Saako kuvan käännettyä niin että pakosarjatkin näkyvät?dry kirjoitti: :wackit:
Pakosatja näyttää olevan ihan OK-värinen: hieman hapettumaa ja epätasainen valo
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Miehän vaan ennustinVilenin Herttua kirjoitti:Saako kuvan käännettyä niin että pakosarjatkin näkyvät?dry kirjoitti: :wackit:
Pakosatja näyttää olevan ihan OK-värinen: hieman hapettumaa ja epätasainen valoVai onko kyseessä ihan outo kasikonstruktio?
Joo, e420:han on tosin M119 koneella, kun E430 on M113... mutta mutta, tyytyväinen olen itse ollut kyllä.Vilenin Herttua kirjoitti:Guuglella kaivelin jotain tyypityksiä, joku valitteli että pykältää hitaasti kikdaunilla. No, Tarmo?Rässi66 kirjoitti:Onhan se Tarmokin survonut omalla E420 huoletta jo toistakymmentä kilometriä.
Voiskos johtua ihan vain käytetystä moottorinpesuaineestadry kirjoitti:Miehän vaan ennustinVilenin Herttua kirjoitti:Saako kuvan käännettyä niin että pakosarjatkin näkyvät?dry kirjoitti: :wackit:
Pakosatja näyttää olevan ihan OK-värinen: hieman hapettumaa ja epätasainen valoVai onko kyseessä ihan outo kasikonstruktio?
![]()
Eikujoosiis imusarja(on nuo kasit niin erikoisia että menee imu- ja pakopuoli sekasin)
Laitappa piruuttas autolle pystyyn ihan oma topikki - on sitten mukava seurailla mitä sitä on tehty, miten, missä ja mitä maksoi + menikö hermot.gothammer kirjoitti:HVM: Kiitoksia kovasti, kuvia laitan a.s.a.p.
Huonoihin uutisiin kuuluu, että ensimmäinen parkkisakko on otettu. Makaan Köpiksessä Royal Radissonissa ja respatytön eilisen selvityksen mukaan kuvittelin, että takapihan parkkipaikka oli hotellin omaa. Vaan ei. Noh, eivät taida perään huudella kun on auto ulkomaan kilvissä.
Vaan jos e.m. ongelmat ovat ne ainoat joihin kotomatkan aikana törmään, olen tyytyväinen.
Noilla kilometreillä, kunto erinomainen ja kaikilla varusteilla mielestäni kyllä.Kysymys kuuluu onko kyseisestä Paavosta järkevää maksaa hieman alle 15 tonnia?
Autokuume on valtiontalouden kannalta viisas ratkaisu.Loppis kirjoitti:painii autokuumeen ja samalla epätietoisuuden rajamailla niin eikait siitä mitään järkevää tekstiä saaKiitos kiittää hän!
xr kirjoitti:no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik
Mielestäni ei pikku ruoste haittaa, ainakaan yli 10v. vanhoissa, jotka ovat tapansa jo näyttäneet. Keväällä hiekkapuhaltaa ruosteet lokasuojan kaarista, etulokarin etualareunoista, ovien alareunoista, sivulistojen alta, takaluukun lukon ympäriltä ja laittaa kuntoon oikeilla aineilla. Öljyää kotelot lisäksi sisäpuolelta. Itse tehtynä se on pari sataa (kyljet maalattuna) ja liikkeissä yleensä alle 1500e. Saa ajella siistillä autolla muutaman vuoden, hyvässä lykyssä enempikin -ainakin itse tehtynä.tuikku kirjoitti:.
Väyrysessä on mielestäni vaan yksi "oikea" murhe, siinä kaikki ruostuu, ihan kaikki, muovinen maskikin.
Jos vaan ruosteettoman ja siistin löytää, niin aika hyvän vastineen rahallensa varmaan saa, kun nuo on niin huonossa huudossa.