![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Huom
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
[nettiauto]1963227[/nettiauto]
Tai
[nettiauto]1897801[/nettiauto]
Että tälläistä, nyt selvitettään yhdessä tuumin kumpi takavetoinen saksalainen "sikariportaan" kohonkuljetin todella on se baanojen kuningas
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Jotenki tuo väyrysen laatu ei iske, ja muutamalla eri versiolla ajaneena tuo bemari tuntuis kyllä paremmalta.Meissenkeri kirjoitti:Näistä kahdesta ottaisin bemarin. On hieno auto, olen ajanut tuommoisella. Sen vain varmistaisin että onko siinä todellakin ajonvakautusjärjestelmä, koska kaikissa ei ole (karvalakkisuomiversioissa).
Oisko tuota bemun konetta ite räpelletty jos nokka oli katkennut.Koskaan aiemmin ei tuommosta vikaa ole tullut vastaan enkä ole kuullutkaan että noin olisi käynyt muillekkaan.530D bemussa on kyllä luja kone mutta apulaitteet saattavat särkeä koneen.Suutimet ja muut polttoainelaitteet ovat samaa tavaraa kuin muissakin commonrail dieseleissä vikoineen päivineen.MH_W124 kirjoitti:"toverilla" on tuollainen 530 vm. 99. Ajettu n.340tkm. Hyvä ajaa, hiljainen, tehoa tarpeeksi. Mutta: kone ja laatikko (autom.) vaihdettu (särkyivät ed. omistajalla, ei tietoa miksi..), äskettäin katkesi nokka-akseli, ei tietoa mitä tuhoa teki, Ja sitten tietysti ne perusjutut noissa. Onko sitten Maanantai-kappale, en tiedä, itselläni ei olisi tuollaista kuitenkaan vara pitää.