmeisesti juuri ollenkaan, en ainakaan saanu tunnusteltua, että olis. Poikittaisvälys tuntuu ihan selvästi, onko sitä liikaa silloin? :shock: Vielä kun tietäisi, onko se huohotin vai Turbo, joka nuo öljyt tuonne kuuleriin on työntäny... :roll: Mutta sittenhän se selviää, kun saan tuon seuraavan kerran tulille ja ajeltua. öljynkeräysastia lienee noin 8 desiä, jos sitä kuraa alkaa sinne kertymään, niin sitte voidaan toivoa, ettei ole turbo. Tosin turbon imupuolella ei ole mielestäni öljyä, painepuolella on, huohotin on imupuolella tietysti ihan normaalisti, eli turboko tässä vie öljyä... :cry: Jäähdytinnestettäkin johonkin häviää aavistus, mutta tulpissa ei näkynyt jäähdytysnesteen merkkejä, eikä moottoriöljyssä... :ei_tajuu:
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Avatar
Vensku_
aktiivimeseläinen
Viestit: 2255
Liittynyt: 02.8.2007 12:58
Paikkakunta: Inksa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vensku_ »

Nyt on mötkylä kasassa taas.
Tuli vaihdettua uudet tulpat, laturinhihna, huohotinmötkylä kokonaisuudessaan kasassa...

No käyntiin lähti vähä heikosti, ja antaa tyhjäkäyntimoottorille vikakoodia... :shock: Mites helvatis se mukamas tällä aikaa hajos? Kaverin autossa sitä kokeiltiin, jossa toimi moitteetta. Meinasin että oisin puhdistanu sen, mutta se oli ihan puhdas, joten pistin sellaisenaan paikalleen. Tosin kun sain sen käyntiin, niin sitten kävi ihan nätisti, eli liekö vika "korjaantunu", oli vaan alkukankeutta siinä? Pitäis nollata vikamuisti ja kokeilla uudestaan.

Mutta perskeles, turbon ja pakosarjan välinen liitos vuotaa, kuulostaa ihan diiselille konehuoneessa... :shock: Täytyy ottaa Turbo irti nyt sitte, ja jostain kehittää tiiviste tuohon? :protest:

Himputti ku himottais vaihtaa tuo Volvo vaniin... :shock: Ois kivasti tilaa ja vähä eri fiilikset ajaa... :happy: Tosin vaneissa taitais sitä huollettavaa olla vielä pirusti enemmän... :huh:
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Avatar
Mika.S
Ruosteen surma
Viestit: 1376
Liittynyt: 22.4.2006 20:00
Paikkakunta: Haapajärvi

Viesti Kirjoittaja Mika.S »

Vensku_ kirjoitti:Täytyy ottaa Turbo irti nyt sitte, ja jostain kehittää tiiviste tuohon? :protest:
Ainaki pro turbolta saa tuohon tiivisteen tai mistä turbo firmasta vaan, muistaakseni se on T3 laipalla :wink: Kaverille väittivät sinisellä tiskillä (volvon varaosa tiskillä) ettei siihen oo tiivistettä saatavana :?
MB w124 300DTurbo -91
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008

Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Avatar
Lerssinen
Puimanajo-Keijo
Viestit: 2421
Liittynyt: 12.3.2007 17:58
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja Lerssinen »

ei niissä aina olekkaan tiivisteitä..
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Avatar
Lerssinen
Puimanajo-Keijo
Viestit: 2421
Liittynyt: 12.3.2007 17:58
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja Lerssinen »

Löytyy myös 240:n "volvo superpeltivanteet"... Eli "wannabealu muttenookupeltiä" vanteet 240 volvon erikoiset..
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Avatar
Vensku_
aktiivimeseläinen
Viestit: 2255
Liittynyt: 02.8.2007 12:58
Paikkakunta: Inksa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vensku_ »

Ny ku tua miun völvö vuotaa tuast pakosatsin ja kiekuran välistä, niin samallahan sitä teettäis siihen ihan kunnon pakosarjan, kun turboa alkaa ruuvailee irti? Samal tietysti kummasti vois vaihtaa isomman fööninkin... :lol: Sit pitäis laittaa varmaan kunnollinen mittaristoarseAnaali sisälle, jotta tietää mikä paikka seuraavaksi pettää...? :lol: Jos tuohon lähetään, samalla pitäis pistää uudet männät ja laakerit. Kytkinkin varmaan ois hyvä uusia...

Eli jos pysyttäis sittenkin siinä turbon tiivisteessä. :lol: Yks pakosarjan pultti on kyllä katkennu kanteen, nelosen viiminen. Liekö tuo mitään haittaa, kun ei tuntuis sieltä vuotavan... :roll: Oisha se kiva porruuttaa pois ja vetäis uudet jenkat, mut pitäis olla sitte vissii paineilmanporakone, eihän tavalliin tuonne väliin mahu. :shock:
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Avatar
Vensku_
aktiivimeseläinen
Viestit: 2255
Liittynyt: 02.8.2007 12:58
Paikkakunta: Inksa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vensku_ »

Nonni, nyt nous polttoainekulut ihan uudelle atmosfääreille, hinta pompsahti, vanhan mainoksen mukaan... 8)

Eikäku mä vaa laitoin tuota CRC:n suuttimienputsaus aenetta tankkiin, ja oon koittanu polokee niin pirusti, että menis sitä tavaraa suuttimien läpi mahdollisimman paljon. Tuo pirulainenhan suttaa 1 ja vielä 2 vaihteellakin risteyksissä... :shock: :eec: 8)

Josko niitä ölöjyjä kohta pitäis alkaa vaihteloo, samote pitäis jostain se tiiviste kehitellä tuole turbolle. Oiskohan Lempisen rautavarastol kuparia, jos ite väsäis. :)
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Avatar
Vensku_
aktiivimeseläinen
Viestit: 2255
Liittynyt: 02.8.2007 12:58
Paikkakunta: Inksa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vensku_ »

No mitäs ihmettä... Laturin hihna löystyny ihan törkeesti nyt, yön aikana... Vettä satanu ainoastaan... :shock: Tullu sellanen 3cm löysää siihen... :? Mistähän sellasen pultin saisi, jossa siinä kannassa on se kierre, niinkuin Volvoissa yleensä... :roll: Kun tuossa ei oo siinä kiristäjän pultissa sitä... :(

(Edit: Juu, ja oli muuten hihna kääntyny puoliksi väärinpäin, eli kivasti kierteellä... :shock: Mites se on mahdollista? Oli kyllä mätänetin hihna, nyt on Osasilta haettu 2 kertaa kalliimpi Gates... 8) (Ja samalla ostin tehostajan hihnaT, myydään 2:n paketeissa, ja mie tarvin vaan yhden, ei oo reilua... :? )

Niijoo, ja eilen heitin taas peräkärryn perään, niin pimeni automaattivalot... :shock: No sinänsä ihan ok, en mä haluiskaan käynnistyksessä niitä pitää päällä, mutta ku mun piti tehä releen kanssa niistä vasta moottorin käynnistyttyä syttyvät, nyt ei tarvi vissii vai? :shock:
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Avatar
Taktik
Viestit: 500
Liittynyt: 02.11.2006 13:31
Paikkakunta: Jämsä

Viesti Kirjoittaja Taktik »

Vensku_ kirjoitti: Niijoo, ja eilen heitin taas peräkärryn perään, niin pimeni automaattivalot... :shock: No sinänsä ihan ok, en mä haluiskaan käynnistyksessä niitä pitää päällä, mutta ku mun piti tehä releen kanssa niistä vasta moottorin käynnistyttyä syttyvät, nyt ei tarvi vissii vai? :shock:
Volvossa on sille valomuistille oma sulake, olisko palanu :?: Muistaakseni sulakerasiassa se on yksi niistä eripäin olevista siinä vaihdekepin puolella.

Omastani otin sulakkeen kokonaan pois kun en pitänyt ko. varustetta varsin tarpeellisena.
Avatar
Lerssinen
Puimanajo-Keijo
Viestit: 2421
Liittynyt: 12.3.2007 17:58
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja Lerssinen »

korjaus edelliseen postiin, on 3 (kolme) kpl orkkisturbopeltivanteita, yksi on ns 8 mallinen :roll:
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Avatar
Vensku_
aktiivimeseläinen
Viestit: 2255
Liittynyt: 02.8.2007 12:58
Paikkakunta: Inksa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vensku_ »

Taktik kirjoitti: Volvossa on sille valomuistille oma sulake, olisko palanu :?: Muistaakseni sulakerasiassa se on yksi niistä eripäin olevista siinä vaihdekepin puolella.

Omastani otin sulakkeen kokonaan pois kun en pitänyt ko. varustetta varsin tarpeellisena.
No pitääpä tsekata nuo, ei oo jaksan päätään vaivata asialla. :)

Se on siitä varsin turha varuste, kun polttaa ajovalot todella nopeasti, jos käynnistettäessä on päällä. Sen takia aina tullu renkattua parkit ensin päälle jne... Että tavallaan parempi näin. :wink:
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Avatar
Vensku_
aktiivimeseläinen
Viestit: 2255
Liittynyt: 02.8.2007 12:58
Paikkakunta: Inksa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vensku_ »

Tuli haettua vähän miestä kestävämpää terästä tänään, RST:tä Lempisen rom... rautavarastolta. :happy:

Sellasta 85mm, 2mm seinämällä, jotakuinkin pari metrii, ja sitte jotain 65mm, olisko myöskin parin millin seinämällä, pikkusen lyhyempi pätkä... Ja mutka kumpaakin kokoa. Huomenna sitten vois mennä hakemaan noita pienempiä mutkia lisää... :roll: Ja jotain 5-10mm paksusta levyä pikkusen, ja kuparilevyäki tarvis... :shock:

Jos tuosta isommasta nyt ainakin downpipen saisi? :ei_tajuu:

Ja pitäishän se sitte olla loppuun asti _nonrust_ia... :twisted:
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Avatar
Vensku_
aktiivimeseläinen
Viestit: 2255
Liittynyt: 02.8.2007 12:58
Paikkakunta: Inksa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vensku_ »

Voi kirous ja kuolema! Ei oikein napostele yhtään nyt tuon Volvon laittaminen... :evil:

Tänään tuosta tuon vuotavan pakosarjan ja turbon liitoksen sain korjattua, leikkelin kuparilevystä tiivisteen sinne väliin. No, sehän toimii vallan hyvin, mutta ku turbo täyty ottaa irti, niin nyt vuotaa sitte paluuletkusta öljyä, oli muuten sialla aikaisemmin kasassa, eli johonkin pitäis nyt mennä jonkunlaisille pukeille, että sais sikailtua tuon uudestaan, on niin hankalassa kohden et prkl... :protest:

Ja tuntuis että pakosarja vuotaa... Yhen vian korjaat, kasa tuli tilalle, ja nyt autolla ei voi edes ajaa, öljyhukka niin suuri! :shout:

Pitäis saada vaan mazda äkkiä kuntoon, niin huolet unohtuis. 8) Peili jostain oikealla puolelle, ja sitte ajan kanssa pellitkin kuntoon... :cry:
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Avatar
Mika.S
Ruosteen surma
Viestit: 1376
Liittynyt: 22.4.2006 20:00
Paikkakunta: Haapajärvi

Viesti Kirjoittaja Mika.S »

Vensku_ kirjoitti:nyt vuotaa sitte paluuletkusta öljyä, oli muuten sialla aikaisemmin kasassa, eli johonkin pitäis nyt mennä jonkunlaisille pukeille, että sais sikailtua tuon uudestaan, on niin hankalassa kohden et prkl... :protest:
Käy ostaan siniseltä tiskiltä uus tiiviste siihen, ei maksa montaa euroa :idea:

Tuon kanssa kannattaa olla sit varovainen, saattaa uuskin tiiviste särkyä helposti jos hätiköiden laittaa putken paikalleen :wink:
MB w124 300DTurbo -91
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008

Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Avatar
Vensku_
aktiivimeseläinen
Viestit: 2255
Liittynyt: 02.8.2007 12:58
Paikkakunta: Inksa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vensku_ »

On siinä putkessa joku o-rengastiiviste, mutta se pyörii siellä puolessa välissä putkea... :lol:

Saiskohan tuota mitenkään "helposti" irti, tuota putkea siis, turbosta, ja sitten sieltä paluureiästä...? On meinaan turbon irti ottaminen pikkusen kova homma... :x (On mutterit niin ahtaassa välissä, ja kierteet on todella huonot kaikissa... :?
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Avatar
Mika.S
Ruosteen surma
Viestit: 1376
Liittynyt: 22.4.2006 20:00
Paikkakunta: Haapajärvi

Viesti Kirjoittaja Mika.S »

Vensku_ kirjoitti:On siinä putkessa joku o-rengastiiviste, mutta se pyörii siellä puolessa välissä putkea... :lol:

Saiskohan tuota mitenkään "helposti" irti, tuota putkea siis, turbosta, ja sitten sieltä paluureiästä...? On meinaan turbon irti ottaminen pikkusen kova homma... :x (On mutterit niin ahtaassa välissä, ja kierteet on todella huonot kaikissa... :?
En oo sata varma mut jotenki on hämärä muistikuva et sen saa sieltä jotenki keplottelemalla pois :nocando: ite en oo ottanu ikinä irti tuota...
MB w124 300DTurbo -91
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008

Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Avatar
Vensku_
aktiivimeseläinen
Viestit: 2255
Liittynyt: 02.8.2007 12:58
Paikkakunta: Inksa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vensku_ »

Njoo, pitää koittaa ottaa, kunhan tulis ne aurinkoiset juhannuskelit, mitä työnantaja eilen toivotti... Prkl, ei voi enään pomoonsakaan luottaa... :protest: :lol:
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Avatar
Vensku_
aktiivimeseläinen
Viestit: 2255
Liittynyt: 02.8.2007 12:58
Paikkakunta: Inksa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vensku_ »

Krääk! Nysse Mazdakuume taas iski... 8)

http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1920662

http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1993521

Piru vaa ku on "vähä" etäällä nuo... Tiiseli ois kyllä kiva, säästäis polttoainekuluissa aika kivasti. :shock:
Bensavehe ois kyl paree varusteltu jne, mut tua tiiseli kulutus vähä houkuttelee. :P Ja väri, mulla on aina ollu harmaa auto, eihä siitä linjasta sovi poiketa. 8) 8)

Kukas käy kattomassa, josko ois kohtuu kuntosia nuo? :lol:

Ja myykää Volvo samalla. On oikeasti siisti vehje 395tkm ajetuksi, ja siistiytyy vielä lisää tässä, kunhan kelit antaa myöten tehä pihalla mitään. :x

edit: Ja nyt tuli ongelma... Se on tää Kaksosen luonne. Nyt alko taas himottamaan bensakone. Tuossa kun mazdan kanssa ajelin (on muuten perseestä ku oikea peili puuttuu!), oli niin kiva antaa sillai sopivasti happea koneelle, kun kiertää iloisesti sen 4000, eikä olla vielä rajoilla, niinkuin dieseleissä aletaan jo olemaan. :) Kumpaakohan konetta tässä nyt sitte suosis... Diiseli olis kyllä kätevä, sais kilometrejäkin tulla rauhassa, eikä kulut hirveesti pomppais. Viittis lähtä vaikka pidemmällekki. :wink:

Pelottaa vaa nuo välillä niin surullisen kuuluisat mazdan diiselien kannet... :(
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Avatar
Vensku_
aktiivimeseläinen
Viestit: 2255
Liittynyt: 02.8.2007 12:58
Paikkakunta: Inksa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vensku_ »

Noh, jos keskitytään nyt pitämään volvo siistinä, ennekuin ostetaan uutta autoa. Sitte sitä voi katella, jos Volvo tulee hukattua. Vähänaikaa kun tuota siistii jne, niin eihän siitä raatti luopua... :roll: :lol:

Sitten kysymys, poltatko tupakkaa? Hyvä, katso TÄMÄ kuva... Tuolta kuviteltu vesi keuhkoissasi näyttää... 8) Eikö tunnukkin nyt hyvältä? Ne, jotka ei polta, voivat huokaista, ja nauraa tuprutteleville, niin minäkin teen. :twisted:

Eipä taida olla kuvaa siitä, kun kattoverhoilu oli koskematon, mutta tässä nyt aika hyvä kuva siitä, miltä kattoluukun ympäristö näytti... :shock:

Tässä oltiin jo takapenkillä -> Kliks

Valmis! ja toinen vielä

Noh, tuliha ku eri auto.
8) Pesuaine oli kokoajan sama, joku 70-80 luvun ruotsinmyrkky, mistähän sitä sais lisää, alkaa kohta loppumaan? :( Ensin hankasin sienen kanssa sitä pesuainetta tuohon kattoon, vähän harjaa, sitten höyrypesurin kanssa ja rätillä pyyhkien. Jossain vaiheessa totesin, että eihän tuo rätti tee muuta kuin linttaa sen paskan takas tuonne kankaan huokosiin, kun oli jotain huonoa rättiä, mikä ei ime mitään. :? Sitten mä hokasin, märkäpölynimuri! Tadaa, nyt kävi verhoilun pesu kuin tanssi, vielä kun laittoi pesuaineen ruiskupulloon, siitä ruiskautti kattoverhoiluun, harjaus, ja höyrypesuri + imuri! Lopussa sitten jäi joku vajaa puoli neliötä vielä huuhtelematta, kun höyrypesurista loppui taas vesi, niin imuroin pelkästään sen kohdan, sekin olis varmaan riittäny melkein koko katossa, mutta tuolla höyrypesurilla sen sais sopivasti samalla huuhdottua.

Hyvä tuli! Kelpaa ajella, empä tajunnu kyllä että tuo katto noin paskanen oli... :shock:

tuosta vielä näkee kaikki loputkin kuvat: http://s17.photobucket.com/albums/b53/D ... overhoilu/
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”