Tekniikanvaihto

Katso myös w124 moottori-osio.
Vastaa Viestiin
Fantti
Viestit: 2
Liittynyt: 24.3.2008 21:26

Tekniikanvaihto

Viesti Kirjoittaja Fantti »

Elikkäs tekniikanvaihtoa mielessä kaksnollaykköseen. Kuinkas isoa myllyä tonne nokalle mahtuu?
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29291
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Tervetuloa Meselle.
Tuossa on jotain:
viewtopic.php?t=19705&highlight=
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Joo tuo 320 taitaa olla suurin mikä menee leimaan ja "bolt on" fyysisesti, sähköissä riittää enemmän kuin tarpeeksi ihmeteltävää sittenkin. Tosin jos neloskoneisen koppaan rakentaa, on tuonkin koneen laitto jo paljon hankalampaa. Työkaveri väittää nähneensä 500:sen kasinkin tenavan nokalla, vinkkelit ei mene kyllä enää suosiolla paikoilleen saati leimaankaan. Painonsa puolesta viilattu nelonen on paras.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
highwayman
Viestit: 17
Liittynyt: 11.9.2006 10:14
Paikkakunta: Pedersöre

Viesti Kirjoittaja highwayman »

Brittiläisestä mersufoorumista löysin 190- mese, johon oli laitettu viiden litran mylly pelaamaan. :shock:

Mutta siinä oli kuitenkin aika paljon tehty moottoritilassa, mutta se on kuitenkin mahdollista sovittaa niin iso moottori babybentsiin:D
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10763
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Mitenhän tuohon suhtauduttaisiin konttorilla. Jaa, sulla on kone vaihdettu? Juu, tämmösen pikku kahvimyllyn tänne ruuvasin :lol:
Skodillac: Kuva Origami: Kuva
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5982
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

Viesti Kirjoittaja AK47 »

Tuossahan on kätevä tuo lukkopelti. Lähtee pois ja saa koneen kenkälusikan avulla nätisti paikalleen :)

Missäs w201 malleissa nuita ruuveilla kasattavia etukehikoita on tullut vastaan? Vai onko tuo rakennettu?

Voisin ostaa tuollaisen etukehikon itsellekkin jos niitä on valmiina tehty.
Avatar
Melitos
Viestit: 2652
Liittynyt: 19.9.2005 19:53
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Melitos »

Taisi olla ainoastaan 190E 2.6:ssa tuollainen pultattava lukkopelti.

Ja alkuperäiselle kysyjälle että amerikkalaisen pikkulohkokasinkin saa sovitettua w201-koppaan. Nuo ovat yleisesti himpun alle 6-litraisia mutta saa venyteltyä seitsemän litran tienoille melko nätisti. Turha tosin yrittää leimakonttorille suomessa. :lol:

Samoin vanhemmat mersun kasit M116 ja M117 (3,5 - 5,6 litraa) ovat sovitettavissa mutta eivät leimattavissa.
I drive an Opel. What's your excuse?
jeemu
Viestit: 763
Liittynyt: 08.11.2007 1:17
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja jeemu »

Melitos kirjoitti:Taisi olla ainoastaan 190E 2.6:ssa tuollainen pultattava lukkopelti.
jukkis tuossa vieressä tuumasi, että on myös 2.5turbo tiiselisä.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.prokuvaukset.com
Fantti
Viestit: 2
Liittynyt: 24.3.2008 21:26

Viesti Kirjoittaja Fantti »

Helpoin ja järkevin vaihtoehto varmaan olisi kuitenkin cossunelonen? Mistäs mahtais löytyä?
Avatar
Smuge
Viestit: 125
Liittynyt: 14.1.2007 14:41
Paikkakunta: Kotka Kustoms

Viesti Kirjoittaja Smuge »

Jos löytäis täydellinen Cossun 2.5 -16 ja siihen viel getrak mukaa niin paljokohan olis hintaa moiselle paketille? :shock: :roll:
Mada mada dane

W201 -85 2.0i
W124 TE Brabus 3.6 4matic
+puolen tusinaa muita projekteja
Avatar
Swataia
Viestit: 215
Liittynyt: 03.9.2007 22:59
Paikkakunta: Hamina

Viesti Kirjoittaja Swataia »

Fantti kirjoitti:Helpoin ja järkevin vaihtoehto varmaan olisi kuitenkin cossunelonen? Mistäs mahtais löytyä?
katteleppa saksan nettiautoja eli mobile.de ja autoscout.de on ainaki.. suomesta aika vaikea saada ainakaan raiskaamatonta yksilöä :roll:

aattelin ite jokusen vuoden päästä uittaa itelle kyseisen auton :twisted:

Ja Smugelle, että voipi olla aika pirun vaikea löytää noita tekniikoita irrallaan :(

Ja jos löytää ni hinnat on varmaan samaa tasoa tai lähellä kokonaista autoa :?

edit: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=4

siinähän ois heti yks tekniikanluovuttaja.. ei muuta ku veneellä yli jorpakon :D
Kuva
- 190E 2.0 -90
- W123 280E -81

-Savun hälvettyä tarkistamme kytkennän!
Avatar
Smuge
Viestit: 125
Liittynyt: 14.1.2007 14:41
Paikkakunta: Kotka Kustoms

Viesti Kirjoittaja Smuge »

Sitten satun kai olemaan kohtalaisen onnekas ihminen... :boing_boing: :whistle:
Mada mada dane

W201 -85 2.0i
W124 TE Brabus 3.6 4matic
+puolen tusinaa muita projekteja
Avatar
Melitos
Viestit: 2652
Liittynyt: 19.9.2005 19:53
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Melitos »

Swataia kirjoitti:
Fantti kirjoitti:Helpoin ja järkevin vaihtoehto varmaan olisi kuitenkin cossunelonen? Mistäs mahtais löytyä?
Ja Smugelle, että voipi olla aika pirun vaikea löytää noita tekniikoita irrallaan :(
Nuita kossujahan on tiisselöity mahoton. Eli kyllä luulis koneita löytyvän. Laatikoita vähemmän koska monesti on jätetty laatikko koriin. Kyllä varmaan tavan laatikkokin kestää vakio-kossun perässä.
I drive an Opel. What's your excuse?
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5982
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

Viesti Kirjoittaja AK47 »

Melitos kirjoitti:
Swataia kirjoitti:
Fantti kirjoitti:Helpoin ja järkevin vaihtoehto varmaan olisi kuitenkin cossunelonen? Mistäs mahtais löytyä?
Ja Smugelle, että voipi olla aika pirun vaikea löytää noita tekniikoita irrallaan :(
Nuita kossujahan on tiisselöity mahoton. Eli kyllä luulis koneita löytyvän. Laatikoita vähemmän koska monesti on jätetty laatikko koriin. Kyllä varmaan tavan laatikkokin kestää vakio-kossun perässä.
Jotenkin vaan ei muutoskatsastuksessa kestä tavallinen laatikko kossun tehoja... :( Vaikka ajossa kestäiskin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W201 moottori”