Semmoinen juttu on alkanut häiritsemään että tuolla tekniikkaosiossa on huomattava määrä kyselyitä jotka eivät koskaan ole saaneet ratkaisua.
Tarkoitan tällä sitä että joku on kysynyt jotakin ja saanut siihen jonkunlaisia vastauksia mutta mitään kuittausta ei ole eikä tule, että oliko jostakin vinkistä apua ja mikä oli vian lopullinen aiheuttaja.
En tarkoita tällä niitä juttuja joihin on vielä tänä- tai viime vuonna vastattu, vaan niitä vanhoja jotka ovat todella jääneet mysteerioiksi. Itse aina käytän hakua kun jotain tietoa haen ja siellä juuri törmää näihin ratkaisemattomiin juttuihin.
Nyt sitten ajattelin että ei tuommoisista jutuista ole paljon apua kennellekään.
Itse toivoisin että ne jotka ovat saaneet vian korjattua, kävisivät kertomassa lyhyesti selostuksen siitä ja ne jutut jotka ovat jääneet auki, niin ne voisi nakata vaikka roskakuuppaan.
Mielipiteitä?
Keskeneräiset jutut tekniikkaosastolla
- Meissenkeri
Niinpä, olisi mukavaa ja hyödyllistä tietää millä mikäkin ongelma korjaantui.Itse toivoisin että ne jotka ovat saaneet vian korjattua, kävisivät kertomassa lyhyesti selostuksen siitä
Samalla menisi roskiin monta ehdotusta siitä missä vika saattaa olla.ja ne jutut jotka ovat jääneet auki, niin ne voisi nakata vaikka roskakuuppaan.
Kenties oikeaan osunut arvaus, joskus jopa tieto.
Joissain tapauksissa kysyjä kertoo "ratkaisun" kuukausien viiveellä; parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Eeeeii kait mitään keskustelunalkua kannata pois heittää??
Olen niin laiska että mieluummin käytän valmista kyselypohjaa omiin tarkoituksiin päivittämällä kuin että alkaisin koko litaniaa alusta runoilemaan.
Noita hehkuvalo/narinanivel/närhenmunatopikkeja on jo niin monta että yhtään ei enää itse kehtaisi liikkeelle pistää...
Olen niin laiska että mieluummin käytän valmista kyselypohjaa omiin tarkoituksiin päivittämällä kuin että alkaisin koko litaniaa alusta runoilemaan.
Noita hehkuvalo/narinanivel/närhenmunatopikkeja on jo niin monta että yhtään ei enää itse kehtaisi liikkeelle pistää...

=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi