Haluan, kiitos..Ketchup II kirjoitti:Niin, tuo Bosch on käytetty mutta ehjänä pois otettu. Laitan sen tulemaan Samuli sulle jos haluat?
On..Tomato II kirjoitti:Onko siellä nyt se ilmamäärämittari, mikä oli minulta lähtiessäkin?
Tuo Boschin numero lienee sitten juuri tuo, siinä autossa paikallaan olevassa putken pätkässä? Tässä itse mittarissa ei tuollaista tyypillistä Bosch -numeroa ole?Ari66 kirjoitti:Alkuperäinen ilmamassamittarin MB -varaosakoodi:
000 094 12 48
Boshcin vastaava eli käytännössä sama:
0 281 002 152
Pierburgin vastaava:
2 vuotta sitten kysytty edustajalta, ei löydy vastaavaa
Niin, mutta toiminnaltaanhan nuo ovat todella monimutkaisia!Aki P kirjoitti:Ei se ehkä numeroiltaan ole vastaava koska yksi muoviklipsi on erilailla
Pierburgin paketissa varmaan ei ookaan kuin niiden oma numero.Tomaatti II kirjoitti:Tässä itse mittarissa ei tuollaista tyypillistä Bosch -numeroa ole?
SamuliS kirjoitti:Käytin Paavon leimainsiöörin silmien alla. Rääkkäs konetta pihassa ja kelpuutti savutusarvot 0,66/3, rytkytteli ja kyyläs muutenkin auton läpikotaisin. Pakoputki herätti mielenkiintoa, kaksissa miehin kävivät sitä ihmettelmässä . Jonnin verran jännitti ryystää vesikaakaota ja kattella takarivistä toimintaa.
Lopputuloksena oli Hylky!
Pitää käydä muutoskatsastuttamassa alustasarja
Oothan tuota rakentanu ku iisakin kirkkoo, luulis että ainakaa alustan osilta ei pitäs enää hylykyä tulla..InsaneMe kirjoitti:no eipäs tuo ollu kovin paha hommeli, itsellä ei vielä oo tuo väykky menny ekalla läpi kertaakaan, kolome kertaa oon käyttäny no ei siinä mittään ekalla kerralla oli kolomatta sivua, toisella kerralla oli kaks ja nyt viime kerralla ei ollu ku kaks kohtaa, yks jarruletku ja molemmilta puolilta ylätukivarret takkaa joten toivotaan et seuraavalla kerralla ei oo ennää mittään
T.Sankari
sori etukäteen SamuliS OT mut toivotaan ainaki et ei sieltä pitäs ainakaan löytää välijyyttä, mut edestä pittää vaihtaa nuo alatukivarren sisemmät nivelet tod näk. jos niitä pystyy vaan vaihtaan ? anteeksi vielä kerran OTsalesone kirjoitti:Oothan tuota rakentanu ku iisakin kirkkoo, luulis että ainakaa alustan osilta ei pitäs enää hylykyä tulla..InsaneMe kirjoitti:no eipäs tuo ollu kovin paha hommeli, itsellä ei vielä oo tuo väykky menny ekalla läpi kertaakaan, kolome kertaa oon käyttäny no ei siinä mittään ekalla kerralla oli kolomatta sivua, toisella kerralla oli kaks ja nyt viime kerralla ei ollu ku kaks kohtaa, yks jarruletku ja molemmilta puolilta ylätukivarret takkaa joten toivotaan et seuraavalla kerralla ei oo ennää mittään
T.Sankari
Senki olisit vielä melekeen kokonaan säästäny, ku olisit kysyny, tai minä huomannu lukia jostaki?Ari66 kirjoitti: Eilen ostin rikkoontuneen sumuvalon tilalle uuden Motonetistä.
54,80 e.
EC tarkoittaa Economyä, eli valon palaessa ilmastointi on pois päältä.SamuliS kirjoitti:Johan on, miten toi ilmastointi toimii? Eli kun EC valo palaa kone ei pukkaa kylmää vaikka pyytäis? Ja kun napin painalluksella sammuttaa valon alkaa jostain hanskalokeron uumenista kuulumaan puhinaa, mutta minkään sortin viilennystä ei tapahdu, eli ääni on ainut muutos.
Epäilisin motin vaihdon yhteydessä sattuneeseen vuotoon, taidan käydä huollattaa/täyttämässä kylmäaineet.
[ekit] kylmähantaakit oli kummatkin säädetty koeajon aikana (5h 23C°) tappiinsa..
Paitsi jos on laitettu vanha, alkuperäinen "oma" kompura takaisin.AM kirjoitti:...kompurasta pitää putket kuitenkin irrotella.
Niinpä...AM kirjoitti: Ihme ettei asiasta ole sanottu mitään...
xr kirjoitti:no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik