Linttaklubin kevätretki Rovaniemelle, tuliaisina kaappi

Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

dealer kirjoitti:No nysse sitte osti sen. :shock: Onnea matkaan ! :D
Kiitoskiitos, ja ihan syytön tähän et ole sinäkään :wink:
dealer kirjoitti:Onkos tuossa tuplalasiset takaosan ikkunat ?
Ei kait ole, ja kahdessa on halkeamakin :(
dealer kirjoitti:Hyvinkö jaksaa kulukia ?
Yllättävän hyvin, tuo 80km/h joka siinä on ajoneuvoskohtainen ei tee tiukkaa muuten kuin malttaa ajella,kas kun tuon luonnollisen tuntuinen marsinopeus vaikuttaisi olevan tuossa 90 km/h vähän päälle. Iteasiassa odotin nuhaisempaa esitystä 8)
dealer kirjoitti:Äänieristystä lisäämään enste ja jonniinoinen vesikierto-lisälämmitin josei jo ole.
Äänieristystä ei ole liikaa, tosin onhan tämän meluttomuustaso ihan eri luokkaa kuin vanahassa pottusäkissä. Lisälämmitin löytyypi jo, ja vaikuttaisi toimivan :)
dealer kirjoitti:Onko puutteita / viallisia kohteita ? Jonniinverran ois varaosia takapihan raadossa. :idea:
Kiitoksia, kyllä miulla jo kävi Tiilerisedän varaosapussi mielessä, pitää katastella pisteosatarvista kunhan ehtii :happy:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
Ruoja
Listeria-spesialisti
Viestit: 2752
Liittynyt: 28.7.2006 7:56
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Ruoja »

Valkoinen on hieno väri; jopa ruoste näkyy hyvin. Mutta missä on ruoste :?:
Onnea uudelle autolle :!:
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
xr kirjoitti:no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik :D
Avatar
Ilpo L
Viestit: 866
Liittynyt: 30.9.2005 19:57
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Ilpo L »

jovihava kirjoitti:Mutta kuinkas ollakaan...
Matka eteni, kunnes eteen tuli tällainen:
:lol: :lol: :lol: Kiitos hojohojo, aamu alkoi taas kahvit näppäimistölla :oops:

Ja onnittelut uudesta autosta, saisko vielä sisäkuveja (vai pitäskö oikein haalautua paikan päälle kattomaan :wink: )

Et pannu kuitenkaan portteria vaihossa :?:
V12
Sprinter 316 Cdi

PLAY LOUD
Avatar
pupetti
saranapuolen kulkija
Viestit: 4238
Liittynyt: 20.2.2008 11:13
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja pupetti »

:shout: Tahtoo kans tollasen :shout:

Mutta kait se täytyypi vuan totutella ootteleen ja väkertämmään tuota vanahusta. :(
Jotta sitte piäsöö sen vaihtammaan samantapaseen, jossakin vaiheessa.

Tuolla sitä mennä pötköttää jo aikas pitkälle.

Onko siinä sitten se sellanen pusla siellä laatikon kyles väljä vaiko peräti vääntyny jollei sitä poikkee saa, vai onko tuossa jo se "uuempi" laatikko jonka kylessä ei ennää ole niitä vipusia?

Ainaki se millä ite viis vuotta lykkäsin menemään oli sellaset siirtäjä vivut siellä laatikon kuskin puoleisella kylellä, ja niitä ropaamalla sai sen vaihteen vappaallekkin sieltä auton alta, nii ja se oli vm-89 309.

Ja hyvä ajoltaan ylipiänsä, vaikka oli pitkällä rungolla kiänty se justiinsa sinne minne tahto ja pitikin, ja joka vuos sitte teet sen takapään jarrujen herkistämisen tai vaihtelet sinne osia, meinaan jos ekalla meinaa siihe leiman saaha.

Ja melua saa pois sillä ku laittaa sinne kumimaton alle eristettä, kunha ensinnä heittää ne pölyävät karvamatot sieltä huitsin tuuttiin, jollei ole jo heitetty, niillä mittään tee.

Ite laitoin sinne ohutta tyroksia ja piälle ohuen vaahtomuovin, ni johan hilijeni, ja siihe vaihekepin juureen pittää tehä sellanen omanlaisensa kuppi sitä eristettä varten, muute se tipahtaa sieltä laatikon piälle ja jonkun ajan piästä lentää takana ajavan polliisi auton silimille.

Onkos tuossa jo siellä takaovien kohilla se kynnyslista muovia?

Jos on ni ota ruuvit auki ja sivele sinne vähä rasvaa,tietysti ensinnä putsaat sen alustan, ja sitte laitat listan takasin, ja kevväällä teet saman homman, vältyt sillä sen kynnyksen ruostumisen tai hitastat sitä.

Ja siirrä se vararengas pois sieltä alta, niitä pultteja ku ei kuitenkaa saa sieltä ehejänä auki, tai jos tännää saa ni sitte tienpiällä vesisatteessa et sitte ennää saa, ja sitte kirroillaan ku ei tiiä hämärässä jotta kuinka sen kelekan saa siellä pysymmää iliman niittä pultteja.

Mutta ei kait tuossa sitte ole ku niitä sen auton ihtensä keksimiä vikoja, jos niitäkää ja yllensä ei.

Ja vielä kerran onnia ostoksen johosta, taietaan tehä asijaa ouluun tässä kesän aikana ja tulla kahtomaan pussimerssua.

Ainua vaara on sellasessa jotta sitte lapset vinkuu koko kotimatkan jotta meille kans, ja sitte joutuu menemään kaupoille.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.

Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Supa
Viestit: 746
Liittynyt: 18.4.2007 21:33
Paikkakunta: Kiviranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Supa »

No voi perhana ku ois illalla älynny kyttäillä tätäki ku sopivasti Rovaniemellä taas kursseilla olen...
Ois voinu salamyhkäsesti hyökätä tonne tienvarteen taikka peräti Nesteelle väijyyn, ois saanu bongauksia :twisted:

EDIT: Nii ja tosiaa onnea Jovihavalle uudesta kuljetusvälineestä! :halm:
Olkoon kilometrit huolettomat ja helmapellit rapisemattomat :wink:
Viimeksi muokannut Supa, 20.5.2008 13:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
http://www.mptiihonen.fi

--
Mersuja ei oo, Mondeolla mennään.
ex. W639 115cdi 4x4 -08 / W906 318cdi -08 / S211 220cdi -06 / W639 115cdi -05 / S211 280cdi -06 / W203 220cdi -01 / W124 250DT -93 / W124 200 -86
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10756
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Näin on jovihavakin päässyt pussimersun makuun. ONNEA!
Skodillac: Kuva Origami: Kuva
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Tätä se tekstiviesti sitten tiesi. :D Olisipa ollut mukava lähteä mukaan mutta kun oli jo kerinnyt sopia illaksi laulureenit.

Toivottavasi on vähintään Portterin veroinen peli. Mikäs tuo on? Kuvissa mallikilvet on aika pienet mutta näyttää siltä kuin niissä lukisi 209D.

t.
Risto

OT:
Töissä meinaa http-proxy taas sotkea liikennettä. Mesen lukeminen on välillä yhtä tuskaa. Tässäpä taas yksi esimerkki. :lol:

Kuva
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
Eldorado
remprantti
Viestit: 9577
Liittynyt: 29.5.2006 19:11
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Eldorado »

Roisto kirjoitti:...Mikäs tuo on? Kuvissa mallikilvet on aika pienet mutta näyttää siltä kuin niissä lukisi 209D.
Joo, 209D kyseessä on, allmighty OM 617 kuningasmoottori ja tehoa 88 hp :D

Ja kuten jovi tuolla aiemmin mainitsikin niin vääntöä ja pirteyttä riittää, vielä jos vie pussin Pasin pajalle pumpun säätöön niin johan LÄHTEE...
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9734
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Eldorado kirjoitti:Ja kuten jovi tuolla aiemmin mainitsikin niin vääntöä ja pirteyttä riittää, vielä jos vie pussin Pasin pajalle pumpun säätöön niin johan LÄHTEE...
Ennen ja jäläkeen Sepolle penkkiin :wink:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Avatar
kerosiini
Viestit: 773
Liittynyt: 05.12.2005 15:59
Paikkakunta: Tervola

Viesti Kirjoittaja kerosiini »

Tais se olla asia peli ku kotia asti pääsit :shock: Eihän tuossa tosiaan tarvi ku 2 vaihetta: viitonen ja pakki, niillä pärjää aika pitkälle. Loputhan voi olla vaikka maastovaihteita tä? :lol: Ja anteeksi InsaneMe, parkkasin tuon helvetin ooppelin niin lähelle väykkyä että hyppykuppa otti ja purasi :?
190E 2.6 '90, 220 '69, 240TD '83, 220D 3.0 '77, 250 2.8 '74, Coronet '68, Taunus 1.3GX '82, Volvo 240 D6 '83
Avatar
nehe
kivenpyörittäjä
Viestit: 2205
Liittynyt: 30.3.2008 18:17
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja nehe »

oliko millo tehty ylimaalaus :?: vai lukikoha se tuol jossai :shock: tuotaha pittää sit joskus tulevaisuues tutkia likempää,,niiku lehemä uutta ämpäriä.
*itut se oo vinossa..ite oot kallellaan.
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Ruoja kirjoitti:Mutta missä on ruoste :?:
Onnea uudelle autolle :!:
Soon piilotettu hyvin :wink: Kiitoksia Ruoja :)
ilipo kirjoitti:pitäskö oikein haalautua paikan päälle kattomaan :wink:
Käyhän kummastelemassa kun ehhit :idea:
ilipo kirjoitti:Et pannu kuitenkaan portteria vaihossa :?:
Jaa minäkö :shock: Kiistän koskaan sekaantuneeni portteriin :oops:

Eikun ai niin joo, en, ei olisi ollu varraa maksaa niin palioa välirahhaa :(
pupetti kirjoitti:Ja vielä kerran onnia ostoksen johosta, taietaan tehä asijaa ouluun tässä kesän aikana ja tulla kahtomaan pussimerssua.

Ainua vaara on sellasessa jotta sitte lapset vinkuu koko kotimatkan jotta meille kans, ja sitte joutuu menemään kaupoille.
Tulehan käymään jos tääläpäine kuleksit :wink:

Ja kyllä ne sinun lapset on niin hyvin kasvatettuja että ymmärtäävät hyvän, eli aidon vanahan matkailuauton päälle, tämähän nyt on vaan tämmönen wannabe-juttu

Kiitoksia kehitysehotuksista, pittääpä kahtella saisiko aikaan nuista jottain toteuttaaki tässä kesän päälle 8)
Supa kirjoitti:No voi perhana ku ois illalla älynny kyttäillä tätäki ku sopivasti Rovaniemellä taas kursseilla olen...
Ois voinu salamyhkäsesti hyökätä tonne tienvarteen taikka peräti Nesteelle väijyyn, ois saanu bongauksia :twisted:
No harmi, olisihan tuota voinut ponkailla. Jos ensi kerralla sitten :wink:
Roisto kirjoitti:Mikäs tuo on? Kuvissa mallikilvet on aika pienet mutta näyttää siltä kuin niissä lukisi 209D.
Sepä se, 209. Muutapa minä en tuosta vielä sitten tiijäkkään...
Eldorado kirjoitti:Joo, 209D kyseessä on, allmighty OM 617 kuningasmoottori ja tehoa 88 hp :D
Onneksi täältä kuiten tuota tietotaitoa avuksi löytyy :D
XUX63 kirjoitti:
Eldorado kirjoitti:Ja kuten jovi tuolla aiemmin mainitsikin niin vääntöä ja pirteyttä riittää, vielä jos vie pussin Pasin pajalle pumpun säätöön niin johan LÄHTEE...
Ennen ja jäläkeen Sepolle penkkiin :wink:
No on tuosta Pasin taikakosketuksesta nii palijo kuullu että houkutus olisi suuri säädättää, mutta että ihan penkkiin asti :shock:

Saapikos tuommosesta pumppua mistäänkautta irti iliman laikkakonetta? Melekonen parpapapa pittää olla nuihin väliköihin :?
kerosiini kirjoitti:Tais se olla asia peli ku kotia asti pääsit :shock: Eihän tuossa tosiaan tarvi ku 2 vaihetta: viitonen ja pakki, niillä pärjää aika pitkälle. Loputhan voi olla vaikka maastovaihteita tä? :lol:
Pääshän tuolla kottiin nukkumaan :D Juu, melkonen oli kyllä se viitosvaihde-episodi, olinpa jo vähällä lähtä kotia murjottamaan :(

Tosin nyt mennee jo ihan luonnostaan vaihtaminen, ennää ei saa joka vaiholla viitosta jummiin :P
neheman kirjoitti:oliko millo tehty ylimaalaus :?:
No iteasiassa alimaalaus, eli alaosa maalattu helmojen vaihdon jälkeen. Näyttäshän tuossa kohtuuhuolella olevan väri vejetty, mutta jännittäähän se tietysti että onko jo ensi kevväänä kukkia :shock:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Semmonen ihimeellinen ajatus tuossa pätskähti päähän, ihan tuommosena teorialuontosena mietelmänä, että mikähän 744.xx tuohon koneen perään kävisi helpoiten? Siis tomaatti...
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
Malm
W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
Viestit: 1657
Liittynyt: 23.10.2005 18:00
Paikkakunta: Limika/Oulu

Viesti Kirjoittaja Malm »

jovihava kirjoitti:Semmonen ihimeellinen ajatus tuossa pätskähti päähän, ihan tuommosena teorialuontosena mietelmänä, että mikähän 744.xx tuohon koneen perään kävisi helpoiten? Siis tomaatti...
No sehän on perhana 722.xxx :D

No jos tuota noinniin niinku käyhän siihen, ihan mikä tahansa W123:n automaatti esim. 722.1 jonkalainen mulla ois ylimääräinenkin jopa:
Kuva

Toki aika pitkällä kantimilla on mulla tuo koneen kotiintuontirojekti eli pitäisi ensin saada ajoliuskat talliin tehtyä :roll: :lol:

Joskus noita 722.1:siä näkee myytävänä ihan alle satasellakin jopa. Eli ei ole kalliita.

Paras kai keston kannalta ois 722.3:n mutta ovat sitten kalliita ja 722.4:n vänkärin puolen startilla on sitten aikalailla harvinainenkin jopa, sekä pikkasen heikompi kuin tuo 722.1:n

Onko se niin oikeasti ettei sulla toimi kuin 5:n siinä ? :shock:

-Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi :kuningasajatus:
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
Avatar
Eldorado
remprantti
Viestit: 9577
Liittynyt: 29.5.2006 19:11
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Eldorado »

Ei muuta kuin vaihtoon koko voimalinja jovi, esim. OM 603 lievällä ST-vireellä ja jatkoksi vahvistettu 722.3. 8) :lol:

Niin, oikeasti, eikös me huomenna pureta se vaihteensiirtäjämekanismi esille ja homma laitetaan pelittämään... vai miten seoli?
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Avatar
hanniball
Viestit: 317
Liittynyt: 26.3.2007 9:39
Paikkakunta: holy lake

Viesti Kirjoittaja hanniball »

Pitää maanantaina pongailla tuo pussimersu kun tuo niitä painepesurin osia sinne..laitatko yv:llä nummeron jotta voin häiriköidä...
Hannu
-Mesen Linttaklubi-
Ajokit
Mercedes-Benz w126 300SE
työsuhde taksi
Avatar
Lucky-Dog
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 7715
Liittynyt: 19.9.2005 21:05
Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Lucky-Dog »

Hui kauheeta ku oli siisti kaksnollaysi :shock:

Onne Lohivajalle & Co :lle iha kauheesti, ellei peräti aivan törkeät onnittelut :beerhug:

Ihan tässä tulee muistot mieleen kun makaa mahallaan lattialla ja säätelee venttiilejä,
sitten koettaa kammeta ittiään pois ja konetta pyörittämään.
Vaan kun ei pääse pois ku on jumissa jostain työvaatteesta niihin polkimiin :lol:
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
Avatar
Tomaatti II
Kokkolan Kröönholmi
Viestit: 2439
Liittynyt: 11.7.2006 10:33
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Tomaatti II »

jovihava kirjoitti:Semmonen ihimeellinen ajatus tuossa pätskähti päähän, ihan tuommosena teorialuontosena mietelmänä, että mikähän 744.xx tuohon koneen perään kävisi helpoiten? Siis tomaatti...
Niin että minun pitäisi lasauttaa jollain 740-sarjan Volvolla bussin takalistoon vai? :shock:
Kuva
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Malm kirjoitti:
jovihava kirjoitti:Semmonen ihimeellinen ajatus tuossa pätskähti päähän, ihan tuommosena teorialuontosena mietelmänä, että mikähän 744.xx tuohon koneen perään kävisi helpoiten? Siis tomaatti...
No sehän on perhana 722.xxx :D

No jos tuota noinniin niinku käyhän siihen, ihan mikä tahansa W123:n automaatti esim. 722.1 jonkalainen mulla ois ylimääräinenkin jopa:
Tämähän todistaa sen pointin jota olen tässä matkan varrella toitottanu, että minen tiijä mittään mersuista :D

Millanenkas se tuo 722.1 on? Nelilovinen? Kolmilovinen+lukkoturpiini? Onkos se vaihteenvalinta ihan vaan yhellä vivulla looran kylestä? Vai vaijerilla?

Jaa ylimääränen hmmmmnojuutadamtidam
Malm kirjoitti:Onko se niin oikeasti ettei sulla toimi kuin 5:n siinä ? :shock:
Kaikki vaihteet toimii, kyse on vain kuskin äkkinäisyydestä alussa :wink: Eikun vitonen pitää ottaa pois päältä "oikeaa" reittiä, muuten jää hakauksiin :oops:
Eldorado kirjoitti:Ei muuta kuin vaihtoon koko voimalinja jovi, esim. OM 603 lievällä ST-vireellä ja jatkoksi vahvistettu 722.3. 8) :lol:

Niin, oikeasti, eikös me huomenna pureta se vaihteensiirtäjämekanismi esille ja homma laitetaan pelittämään... vai miten seoli?
Eldo, kyllä tuo kulkupuoli minulle riittää mainiosti :lol: Näillä välityksillä vaan tuntuu tuo kepin vatkaaminen jo lipo turhalta :kake:

Itseasiassa joskus nostelin kulmiani kun minulle kerrottiin etä mersun automaatti pääsasiassa lähtee liikkeelle kakkosella, mitäs se semmonen peli :?: :ei_tajuu: Mutta nyt kun olen pari päivää ajellut tuolla kaapilla, niin alan olla jo ihan samaa mieltä mersun automaatin kanssa siitä ykkösen käytöstä :acavallo:

Onkohan sitä jotain heloja joita kannattaisi varata takataskuun jos sattuu että tärkeämmiltä hommilta jää aikaa tuommosiinkin hipistelyihin :?: Voeshan sitä ainahin kahtoa kohden jos ehtiipi :idea:
Tomaatti II kirjoitti:
jovihava kirjoitti:Semmonen ihimeellinen ajatus tuossa pätskähti päähän, ihan tuommosena teorialuontosena mietelmänä, että mikähän 744.xx tuohon koneen perään kävisi helpoiten? Siis tomaatti...
Niin että minun pitäisi lasauttaa jollain 740-sarjan Volvolla bussin takalistoon vai? :shock:
Juu-u. Neliovisella 700-sarjan volvolla, ja eikun perään vaan :fillari:

Ja kiitoksia LD onnitteluista 8)
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29284
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Onkohan sitä jotain heloja joita kannattaisi varata takataskuun
Vaihdelaatikon kyljessä auton alla on ne kolme siirtovipua, niiden molempiin päihin helat (kumi / nylon) uusiksi.
Muutaman lukkosokan voi varata myös viemäriin lentelevien korvaamiseksi.

Siitä kannattaa alotella, sitten kepinjuuren kimppuun jos ei tokene.

Pussimersussa on lyhyt ykkönen, meidän ajokki lähtee sopivammin kakkosella liikkeelle talvirenkain jotka ovat 195R14.
Kesäkumeilla, 215R14, ykköstä tarvitaan.
Johonkin tästä jo kirjotinkin, liekö tämä sama topikki. :shock:
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10756
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Jovihavalle iltalukemista....
viewtopic.php?t=1961

:D
Skodillac: Kuva Origami: Kuva
Avatar
Malm
W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
Viestit: 1657
Liittynyt: 23.10.2005 18:00
Paikkakunta: Limika/Oulu

Viesti Kirjoittaja Malm »

jovihava kirjoitti:
Malm kirjoitti:
jovihava kirjoitti:Semmonen ihimeellinen ajatus tuossa pätskähti päähän, ihan tuommosena teorialuontosena mietelmänä, että mikähän 744.xx tuohon koneen perään kävisi helpoiten? Siis tomaatti...
No sehän on perhana 722.xxx :D

No jos tuota noinniin niinku käyhän siihen, ihan mikä tahansa W123:n automaatti esim. 722.1 jonkalainen mulla ois ylimääräinenkin jopa:
Tämähän todistaa sen pointin jota olen tässä matkan varrella toitottanu, että minen tiijä mittään mersuista :D

Millanenkas se tuo 722.1 on? Nelilovinen? Kolmilovinen+lukkoturpiini? Onkos se vaihteenvalinta ihan vaan yhellä vivulla looran kylestä? Vai vaijerilla?

Jaa ylimääränen hmmmmnojuutadamtidam
Joo tuo 722.1:n on nelilovinen lukottomalla turpiinilla, vaihdevalinta on yhdellä vivulla, saa siihen vaijerinki patentoitua jos haluaa.

Taitaa tuossa pakussa olla aika tiuha perä ja onkohan jopa viitonen ylivaihteinen, en tiedä, joten saattaa suoralla nelosella huutaa aika kovaa matkavauhdissa, taino olihan tuossa 80:n lätkä ?

Ilman muuta jos tuo manuaali on muuten kunnossa niin pidä se, sehän on hiano laatikko :!: Mutta jos vaihto-operaatiota haluaa niin täältä löytyy sitten tarvikkeet ja kaveri avuksi, eikä lompakko kevene liikoja :D

-Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi :kuningasajatus:
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Malm kirjoitti:Taitaa tuossa pakussa olla aika tiuha perä ja onkohan jopa viitonen ylivaihteinen, en tiedä, joten saattaa suoralla nelosella huutaa aika kovaa matkavauhdissa, taino olihan tuossa 80:n lätkä ?
En usko, että on ylivaihde. Siinähän on ykkönen pakin alla ja nelonen ja viitonen päällekkäin eli niiden vaihto hoidetaan samalla vivulla ja siten todennäköisesti viitonen on suora (vrt. Getrak & M104:n manuaalit).

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
Eldorado
remprantti
Viestit: 9577
Liittynyt: 29.5.2006 19:11
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Eldorado »

Tuli tuossa mieleen kun jovihava meni pussimersun ostamaan, ja sehän tulee kaiketi legendaarisen pottusäkin korvaajaksi, että pitäisihän tälle uudelle perheenjäsenelle keksiä yhtä kuvaava ja omintakeinen nimi kuin pottusäkillä on. Eikös tästä järjestetä meseläisille kilpailu, eli siis keksitään nimi pottusäkin korvaajalle...?

Laittaako joku asiasta topicin pystyyn (mie en uskalla ko oon niin ujo)...? Ja joville ei kerrota vielä mitään... :whistle:
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10756
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Itse mietin, mitä tapahtuu pottusäkille. Meneekö myyntiin vai?
Skodillac: Kuva Origami: Kuva
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

dealer kirjoitti:Pussimersussa on lyhyt ykkönen, meidän ajokki lähtee sopivammin kakkosella liikkeelle talvirenkain jotka ovat 195R14.
Kesäkumeilla, 215R14, ykköstä tarvitaan.
Johonkin tästä jo kirjotinkin, liekö tämä sama topikki. :shock:
No iteasiassa tämän lauseen olen nähnyt irkissä tuossa sunnuntai-iltana :wink:
Pappi kirjoitti:Jovihavalle iltalukemista....
viewtopic.php?t=1961

:D
Mesen pussimersuraamattu :idea: Tuo on jo pitänyt aikaisemmin läpikoluta, ja tärkeimmät kohdat opetella ulkoa 8)
Malm kirjoitti:Ilman muuta jos tuo manuaali on muuten kunnossa niin pidä se, sehän on hiano laatikko :!: Mutta jos vaihto-operaatiota haluaa niin täältä löytyy sitten tarvikkeet ja kaveri avuksi, eikä lompakko kevene liikoja :D

-Risto
Kiitos Risto reilusta tarjouksesta, kyllähän minä tuolla manuaalilla varmasti ajelen nyt ihan iloisesti, mutta jospa jättää korvantaustalle tuon automaattiajatuksen hautumaan... Eikun sitten se alakaa haista pahalle, parempi jättää pöydälle. Tai siitä voipi joku sen hävittää, jospa vaan pitäisi vantasioissa :idea: Toistaiseksi 8)
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
Jiitek
aktiivimeseläinen
Viestit: 2352
Liittynyt: 18.12.2005 11:10
Paikkakunta: Oulunseutu

Viesti Kirjoittaja Jiitek »

...että tämmöinen topicci?? Äijäpeli ja näyttää kyllä harvinaisen siistiltä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Linttaklubi”