Höh nyt se jo tuntuu laiskalta
-
- Viestit: 20
- Liittynyt: 05.3.2008 17:43
Höh nyt se jo tuntuu laiskalta
Noh, juuh vaihdoin pitkän yrityksen jälkeen viimeinki tuossa tänä talvena madzan paskani pois ja sain takapotkun leikkikaluksi. Se oli myös automaatti jota halusin kokeilla ja olin tyytyväinen ja vieläkin pidän siitä juuh mutta näitten lelujen kanssa tulee se ongelma että helposti haluaisi isompaa ja tehokkaampaa.
En hirmuisesti löytäny tietoa saako 300E 86 bensa vekottimeen mitään tehoja muutakuin ehkä pumppua säätämällä.
Eikö siihen oikein muuta sitten ole?
Ja missä voisin kenties hoidattaa tämän pumpun säätämisen.
En hirmuisesti löytäny tietoa saako 300E 86 bensa vekottimeen mitään tehoja muutakuin ehkä pumppua säätämällä.
Eikö siihen oikein muuta sitten ole?
Ja missä voisin kenties hoidattaa tämän pumpun säätämisen.
Pumpun säädättäminen bensavehkeeseen
Taitaa olla dieseleiden tapa lisätä tehoa tuo pumpun säädättäminen...
Taitaa olla dieseleiden tapa lisätä tehoa tuo pumpun säädättäminen...
Viimeksi muokannut Jube, 12.6.2008 20:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
-
- Viestit: 20
- Liittynyt: 05.3.2008 17:43
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
Taitaa kuitenkin tuollaisen "kunnolliseen" turbottamiseen, jotta auto toimisi ja kestäisi painaa kaasua jatkossakin mennä aika pitkä penni...
5000€:lla ei taida päästä kuin alkuun
Ajattelin, jotta hankkia täytyisi männät, kannentiiviste/liekkirenkaat. moottorinohjauksen+ruiskut, pakosarja, itse ahdin, pakoputki, välijäähdytin, mahdollinen laatikon vahvistus + sitten kaikki pikkuhilpe.
Ko.auton + turbotuksen hinnalla saanee jo kohtuutehokkaan sarjavalmisteisenkin rassin
Toki jos paalua on ja osaamista niin näitä turboprojekteja on kyllä mukava seurata, eli tekemään vaan! Mutta taas jos järjellä ajattelee niin sarjavalmisteinen ehkä "helpompi"?
5000€:lla ei taida päästä kuin alkuun
Ajattelin, jotta hankkia täytyisi männät, kannentiiviste/liekkirenkaat. moottorinohjauksen+ruiskut, pakosarja, itse ahdin, pakoputki, välijäähdytin, mahdollinen laatikon vahvistus + sitten kaikki pikkuhilpe.
Ko.auton + turbotuksen hinnalla saanee jo kohtuutehokkaan sarjavalmisteisenkin rassin
Toki jos paalua on ja osaamista niin näitä turboprojekteja on kyllä mukava seurata, eli tekemään vaan! Mutta taas jos järjellä ajattelee niin sarjavalmisteinen ehkä "helpompi"?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
-
- Viestit: 20
- Liittynyt: 05.3.2008 17:43