Miten pääsee takakonttiin?!?!?!
Miten pääsee takakonttiin?!?!?!
Moro. Auttakaas tyhmää mulla W124 sedani ja siinä on semmoinen pieni ongelma että kun keskuslukko ei toimi ja takakontin lukkoon ei käy avain ja sit ku kontista on vissiinkin irronnut se alipaine letku sieltä lukolta ja mä en pääse konttiin oikeen millään ku en viitsis rikkoa mtään siitä. Vastatkaa miel Yv
-
- Virallinen Oikolukija
Tietenkin jos letku on irti lukolta, niin ei auta. Itse olen kuitenkin saanut lukon näin auki.Marco kirjoitti:Takapenkin alta löytyy keskuslukituksen pumppu. Nyppää siitä letkut irti ja imet tai puhallat niihin posket lommolla, niin pitäis aueta .
Harvemmin muuten tulee vastaan tapauksia, että letkut lähtisi irti.
Kannattaa sillä avaimella koittaa vielä, laita vaikka öljyä kyytipojaksi. Usein ne lukot jumittaa just käytön puutteen takia!
Tuli tuossa ittekki just tutkailtua että eipä ole konttiin menemistä jos jostain syystä keskuslukko ei sitä aukase lukosta, en saanu avainta toimimaan lukossa edes öljyn avulla... Tarttisko ottaa varoiksi ja irrotella se letku sieltä vielä nyt ko toimii niin ei menisi edes lukkoon... On nimittäin pari kertaa tehny sen että ko olen avannut kaukosäätimestä ovet niin kontin lukko ei olekkaan auennut, tai no tiä että montako kertaa tuota on harrastanu ko nuo kerrat on havaittu siten ko on ollut peräkonttiin ainoastaan asiaa...
S210 200
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70
® Mesen linttaklubi
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70
® Mesen linttaklubi