313 vm03. sprintteri sprintshift laatikolla
tuli kytkimen työsylinteristä öljyt mäelle, oli kumin pullahtanut ja paskana.
no laatikko irti, uus sylinteri paikalleen, laatikko kiinni ja öjlyt hydraulijärjestelmään.
no vaihteet pelaa "raakana" paikallaan hyvin ja kun laittaa auton käyntiin työsylinteri painaa kytkintä. tosin kun katsoo kytkinkopan reiästä sylinteriä se hieman vaeltaa ja nyppii välillä.. mutta kun laittaa pykälän päälle ja nostaa jarru/kytkin poljinta ei tapahdu mitään. taulussa lukee kyllä 1 eli pykälä on päällä mutta työsylkky ei tottele?? ilmattu on jo aika reilusti, kohta loppuu järki...
voisko siellä vieläkin olla ilmaa vai mikä avuksi??
miten ilmaatte normi kytkimen mersusta??
sprintshift ei nosta kytkintä
Nyt ei kyllä keksi muuta kuin voisko olla joku vikatila päällä?
Ja sprintteriin vaihdoin viime syksynä jarru- ja kytkinnesteet, eipä tuossa ihmeemmin mitään hommaa ollu ilmauksessakaan, se kytkinkin ilmaa osittain itteään...
Ja sprintteriin vaihdoin viime syksynä jarru- ja kytkinnesteet, eipä tuossa ihmeemmin mitään hommaa ollu ilmauksessakaan, se kytkinkin ilmaa osittain itteään...
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91