ketjunkatkaisu avain ??
-
- Viestit: 42
- Liittynyt: 08.12.2006 22:41
- Paikkakunta: vantaa
ketjunkatkaisu avain ??
mistä voisin ostaa ketjunkatkaisuavaimen?pitäs vaihtaa jakoketju mb 240 d.terv keijo
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Paineilima vingulla hioo tapinpäät pois, tasalle laipan kanssa, vasara + pieni tuurna
lyö tappiparin pois = ketju on poikki 


They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
- Malm
- W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
- Viestit: 1657
- Liittynyt: 23.10.2005 18:00
- Paikkakunta: Limika/Oulu
Tottahan se suojataan ettei ne moottoriin mene:Ari66 kirjoitti:Mihinkä ne hiontapölyt meneeLucky-Dog kirjoitti:Paineilima vingulla hioo tapinpäät pois...
Mutta siihen niittaamiseen pitäisi olla se avain:
-Risto
ps. kuvat tuolta http://www.dieselgiant.com/replacetimingchain.htm
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi

W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Toisapäin puristelee apinapihillä tapit kohilleenLucky-Dog kirjoitti:Paineilima vingulla hioo tapinpäät pois, tasalle laipan kanssa, vasara + pieni tuurnalyö tappiparin pois = ketju on poikki


Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
-
- Virallinen Oikolukija
- Viestit: 6252
- Liittynyt: 05.10.2005 8:35
- Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.
Oi suuri ja armoitettu mersuvelho. Salli minun kurjan kuolevaisen lähestyä sinua sinä kunniallinen ja viisas mersujen hallitsija. Suvaitse sietää nöyrän maan matosen kysymys ja kerro mitä alhaisimmalle ja kurjimmalle palvelijallesi vastaus mitä yksinkertaisimpaan ja tyhmimpään kysymykseeni. Eikö sähkövinku käy?Lucky-Dog kirjoitti:Paineilima vingulla hioo tapinpäät pois
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Juu, sen verran edittiä, no näkyy tuossa Riston kuvassakin;
- tappiparin päät sileeksi, laippaan asti
- kangottaa sen ulomman laipan irti ruuvimeisselillä
- ja sitten sitä vasaraa ja tappia.
Noi suojaus asiat, on itselle niin autom. toiminto ettei muista aina erikseen mainita
Sampolle
gäy gäy Dremeliki
,
urakkamiehen veheje paineilimavekotin + kovametalliterä
Viu ja viu = valamis
- tappiparin päät sileeksi, laippaan asti
- kangottaa sen ulomman laipan irti ruuvimeisselillä
- ja sitten sitä vasaraa ja tappia.
Noi suojaus asiat, on itselle niin autom. toiminto ettei muista aina erikseen mainita

Sampolle


urakkamiehen veheje paineilimavekotin + kovametalliterä

Viu ja viu = valamis

They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
- Malm
- W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
- Viestit: 1657
- Liittynyt: 23.10.2005 18:00
- Paikkakunta: Limika/Oulu
Joo, eihän se niittää mitään, mistäköhän lie nimitys on peräisin.xr5t kirjoitti:puhutaan aina yleensä niittaus työ kalusta mutta eräs ad korjaamon pitäjä sanoi että työ kalu ei niittaa tappien päitä mitenkään vaan sillä painetaan jatko kappale paikoilleen
-Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi

W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
- Malm
- W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
- Viestit: 1657
- Liittynyt: 23.10.2005 18:00
- Paikkakunta: Limika/Oulu
Niin jos jotain kiinnostaa ostella noita työkaluja nii tuossa ois numerot:
Mercedes-Benz 602-589-00-98-00 Carrying Case without tools.
Mercedes-Benz 602-589-02-33-00 Link removal tool Diesel and Gas
Mercedes-Benz 602-589-04-63-00 Mandrel, link remover for diesel
Mercedes-Benz 602-589-04-63-01 Link removal pins for Diesel
Mercedes-Benz 602-589-00-39-00 Link assembly tool Diesel and Gas
Mercedes-Benz 602-589-02-63-00 Assembly link (temporary) for Diesel and Gas and swaging jaws for Diesel engines.
Mercedes-Benz 602-589-02-40-00 Threading link set (temporary) for Diesel and Gas
Mercedes-Benz 602-589-01-40-00 Timing chain retainer (at cam gear)
Mercedes-Benz 604-589-00-40-00 Timing chain retainer (at cam gear)
Mercedes-Benz 602-589-03-63-00 Swaging jaws for Diesel engines
Mercedes-Benz 103-589-01-63-00 Swaging jaws for Gas engines
Mercedes-Benz 602-589-05-63-00 Mandrel link remover for Gas
Mercedes-Benz 602-589-05-63-01 Link removal pins for Gas engines
Mercedes-Benz 000-589-58-43-00 Rivet tool duplex roller chain.
Ei muuta kuin veholle kysymään hintoja
Niin eli onhan siis katkaisutyökalukin olemassa, vito500tkm:n voihan vito topikissa mersufoorumilla on jopa kuvakin siittä.
-Risto
Mercedes-Benz 602-589-00-98-00 Carrying Case without tools.
Mercedes-Benz 602-589-02-33-00 Link removal tool Diesel and Gas
Mercedes-Benz 602-589-04-63-00 Mandrel, link remover for diesel
Mercedes-Benz 602-589-04-63-01 Link removal pins for Diesel
Mercedes-Benz 602-589-00-39-00 Link assembly tool Diesel and Gas
Mercedes-Benz 602-589-02-63-00 Assembly link (temporary) for Diesel and Gas and swaging jaws for Diesel engines.
Mercedes-Benz 602-589-02-40-00 Threading link set (temporary) for Diesel and Gas
Mercedes-Benz 602-589-01-40-00 Timing chain retainer (at cam gear)
Mercedes-Benz 604-589-00-40-00 Timing chain retainer (at cam gear)
Mercedes-Benz 602-589-03-63-00 Swaging jaws for Diesel engines
Mercedes-Benz 103-589-01-63-00 Swaging jaws for Gas engines
Mercedes-Benz 602-589-05-63-00 Mandrel link remover for Gas
Mercedes-Benz 602-589-05-63-01 Link removal pins for Gas engines
Mercedes-Benz 000-589-58-43-00 Rivet tool duplex roller chain.
Ei muuta kuin veholle kysymään hintoja


Niin eli onhan siis katkaisutyökalukin olemassa, vito500tkm:n voihan vito topikissa mersufoorumilla on jopa kuvakin siittä.
-Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi

W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Juu siinä uudemmille ketjuille, ns. vahvistettu ketju, tarkoitetussa työkalusarjassa on myös irroitustyökalu erikseen.
Mutta tuo W123:sen kettinki ei sitä kaipaa koska se keskimmäinen ketjun lenkki ei ole tiukka niille tapeille
Normi lenkki on kirkas ja se "tiukka" malli on sinistetty, joka W123 koppasissa tulee ketjun uloimmaksi.
Mutta tuo W123:sen kettinki ei sitä kaipaa koska se keskimmäinen ketjun lenkki ei ole tiukka niille tapeille

Normi lenkki on kirkas ja se "tiukka" malli on sinistetty, joka W123 koppasissa tulee ketjun uloimmaksi.
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
Itestäänkö ne niitin päät niittaantuu???Malm kirjoitti:Joo, eihän se niittää mitään, mistäköhän lie nimitys on peräisin.xr5t kirjoitti:puhutaan aina yleensä niittaus työ kalusta mutta eräs ad korjaamon pitäjä sanoi että työ kalu ei niittaa tappien päitä mitenkään vaan sillä painetaan jatko kappale paikoilleen
-Risto
Onko kenelläkään ollu nuo viralliset niittausvehkeet käsissä? Voisi tehdä kopiot ihan meseläisten käyttöön jos malli löytyy.
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Se yks palikka pitää kääntää ( sama jolla pianetaan se uloin laippa ) ja siinä on v -ura jolla tehdään niittaus.
Ihan samantapainen kuin se tehtaallakin tehty, pikkusen jos enämpi puristaa tulee parempi kuin tehtaalla
Ihan samantapainen kuin se tehtaallakin tehty, pikkusen jos enämpi puristaa tulee parempi kuin tehtaalla

They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
Eikö se niittaakkaan sitä tappia pallipääksi, vaan puristaa siis reunoista littuun ja keskeltä levittäen uran suuntaan??? Oiso kuvaa siitä niittauspalasta ja tai valmiista niitatusta tapista?Lucky-Dog kirjoitti:Se yks palikka pitää kääntää ( sama jolla pianetaan se uloin laippa ) ja siinä on v -ura jolla tehdään niittaus.
Ihan samantapainen kuin se tehtaallakin tehty, pikkusen jos enämpi puristaa tulee parempi kuin tehtaalla
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
http://www.klann-online.de/Produkte.htm
tuolta engine tools,lataa sen ja sitten voikin ihmetellä kaikkia Hyviä työkaluja
ja se niittaustyökalu löytyy 6.4-38 kohdasta
tuolta engine tools,lataa sen ja sitten voikin ihmetellä kaikkia Hyviä työkaluja

ja se niittaustyökalu löytyy 6.4-38 kohdasta