W 124 300 DT Öljyynpaineet
W 124 300 DT Öljyynpaineet
Tartteeko huolestua kun oikeestaa yks kaks tippu öljynpaineet lämpösenä n. puoleenkiloon ja vasta 3000rpm 3 kiloon? ? samalla ilmaantu venttiilikoneistoon raksutus.. öljyt on uudet, Neste 15w40 Turbo LXE
turbo on vähänaikaa ilmeisesti päästäny läpitte ku imusarjan liitoksista on valskannu öljyä melko reilusti...
kone ei savuta kun kylmänä ja vetää ihan normisti,,
turbo on vähänaikaa ilmeisesti päästäny läpitte ku imusarjan liitoksista on valskannu öljyä melko reilusti...
kone ei savuta kun kylmänä ja vetää ihan normisti,,
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1311
- Liittynyt: 20.1.2007 19:15
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
- Malm
- W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
- Viestit: 1657
- Liittynyt: 23.10.2005 18:00
- Paikkakunta: Limika/Oulu
Sekö alkoi öljynvaihdon jälkeen ?
Ettei ois vetässy öljysuodatinta tukkoont ?
Toki tiisselissa on niin iso se suodatin että eikai se ihan heti tukkoon mene, mutta pensoissa se joskus silloin tällöin menee kun ollaan vaihdettu hyvin puhdistavat öljyt vanhojen tuntemattomien tilalle.
Toki tuo venttiilikoneiston raksutus viittaa siihen ettei kannen yläpuolelle pääse tarpeeksi painetta, oiskohan tiiviste pullahtanut etumaisten öljykanavien kohdalta jakopään koppaan ?
-Risto
Ettei ois vetässy öljysuodatinta tukkoont ?
Toki tiisselissa on niin iso se suodatin että eikai se ihan heti tukkoon mene, mutta pensoissa se joskus silloin tällöin menee kun ollaan vaihdettu hyvin puhdistavat öljyt vanhojen tuntemattomien tilalle.
Toki tuo venttiilikoneiston raksutus viittaa siihen ettei kannen yläpuolelle pääse tarpeeksi painetta, oiskohan tiiviste pullahtanut etumaisten öljykanavien kohdalta jakopään koppaan ?
-Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
Mulla oli sama ongelma mutta toivottavasti sulla ei oo syy sama eli katkenneet nostajankupit
Kansipahvi ja kk-laakerit oli ehjät. Suodatin ja äljyt uudet.
Ei oikeestaan mitään muuta vikaa löytynyt koko koneesta kuin nuo kupit. Mahtuu kait se paine väärään paikkaan tuommoisistakin kait
Kansipahvi ja kk-laakerit oli ehjät. Suodatin ja äljyt uudet.
Ei oikeestaan mitään muuta vikaa löytynyt koko koneesta kuin nuo kupit. Mahtuu kait se paine väärään paikkaan tuommoisistakin kait
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1311
- Liittynyt: 20.1.2007 19:15
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Nissaniin oli maksanu 350 euroa kansiremontti, tuskin mersuun ainakaan kalliimpi on. Kansi oli hiottu ja venttiilit uusittu ja jotaki muutaki tehty...^Larke^ kirjoitti:Oliskos karkeeta arvioo paljonkos kansirem. suurin piirtei tulis maksaa??
ku opiskelija saa vähä säästää enneko alkaa remontin..
S210 200
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70
® Mesen linttaklubi
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70
® Mesen linttaklubi
Niin, pitääkö kansi sitten koneistaa jne, jos pahvin joutuu vaihtamaan? Kuinka herkkä OM603 on kanttaan vääntelemään?dealer kirjoitti:Niin, sitten vielä kannen irrotus ja kiinnitys ym. työt.Nissaniin oli maksanu 350 euroa kansiremontti, tuskin mersuun ainakaan kalliimpi on. Kansi oli hiottu ja venttiilit uusittu ja jotaki muutaki tehty...
Tuossahan on vain koneistamon osuus.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220 SeB -64 projekti
EX: BMW 520i -84
EX: MB 190 -89
EX: MB 300TE 4matic -89
EX: Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220 SeB -64 projekti
EX: BMW 520i -84
EX: MB 190 -89
EX: MB 300TE 4matic -89
EX: Land Rover Discovery Tdi -97
- Malm
- W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
- Viestit: 1657
- Liittynyt: 23.10.2005 18:00
- Paikkakunta: Limika/Oulu
Tarkottaako porein että halkeama ?^Larke^ kirjoitti:Juu kannentiivistehän siel oli korkannu..
Mutta...
2 ja 3 sylinterin venttiilien välissä oli porein, ja myös 2 sylinterin imuventtiilistä meni porein esikammion suuntaan...
kansi ponnnistetaan ja jos pitää ni sit hiotaan sieltä sun täältä...
mistä noi 603sen kannet yleensä halkee??
Joo noista venttiilien väleistä ja esikammio-venttiilin väleistähän nuo yleensä halkiaa.
-Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti