Harmittaa niin vietävästi, kun auto on tekniikaltaan aivan hyvässä kunnossa .
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
J.R. kirjoitti:Veholta irtosi kuin irtosikin tietoja. Röntän ruosteet on korjattu 2004/2005 edellisen kerran. Takuutahan ei tietysti tuolla työllä enää ole. Kesäkuun alussa käyn "koritarkastuksessa" ja sitten selviää mille aletaan. Meinasivat, että jos korjataan, niin maksettavaksi tulee 30-50 % ovien korjauskuluista, kun ei ole täydellistä huoltokirjaa. Lisäksi tulisivat lokasuojat, jotka joutuisi itse kustantamaan kokonaan.
Huhhahhei, johan on hinnoissa veholla maalityöt...InsaneMe kirjoitti: tuo on sitä halapaa hommaa sama homma itellä, oman osuuden arvio oli n. 2000€ niin katsoin paremmaksi että pukkaan jollekin kaverille reilulla tonnilla esim. ja saan valita värinki et minkäväriseksi se tuleeeli aika reilua hommaa
noo ei siinä se sano itekki se keneltä sen homman kävin kysymässä et siihen katsos lasketaan kaikki ovien irrotukset ja muut hommelit listahinnan mukaan niin sillä se hinta nouseekin niin komiaksi ja juuri nuita lokareita ei olis mullakkaan kuulunu tuohon hintaan
![]()
T.Sankari
J.R. kirjoitti:Veholta irtosi kuin irtosikin tietoja. Röntän ruosteet on korjattu 2004/2005 edellisen kerran. Takuutahan ei tietysti tuolla työllä enää ole. Kesäkuun alussa käyn "koritarkastuksessa" ja sitten selviää mille aletaan. Meinasivat, että jos korjataan, niin maksettavaksi tulee 30-50 % ovien korjauskuluista, kun ei ole täydellistä huoltokirjaa. Lisäksi tulisivat lokasuojat, jotka joutuisi itse kustantamaan kokonaan.
tuohan oma on kanssa tarkastettu veholla, enkä kyllä siitä penniäkään(senttiäkään) köyhtynytstanger kirjoitti:J.R. kirjoitti:Veholta irtosi kuin irtosikin tietoja. Röntän ruosteet on korjattu 2004/2005 edellisen kerran. Takuutahan ei tietysti tuolla työllä enää ole. Kesäkuun alussa käyn "koritarkastuksessa" ja sitten selviää mille aletaan. Meinasivat, että jos korjataan, niin maksettavaksi tulee 30-50 % ovien korjauskuluista, kun ei ole täydellistä huoltokirjaa. Lisäksi tulisivat lokasuojat, jotka joutuisi itse kustantamaan kokonaan.
Itse käytin tyhmyyksissäni autoani Oulun veholla "koritarkastuksessa" ja voinkin sinulle kertoa että se on kyllä yhtä tyhjän kanssaNäin jälkiviisaana voin sanoa että ei kannata köyhtyä siellä sataa euroa siitä että
joku pällistelee autosi ruosteita... ei ne edes tarkista sitä sen kummemmin, ainoa mitä ruuvaavat irti ovat ovessa olevat listat. Tuo koritarkastus tämän ikäisissä autoissa on kyllä k*setusta![]()
Oulun veholla tuntiveloitus oli muiskaakseni 80e, joten suosittelen lämpimästi jotain maalaamoa yms.. tulee kyllä varmaan halvemmaksi vaikka Veho omasta työstään jotain maksaisikin sinun kaverinasi.
Itselleni luvattiin ruosteista 50% korvaus ja laskin siltikin että pärjään kun vien romuni muualle hoitoon