Kyseessä siis 240TD '85 ja 5v lootalla varustettu. Mittarissa on kohta 453tkm eli vielä on paljon huolettomia (?) öhköh kilometrejä edessä

No mulla oli linttakuntoinen mutta kovalla hitsaamisella siitä tuli aika hyvä.Ens syksynä vielä pikkusen parannellaan mm. vaihetaan paremmat ovet ja tutkitaan alustaa ettei varmasti oo lahonnu mistään ja vedetään uusi musta väri päälle.JaniH kirjoitti:Mistä hemmetistä te nuita oikein löydätte, tahtoo kans tuomosen helmikuntoisen W123:sen mutta enin osa alkaa olemaan enemmän ja vähemmän lintta kunnossa... Noh yks joskus oli mutta rahapulassa senkin hävitin tyhmyyttäni...
Jepanttikaukainen kirjoitti:Ite oon sitä mieltä, että jos jtn harrasteautoa meinaat ni kyl se täytyy ilman muuta olla korimallia 123!!! Joo vähäruosteisen yksilön ku jostain saisit ettei menis ihan paikkailuks koko homma, jää aikaa muuhunkin... Onhan se coupe asia erikseen, mutta varmasti löytyy varaosia jostain, ainakin tältä foorumilta jos ei muualta![]()
Ps. On vain yksi automerkki, muut ovat kulkuneuvoja
Mullakin oli aihio paalauskamaa.jari_w123 kirjoitti:No mulla oli linttakuntoinen mutta kovalla hitsaamisella siitä tuli aika hyvä.Ens syksynä vielä pikkusen parannellaan mm. vaihetaan paremmat ovet ja tutkitaan alustaa ettei varmasti oo lahonnu mistään ja vedetään uusi musta väri päälle.JaniH kirjoitti:Mistä hemmetistä te nuita oikein löydätte, tahtoo kans tuomosen helmikuntoisen W123:sen mutta enin osa alkaa olemaan enemmän ja vähemmän lintta kunnossa... Noh yks joskus oli mutta rahapulassa senkin hävitin tyhmyyttäni...
Tuossa olisi yksi kohtuu hyväJaniH kirjoitti:Mistä hemmetistä te nuita oikein löydätte, tahtoo kans tuomosen helmikuntoisen W123:sen mutta enin osa alkaa olemaan enemmän ja vähemmän lintta kunnossa... Noh yks joskus oli mutta rahapulassa senkin hävitin tyhmyyttäni...
Noh... tuossa on yksi myytävänä... kukkasta reunoissa, mutta hitsiä se ei kaipaa eikä oo ikinä nähnytkään. Ja kilometrejä on vain nimeksi... viewtopic.php?t=19295JaniH kirjoitti:Mistä hemmetistä te nuita oikein löydätte...
Jos kulutusero on pari litraa dieselin eduksi niin kannattavuusraja on reilussa 10000 kilometrissä kun verrataan henkilöautoja pelkästään polttoainekulujen + käyttövoimaveron osalta.Hemmetti ko ei nykyään kannata ajaa diisselillä
Noo tuota... Matsa imee 7-9 litraa ainetta ja W123 diisseli mallista riippuen 8-10, hintaeroa bensalla ja diisselillä kymmenkunta senttiä... Ei taida ihan kymppitonni riittää...dealer kirjoitti:Jos kulutusero on pari litraa dieselin eduksi niin kannattavuusraja on reilussa 10000 kilometrissä kun verrataan henkilöautoja pelkästään polttoainekulujen + käyttövoimaveron osalta.Hemmetti ko ei nykyään kannata ajaa diisselillä
Oikeastaan pitäisi sanoa että "..ko ei nykyään kannata ajaa millään".![]()