124 v8
Tervetuloa foorumille.
400 E tuli markkinoille vasta vuonna 1991, eikä 80-luvun puolella tehtaalta saanut vielä V8-koneella olevia W124:a. Tässä sen tekniset tiedot: http://mercefreaken.com/modellene/124/400e.htm
400 E tuli markkinoille vasta vuonna 1991, eikä 80-luvun puolella tehtaalta saanut vielä V8-koneella olevia W124:a. Tässä sen tekniset tiedot: http://mercefreaken.com/modellene/124/400e.htm
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Sensijaan 4,2 veekasia sai 80-luvulla w126 ässään (420SE/SEL). Kyseessä on kuitenkin ihan eri moottori kuin w124:n 4,2 veekasi.
w126:n speksejä: http://www.mercefreaken.com/modellene/126/420se.htm
w126:n speksejä: http://www.mercefreaken.com/modellene/126/420se.htm
I drive an Opel. What's your excuse?
Tervehdys meseläiset.
Kun tässä on nyt puhetta E 420 mallista, niin kysyisin teiltä arvoisat loistoauton omistajat seuraavaa:
Hankin tuossa jokunen viikko sitten tuollaisen E 420 (124 -94) mersun, jossa nyt ei ole moottorin lämmitintä. Millaiset lämmittimet mahtaa olla muilla käytössä, kun ei tuo paikallinen merkkikorjaamo osannut sanoa voiko autoon ylipäätään asentaa lohkolämmitimen ja jos voi niin millaisen.
Saattaa vielä tulla sen verran pakkasta suomen talveen, että olis lämmitin tarpeen. Vinkkejä kaivattais.
Kun tässä on nyt puhetta E 420 mallista, niin kysyisin teiltä arvoisat loistoauton omistajat seuraavaa:
Hankin tuossa jokunen viikko sitten tuollaisen E 420 (124 -94) mersun, jossa nyt ei ole moottorin lämmitintä. Millaiset lämmittimet mahtaa olla muilla käytössä, kun ei tuo paikallinen merkkikorjaamo osannut sanoa voiko autoon ylipäätään asentaa lohkolämmitimen ja jos voi niin millaisen.
Saattaa vielä tulla sen verran pakkasta suomen talveen, että olis lämmitin tarpeen. Vinkkejä kaivattais.
Kiitti kaikille ihan aluksi noista tervetulotoivotuksista.Todellakin ekan kerran kirjoittelin tänne.Lueskeltua on tullut aina silloin tällöin joskus aikaisemminkin.Ruojalle kiitokset vinkistä.En arvannut homman olevan noin yksinkertainen, kun tuo merkkiliike tuntui olevan aivan huuli pyöreänä asian edessä.Kait homma jälleen kerran on sitten tehtävä itse. Kiinnostais myös tietää mistä jovihava tuntee mahdollisesti minut.Itse olen tällä foorumilla senverran noviisi,etten voi sanoa tuntevani ketään teistä entuudestaan.Hyvää pitoa kaikille talven liukkaille.
Eikäköö tuo yhdistelmä Joensuu ja nimimerkki Seppä poksautti läjän vanhoja muistoja päänsisäisestä googlestani. -80/-90-lukujen vaihteessa kovasti kommunikoitiin LA-puhelimilla ja yksi sitä kautta hyviksi tutuiksi tulleista oli nimimerkiltään Seppä. Niinkuin tuossa totesinkin, niin varmaankin nimimerkin takana siellä on nyt eri henkilö kuin silloin.Seppä kirjoitti:Kiinnostais myös tietää mistä jovihava tuntee mahdollisesti minut.
Myöhemmin samainen isäntä kierteli kohtuullisen menestyksekkäästi OffRoadin SM-sarjaa ja taisi olla kilpaoffroadin yksi pioneereista.
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Re: E420 v8
Kysys Jubelta tekköökö se tekniikanvaihon vai myökö kasiauton poies. Voipi tietää jotakin tekniikan päältäkin.torppari kirjoitti:näistä ISOISTA EEMELEISTÄ kommentteja . itellä kiinnostais ostaa semmonen.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Re: E420 v8
Aika paljon löytyy tietoa kun käyttää Haku-toimintoa ja laittaa siihen sanaksi M119 (joka on tuon V8:n moottorikoodi). Johdinsarjaongelmat ja mystiset sähköperäiset käyntihäiriöt taitavat olla tuon moottorin pahin ongelma.torppari kirjoitti:näistä ISOISTA EEMELEISTÄ kommentteja . itellä kiinnostais ostaa semmonen.
I drive an Opel. What's your excuse?
V8 mersut...
No sen verran mulla ollu kokemusta,että on ollu siis v8 malleja w126 500 ja sitten w140 500-94 ja nyt toi w140 -92 4.2 ja tää 4.2 nen 7vuotta ja ei mitään häikkää ole ollu johtosarjoissa ja käyntiin on lähteny kerrasta ja laatikko pelannu erittäin hyvin..no aina on menny puhtailla katsastuksista myös entisellä ruotsalaisella omistajalla....ainut häikkä on toisiaan ollu vaan se asr valon kans kun kylmä kone,mutta sekin on nyt paikallistettu kaasupolin systeemiin ja sekin ois jo aikaa sevitetty jos ois kunnollla tutkittu niinkuin nyt tehtiin ei Veholla vaan pienellä auto sähkö pajalla Keminmaassa.kyllä tämä kori malli antaa mahtavaa ajonautintoa ja siinä on tyyliä ja mitä siihen bensan kulutukseen tulee nii on se sen arvosta jos kerran on sitten tosiaan kiinnostunu v8 mersusta....ja nykyään saa näitä kohtuu hintaan,mutta kun minä aikoinaan ostin ton kun asuin ruotsissa nii maksoin enempi kun keskimäärin näistä pyydettiin silloin,mulla oli mukana autokaupassa kaveri joka oli huoltanu ja korjannu Tukholmassa mersuja työkseen toistkytä vuotta,ja olihan siellä näitä ihan halpojakin,mutta ne oli nyt mitä oli..