Tuohon ku laittas vielä peltisarjan, suuttimet ja isomman turbon nii luulis heittävän kaasusta perääVensku_ kirjoitti:Kah, samaan aikaan meikäläiset täällä.Mika.S kirjoitti: Eipä mahtunu alle kaveri oli tänään kokeillu 940 turboon noita vanteita, ottaa satulaan kiinni
B230FT tai ET en nyt muista kumpi se oli (muistaakseni FT)
Olis siihen kireempi nokkakin
3" putkella, vvsuodattimella, nokalla ja about 1bar paineilla, täyskaasukiihdytyksessä luisti kytkin tai ratas 2lla (235/45/17) Mukavasti siinä on voimaa, ei se mikään raketti oo mut kuitenki.
Jos kone kalakattaa nii kokeileppa vetää kaikki remmit niin tiukalle et ne soi, jos kalakatus loppuu nii 1 runkolaakeri on väljä (volvon tyyppivika).
Jaa että ei oo raketti... Itellä olis hirviä himo saada tuosta vehkeestä kunnon Driftin vehje, kaasusta perä rinnalle...
Jaaha, no pitääpä jotain kokeilla...
edit:
Pitäiskö muuten ostaa, naapurista 300:n volvo, 531:n kannella jne... parillasataa...
Niin... Ja tuosta moottorin "kalkatuksesta"... Kaveri meinas että pakoputki vuotais. No, nelospytyn kohdalta kyllä puuttuu yks pultti, että liekö sieltä fuskaa. Mutta tosiaan säkätys/kalkatus jne, voimistuu huomattavasti kun kaasua painaa, muuten aika siisti käyntiääni ajettaessa. Tyhjäkäynnillä nyt tietysti kakeltaa...
Jos saat parillasadalla tuon 531 kannen nii juokse jo hakemaan, pyytävät ainaki +500 tuosta kannesta
Varmaan helpoin homma ensimmäisenä kokeilla kiristää nuo remmit