PERÄ!!!
PERÄ!!!
alkaa ilmeisesti olemaan mesen perä loppusuoralla oon jo pitemmän aikaa kuunnellu kun aamulla lähtee töihin (jäykät öljyt?) ni jos koneella yhtään jarruttaa niin perästä kuuluu aika moista "ruksutusta" ja samoten jos peruuttaa yhtään rivakammin! aattelin että josko se tulisi murrosnivelestä kun sama ääni kuuluu kun ajaa monttuun ja perä niiaa ni et kun kulma muuttuu? taitaa se kuiteskii olla perä väljä kun nostin pyörän ylös ja pyöritin rengasta ni vetoakseli pyörähtää noin puoli kierrosta ennen kun kardaani liikkuu yhtään mahtaakohan käyä mistään muusta mallista perä tohon 300 selliin -89 abs jarruilla ja ilman lukkoa. PS:jos jollain sattuu olemaan perä jouten niin kiinostusta olisi
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
tuossa vielä tarkemmin.http://www.petrisimolin.com/thepalsta/t ... C_ID=20895
*itut se oo vinossa..ite oot kallellaan.
Perämurikan takaseinässä pitäisi lukea välitys. Onko automaatti vai manuaali? Multa saattaisi joutaa tuo 300se automaatin lukollinen perä vetoakseleineen myytäväksi. Tarvisin kuitenkin vaihdossa lukottoman perän vetarit.
Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken.
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
kiitokset kuvasta ja vinkeistä sieltähän se paskan alta paljastu elikkäs välitys on 3.46 auto on alkujaan ollut manuaali mutta vaihettu automaatti loota jälkeen päin, siitä ei oo tietoo et onko silloin vaihettu muuta kun se loota teettääköhän paljon lisä hommaa jos vaihtaa lukottoman perän lukolliseen eikös se lukkoperä oo jotenkin sähkön kanssa tekemisissä
Olisi yksi 300 d manuaalin isoperä joka on rakennettu abs:n takia c:n kuoriin.
Uudelleen laakeroitu kokonaan. Pyöräparista kuuluu moottorijarrutuksessa hento ääni. Perä jäi ylimääriseksi kun vaihdoin harvempaan (turbon perään).
Yksi pieni virhe siinä on ja siksi se on nyt halpa. Abs:n tunniste rengas on väärästä välityksestä , sen vuoksi absin merkkivalo syttyi yli 110 km/h nopeudella jos alla on 195/65 15 kummit. 185/65 15 renkailla ongelmaa ei ollut.
Ai niin se hinta olis 200€
Uudelleen laakeroitu kokonaan. Pyöräparista kuuluu moottorijarrutuksessa hento ääni. Perä jäi ylimääriseksi kun vaihdoin harvempaan (turbon perään).
Yksi pieni virhe siinä on ja siksi se on nyt halpa. Abs:n tunniste rengas on väärästä välityksestä , sen vuoksi absin merkkivalo syttyi yli 110 km/h nopeudella jos alla on 195/65 15 kummit. 185/65 15 renkailla ongelmaa ei ollut.
Ai niin se hinta olis 200€
Se toimii jos liikkuu tai pörisee.
LSD-lukollinen ei teetä mutta ASD-lukollinen teettää jos haluat että se toimii niinkuin tehtaan ukko on halunnut. Toisaalta siihen voi ottaa myös hydrauliikan tasonsäädöltä ja ohjata mankuilla.mettim-3 kirjoitti: teettääköhän paljon lisä hommaa jos vaihtaa lukottoman perän lukolliseen eikös se lukkoperä oo jotenkin sähkön kanssa tekemisissä
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Mulla on sellainen kutina, että tuossa omassakin on 3.46 välitys. Pitää vielä tarkistaa tuo.
ASD-perässä on joku pieni n.30% lukko aina käytössä ja sitten sutaistessa hydrauliikka tekee lukosta 100%:sen. Murikka toimii ilman tuota hydrauliikkaakin ja omassakin se on ollut jo yli 20000km toimimattomana.
ASD-perässä on joku pieni n.30% lukko aina käytössä ja sitten sutaistessa hydrauliikka tekee lukosta 100%:sen. Murikka toimii ilman tuota hydrauliikkaakin ja omassakin se on ollut jo yli 20000km toimimattomana.
Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken.
Kyllä tuo perä on kunnossa. Autossa oleva hydrauliikka järjestelmä antaa vikakoodia. Vetarit on tietääkseni erilaiset molemmissa.
Parempi vaihtoehto olisi tietysti hommata ihan samanlainen murikka niin ei tarvitse alkaa voimistelemaan vetareiden kanssa. Hurreista noita näyttää löytyvän valittavaksi asti.
http://www.bildelsbasen.se/?index=defau ... r=1&page=1
Parempi vaihtoehto olisi tietysti hommata ihan samanlainen murikka niin ei tarvitse alkaa voimistelemaan vetareiden kanssa. Hurreista noita näyttää löytyvän valittavaksi asti.
http://www.bildelsbasen.se/?index=defau ... r=1&page=1
Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken.
juu ei kun viittasin sillä lähinnä tohon peehoo7 tarjoamaan vaihtoehtoon vaikka varmaa ihan toimiva peli sekin, mutta oma perä piti myös sellasen hennon äänen moottori jarrutuksessa noin 50000km sitten ja nyt se ääni on sellanen että uutta tarvii kattella ja eihän ne kyl oo mitkää pahat sit vaihtaa ne vetaritkaa jos niiksee tulee
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55