turbo vs vapari veivin laakerit??

Koeajot, tyyppiviat, kulutukset, rengasasiat jne...
Vastaa Viestiin
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

turbo vs vapari veivin laakerit??

Viesti Kirjoittaja Terho P »

miten erotan turbon ja vaparin laakerit toisistaan?
löytyy 4kpl hyllystä uusia laakerin puolikkaita (luultavasti yläpuolisia mutta ei varmuutta) laakereista löytyy numeroita: 2234 09-03D ja toiselta reunaa 603 3510 :roll: std merkintää ei löydy?? eikö nämä ookkaan standardi kokooset?? tietääskö joku sellasta sanoa?

ei ole voitelureikää joten nämä voi olla vaan vaparin alapuoliset laakerinpuolikkaat?

muok: laakereiden numeroa mulkkasin pikkusen :oops:
Viimeksi muokannut Terho P, 02.6.2008 11:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

luulisin että ovat std laakerit,yli koko on aina kerrottu,jos ovat ilman reikää niin ovat laakeri kannen puolikkaat
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Re: turbo vs vapari veivin laakerit??

Viesti Kirjoittaja Terho P »

Terho P kirjoitti: ei ole voitelureikää joten nämä voi olla vaan vaparin alapuoliset laakerinpuolikkaat?
tai turbollisen ala tai yläpuolikkaat :roll:
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
jeemu
Viestit: 763
Liittynyt: 08.11.2007 1:17
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja jeemu »

603 030 2060 on om603/6 tbo laakerien numero.
Turbossahan ylä luiska on sameampi kun alaluiska.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.prokuvaukset.com
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

Kuva
Kuva

olipas helppoa nykyään laittaa kuvia :wink:

pirhana ku ei oo pakkausta enää jäljellä josta näkis varaosanumeron.. eli nuolla tiedoilla melkeen pitääs elää :cry: on nuo kyl semmoset "maitomaisemmat" ku yhet toiset laakeri jotka on pajalla.. ne kiiltää niinku koneistettu pinta (pajalla olevat kiiltää)

edit: oli muuten 800s viesti 8)
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
MatKa
Viestit: 314
Liittynyt: 25.3.2006 12:20
Paikkakunta: Oulun kupeessa

Viesti Kirjoittaja MatKa »

Ne turbon ylemmät laakerit on valkoisella pinnalla.

Alemmat liuskat on taasen samat oli turbo tai vapari, ja ne eivät ole valkeat.

Eli mulle tuli 602 dt sarja jossa ylemmän liuskan numero 603 jotain ja alemman 601 jotain
S210 220 CDI -02
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

MatKa kirjoitti:Ne turbon ylemmät laakerit on valkoisella pinnalla.

Alemmat liuskat on taasen samat oli turbo tai vapari, ja ne eivät ole valkeat.

Eli mulle tuli 602 dt sarja jossa ylemmän liuskan numero 603 jotain ja alemman 601 jotain
jes.. eli nämä on turbon laakerit 8)

KIITOKSET KAIKILLE!
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen tekniikkakeskustelu”