pakoputkikysely
pakoputkikysely
Mikä on paras pakoputki riiselimersuun? Itselläni 300D, ja haluaisin että tulisi enemmän ääntä perästä kuin edestä.
Katselin Ferritan ruostumattomia, KL:n valikoimaa ja Merteilin tarjontaa. Hintahaitari on LAAJA, mutta niin on myös takuun kesto.
Onko mielipiteitä?
Löytyykö joku muu sopiva toimittaja?
Katselin Ferritan ruostumattomia, KL:n valikoimaa ja Merteilin tarjontaa. Hintahaitari on LAAJA, mutta niin on myös takuun kesto.
Onko mielipiteitä?
Löytyykö joku muu sopiva toimittaja?
"I don't belive in faith,
I belive in bad luck!"
I belive in bad luck!"
Rosteriputki ja väliin pari pientä tai yks isompi Simmonsin läpivirtausvaimennin. Äänet ei kohtuuttoman suuret mutta mukavan mureat.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
-
- Viestit: 20
- Liittynyt: 05.3.2008 17:43
Jaa niin, itsekkin haluaisin että autosta lähtisi murinaa. Tällä hetkellä tosin on kyllä aivan älyttömän hiljainen. Ihan hymyilytti kun maksalaatikkoni (madza 626) vaihdoin tähän, oli paljon hiljaisempi.
Mutta asiaan... Tuossa aiemmin luki jotain että vika katti pois ja tilalle vaan jotain reiden paksusta mööpeliä. Ensinäkin, saako näin tehä vai rupeeko katsastus setä aukoon nassua. Toiseksi, mikä hitto on katti.
Madzaani ostin "möly"putkiston joka oli kokonainen sarja ja hienolta kuullosti kieltämättä mutta kallis ilo oli. Olettaisin siis että tämä katti-irrotus-vaihto homma olisi siis huomattavasti halvempaa kuin koko homman vaihto ja sillä saisi aikaseksi mielekästä ääntä?
Mutta asiaan... Tuossa aiemmin luki jotain että vika katti pois ja tilalle vaan jotain reiden paksusta mööpeliä. Ensinäkin, saako näin tehä vai rupeeko katsastus setä aukoon nassua. Toiseksi, mikä hitto on katti.
Madzaani ostin "möly"putkiston joka oli kokonainen sarja ja hienolta kuullosti kieltämättä mutta kallis ilo oli. Olettaisin siis että tämä katti-irrotus-vaihto homma olisi siis huomattavasti halvempaa kuin koko homman vaihto ja sillä saisi aikaseksi mielekästä ääntä?
Katti=Katalysaattori joka on se ensimmäinen "mötikkä" pakoputken alkupäässä. Sitä ÄLÄ mene pois repimään, muuten katastusmies laittaa hylky leiman paperiin heti, koska katalysaattori puhdistaa auton pakokaasuja. Niin jos katillisesta autosta poistaa katin, niin se ei enää päästöarvoista läpi mene! Ja ne muut ovat vain äänenvaimentimia. Eli, jos ääntä haluut ota takavaimentaja pois ja suoraa putkee tilalle. Tai, jos et kamalan kovia pärinöitä halua, niin takavaimentajan tilalle joku iso vapaavirtausvaimentaja...
-
- Viestit: 20
- Liittynyt: 05.3.2008 17:43