Vakkari!!!!
Vakkari!!!!
Moro!!!!!No niin laitoin autooni w124 230 tarvike vakionopeudensäätimen kiinni.Se tuli minulle autosta joka oli w124 300.Molemmat ovat automaattilootalla.Vakkari on nimeltään Dana(josta tuli myöhemmin rosta???)Vakkari toimi moitteettomasti 300ssa.Se toimii alipeineella ja siinä on nopeudentunnisti kardaanissa elikkä magneetti kiinni kardaanissa ja vastakappale kiinni kannattimessa sen lähellä josta se saa pyörimisnopeuden.Ongelma on se että vaikka kaiken pitäisi olla kunnossa se ei ota/pidä nopeutta päällä!"!!Kun autolla lähtee ajamaan niin kuskin edestä kuuluu ropinaa/ruplatusta,kuuluuko näin olla????Ilmeisesti tämä liittyy jotenkin alipaineeseen???Kysymyksiä:1.Mistä voi tietää että onko vastkappale tarpeeksi lähellä kardaanissa sijaitsevaa magneettia,eli saako se signaalia vai ei,siltähä tulee kaksi johtoa sähköboxille????Kysymys: 2.Tulisiko sähköboxista kuulua jonkinsortin ääntä kun moottori käy ja virrat pääsee sinne????Kysymys:3.Täytyykö sähköistä boxia jotenkin sisään ajaa,siinähän on muutama säätö ruuvi(sensitivy,low speed ja certain jotain)???Kysymys :4.Pitäsikö viiksessä palaa valo koko ajan kun auto on käynnissä vai jotenki niin että kun painaa nopeutta päälle niin vasta sitten valo jää palamaan/vilkuu nopeutta säädettäessä?????Kysymys:5.kone huoneessa tulpalle yksi menee tunnistin(lähinnä magneetti neliö ja metalli kiekura)olenko laittanut sen oikein kun se on nyt tulpanjohdon ympärillä????Kysymys:6.Voisiko olla että toimimattomuus johtuu siitä että edellisessä autossa oli 6 pyttyä ja tässä 4????Kysymys 7:Voiko silmämääräisesti nähdä onko ohjausboxissa vikaa???esim:jos kondensaattorit ovat kuivuneet miten sen voi havaita???? KIITOS etukäteen jos joku viitsii vaivautua ja valottaa asiaa!!!!!!!Kevät terveisin:RALLE