HulluMinän rönttä eli tutummin Sankarin 290
HulluMinän rönttä eli tutummin Sankarin 290
Noo ajattelin täsä hieman laittaa kertomusta autosta ku ei ennää kehtaa lainatakaan tuota Mika.T:n topikkia , joten ajattelin pientä yhteenvetoa laittaa pirssistä ku tuota laittamista o ollu vaikkei se kovinkaan mahottomalta ole tuntunukkaan muutaku lompakossa
Rönttähän on tutummin sedani 290, käyttöönotettu 21.8.1996 jos väärin muistan, mutta on vuosimalliltaan -97 no tällähän ei oo minkäänlaista käytännön merkitystä . Auto tuotiin maahan tuossa tammikuun lopussa 2005 jos väärin laskin . Hussein Nageri tms. on sillä huristellu tuolla ruottinmaalla samoissa hommissa kuin mitä minäkin tein viime kesänä eli suharoinu taksilla. Mittarissa oli ostettaessa 230 tkm, mutta isän tutulta ostettaessa mittarilukeman sanottiin olevan lähempänä milliä ku nollaa ja täten tämäkin vääryys korjattiin tuonne mittaristoon. oikeista kilometreistä ei ole tietoa, mutta uusittujen osien osalta veikkaisin ettei se 230 tkm ihan pitäny paikkaansa. Autosta ostettaessa oli jännää se ettei siitä tiedetty etes millä koneella se oli tai tiedettiin ettei se kuitenkaan ole 220d joten katsottiin sen olevan aika halpa hintaisekseen ihan mukavilla varusteilla hussein tms oli auton ottanut, koska löytyi ortopedi-penkki n-sisusta, automaatti-ilmastointi jne.
VIN WDB2100171A215935
Model E290DT
Chassis 2100171A215935
Engine 602982 12 003057
Transmission 722613 00 073583
Order 0 6 569 63772
Delivery date 30.07.96
Dealer Sweden (569)
Interior mb-tex grey (108)
Paint
744 brilliant silver metallic (с 1991)
Options
236 special lamp switching - daytime running lamps (с 01.04.1985)
special light wiring for Norway and Sweden
249 automatically dipping inside rear view mirror (с 01.06.1990)
404 left front seat with multiple contour backrest (с 01.01.1996)
423 5 speed automatic transmission / nag (с 01.03.1994)
431 headrest for center rear seat
3-point seat belt and 3rd headrest in centre rear (с 01.10.1993)
450 International taxi (с 01.09.1972)
533 front and rear speakers - without radio (с 01.03.1994)
543 sun visor with vanity mirror, illuminated, left and right (с 01.11.1978)
581 automatic climate control (с 01.01.1977)
600 headlamp wiper/washer (с 01.08.1971)
611 courtesy lamps for front and rear doors, with W124 also for central doors/W202 front doors only (с 01.11.1978)
630 ECE warning triangle (с 01.08.1980)
656 light alloy wheels, 10-hole (с 01.06.1993)
668
673 high-capacity battery (с 01.01.1964)
807 Change of year of model, last figure shows new model year
825
873 seat heater for left and right front seats (с 01.02.1984)
955 extension tube on the roof, front
equipment package elegance (с 01.11.1991)
984 elimination of ownership certificate but with coc papers (с 01.06.1993)
Noo ensimmäisenä huomasin kun sen sain niin siinähän oli vikatila päällä . No tämähän selvisi sitten kuukauden sisään, että vikanahan oli alipainerasia a'la EGR. No ei siinä mittään sitten ajeltiin menemään mitä kerettiin ja iloittiin "suuresta" voimasta vikatilojen jälkeen . Noo siinä lomassa tuli sitten semmoinen pikku vahinko et mentiin perä eellä bussikatokseen, kun yhtälö: bussipysäkin pylväs + kolmion takaa tuleva papparainen = nyrkinmentävä kolo mersussa toteutui siitä kuva täällä Uusituksi tuli sitten sumarit, etupuskin ja tuo kolo suoristettiin liikkeessä ja rattikin saatiin suoraan kun aurauskulmien säädössä käytiin samalla. Uutta maalia sai myös takapuskuri, kuitenkaan mitään uusimatta, koska maalia lähti hieman niin se maalattiin vakkuutusyhtiön laskuun.
No sitten mentiin jo kesälle asti ilman mitään, mutta sitten olin kerran tulossa tuolta limingan suunnalta ja latauksen vikailmoitus tuli silmille kuin tyhjästä. No ei siin mitään, laturi vaihtoon tuolla yhdessä pienemmässä liikkeessä, mutta sitten tulikin jännä homma eli laturi ei saanut enää herätettä noo auto oli muutenkin menossa käymään valohoidossa veholla rikkoutuneen alipainerasian a'la ahtopaineensäätö (oli uus osa takakontissa selvää säästöä sekä ennakointia) ja siellä tuli tuomio et laturi o rikki ja maksaisi pitkälle päälle 1000€. No ei muutaku takasin sinne sähköliikkeeseen ja korjaaja näytti että kun sinne annetaan herätettä niin se kyllä toimii, pienenä sivuvaikutuksena oli vain se, että kaikki vikailmoitukset tuli näyttöön . Noo vikaa ruvettin tiedustelemaan ja vietiin vierimaalle haukiputaalle ja syyksi osottautui jokin lämpötila-anturi, jonka toiminta ei vaikuta laturiin mitenkään kuitenkin toimimattomana laturi ei saanut herätettä . No ei siinä mitään taas oli auto iskussa ja ajokorttikin saatu takaisin lompakkoon pienen kuivumisen johdosta .
Seuraava suurempi operaatio oli perämurikka, joka oli jo ilmoitellut olemassaolostaan jo omistussuhteen alkuajoista asti. Noo sehän ei sitten tykännyt oikeen siitä, että sillä koitettiin näyttää mallia Mazzalle kun silläkin ässä poltti kumia ja kun itse rupesin jarrua vasten tyhjää pyörittämään niin poliisi tuli vastaan ja lopetin yrittämisen . No luulin että Mazzalla säklättää mersu pahasti, mutta se olikin oman röntän perä mikä sielä rupesi pitämään älämölöä ja sehän sitten veti kaverilla ihan juntturaan tuossa oulun keskustan laitakaupungissa ja ei muutaku ensimmäistä kertaa väykky meni 1,5v aikana hinausauton kyydissä tuttavan hajotttamon pihalle odottelemaan paal... eikäkö uutta perrää Noo itse olin armeijassa ja en päässyt hoitamaan hommia perän suhteen ja isä sitten oli hommannut halvimman perän a'la 220 ja tunnetustihan tuo automaatti saattaa hieman hylkiä väärävälityksistä perrää ja lopulta jouduttiin tilaamaan se oikea perä ja hintaakin taisi olla sen 700€ joka oli mukava summa ajatellen 52€ kahdelta viikolta saamaani nimellistä korvausta mallia SA-int.
Viimeisin episodi rempoissa oli tuo laturiremppa levin maisemissa, maisemat olivat kyllä hienot mut etäisyys tuolta kotopaikasta liian suuri, jotta asiasta olisi voinut nauttia. Hiilet vaihettiin vanhaan laturiin, muttei asia vaikuttanut ennää joten väykky meni toisen kerran hinausauton kyydillä tästä sessiosta on lisää täällä Kuten lukea saattaa niin v*tutuksen määrää ei voi sanoin kuvailla, mutta tekevälle sattuu.
No sen jälkeen ei ole ollut mitään suurempia remontteja, mitä nyt alustaan vaihtanut nuita kuluvia osia sekä ohjaustehostimen vaihto ei tykännyt öljyt enää pysyä sisällä ja laakerikin sanoi sopimuksen irti joten hajottamolta uusi . "tuunattu" on ristalliumpioilla, kirkkailla sivuvilkuilla, feisliftin valloilla jne. Myös vanteet on suurentunneet hieman 15 tuumasista meritähdistä tuonne 19" lenson s7 modifyihin ja talvivanteiksikin on tullut tuommoiset brabuksen monblock 3 setkohan ne oli . Tarkoituksena ois vielä tässä ens kesän aikana saaha uus väri pintaan sekä vähän modata esim. suora takakontti on tulollaan kuhan olis vain innostusta ruveta tinailemaan sitä, pakoputkisto olis tarkoitus päivittää 3" suoraan sivulle tulevaan putkeen ja aikanaan kun kaikki perusasiat on saanu kuntoon niin myös ruutia myllystäkin ois tarkotus ottaa Värin kanssa ei olla vielä päästy röntän kanssa sopuun, mutta eiköhän jokin hieman erikoisempi väri löydy jostakin, joka sopii e-mallille eli ei ehotuksia mistään thorttiin colors kameleonteista tms .Ruosteet on varmaankin seuraavana tehtävänä tuon pakoputken ohella, joten rupian kerräämään tänne niitä kuvia ja aiemmista rempoista on tuolla Mika.Tn topikissa
kuvatuksia pirssistä löytyypi lisää täältä
sekä täältä
Jos jotaki unohtu niin saa ihan vappaasti pistää kommenttia ja muutenkin saa kommentoida tuota ruost*läjän rummuutta ja Jubekin tuolla sanoi jossakin topikissa et mulla on tainnu olla kaikki viat mitä väykyssä voi olla ja suattaa pittää paikkaansakin, mutta nyt niistä suurin osa on käyty jo läpi ja korjattu, joten voitolla ollaan. Kun yrittää ite tehä jotakin tuohon niin tietääpähän ketä syyttää jos jokin paikka ei oo kunnossa. eiköhän sitä tästäkin saaha jonkinmoinen auto aikaan, aika näyttää suurimpana onkelmana on tuo opiskelu ja sen tuoma massin vähhyys, mutta sen takia täsä ite onki vaiheltu osia että oppii ja säästää selvää rahhaa
T.Sankari
Rönttähän on tutummin sedani 290, käyttöönotettu 21.8.1996 jos väärin muistan, mutta on vuosimalliltaan -97 no tällähän ei oo minkäänlaista käytännön merkitystä . Auto tuotiin maahan tuossa tammikuun lopussa 2005 jos väärin laskin . Hussein Nageri tms. on sillä huristellu tuolla ruottinmaalla samoissa hommissa kuin mitä minäkin tein viime kesänä eli suharoinu taksilla. Mittarissa oli ostettaessa 230 tkm, mutta isän tutulta ostettaessa mittarilukeman sanottiin olevan lähempänä milliä ku nollaa ja täten tämäkin vääryys korjattiin tuonne mittaristoon. oikeista kilometreistä ei ole tietoa, mutta uusittujen osien osalta veikkaisin ettei se 230 tkm ihan pitäny paikkaansa. Autosta ostettaessa oli jännää se ettei siitä tiedetty etes millä koneella se oli tai tiedettiin ettei se kuitenkaan ole 220d joten katsottiin sen olevan aika halpa hintaisekseen ihan mukavilla varusteilla hussein tms oli auton ottanut, koska löytyi ortopedi-penkki n-sisusta, automaatti-ilmastointi jne.
VIN WDB2100171A215935
Model E290DT
Chassis 2100171A215935
Engine 602982 12 003057
Transmission 722613 00 073583
Order 0 6 569 63772
Delivery date 30.07.96
Dealer Sweden (569)
Interior mb-tex grey (108)
Paint
744 brilliant silver metallic (с 1991)
Options
236 special lamp switching - daytime running lamps (с 01.04.1985)
special light wiring for Norway and Sweden
249 automatically dipping inside rear view mirror (с 01.06.1990)
404 left front seat with multiple contour backrest (с 01.01.1996)
423 5 speed automatic transmission / nag (с 01.03.1994)
431 headrest for center rear seat
3-point seat belt and 3rd headrest in centre rear (с 01.10.1993)
450 International taxi (с 01.09.1972)
533 front and rear speakers - without radio (с 01.03.1994)
543 sun visor with vanity mirror, illuminated, left and right (с 01.11.1978)
581 automatic climate control (с 01.01.1977)
600 headlamp wiper/washer (с 01.08.1971)
611 courtesy lamps for front and rear doors, with W124 also for central doors/W202 front doors only (с 01.11.1978)
630 ECE warning triangle (с 01.08.1980)
656 light alloy wheels, 10-hole (с 01.06.1993)
668
673 high-capacity battery (с 01.01.1964)
807 Change of year of model, last figure shows new model year
825
873 seat heater for left and right front seats (с 01.02.1984)
955 extension tube on the roof, front
equipment package elegance (с 01.11.1991)
984 elimination of ownership certificate but with coc papers (с 01.06.1993)
Noo ensimmäisenä huomasin kun sen sain niin siinähän oli vikatila päällä . No tämähän selvisi sitten kuukauden sisään, että vikanahan oli alipainerasia a'la EGR. No ei siinä mittään sitten ajeltiin menemään mitä kerettiin ja iloittiin "suuresta" voimasta vikatilojen jälkeen . Noo siinä lomassa tuli sitten semmoinen pikku vahinko et mentiin perä eellä bussikatokseen, kun yhtälö: bussipysäkin pylväs + kolmion takaa tuleva papparainen = nyrkinmentävä kolo mersussa toteutui siitä kuva täällä Uusituksi tuli sitten sumarit, etupuskin ja tuo kolo suoristettiin liikkeessä ja rattikin saatiin suoraan kun aurauskulmien säädössä käytiin samalla. Uutta maalia sai myös takapuskuri, kuitenkaan mitään uusimatta, koska maalia lähti hieman niin se maalattiin vakkuutusyhtiön laskuun.
No sitten mentiin jo kesälle asti ilman mitään, mutta sitten olin kerran tulossa tuolta limingan suunnalta ja latauksen vikailmoitus tuli silmille kuin tyhjästä. No ei siin mitään, laturi vaihtoon tuolla yhdessä pienemmässä liikkeessä, mutta sitten tulikin jännä homma eli laturi ei saanut enää herätettä noo auto oli muutenkin menossa käymään valohoidossa veholla rikkoutuneen alipainerasian a'la ahtopaineensäätö (oli uus osa takakontissa selvää säästöä sekä ennakointia) ja siellä tuli tuomio et laturi o rikki ja maksaisi pitkälle päälle 1000€. No ei muutaku takasin sinne sähköliikkeeseen ja korjaaja näytti että kun sinne annetaan herätettä niin se kyllä toimii, pienenä sivuvaikutuksena oli vain se, että kaikki vikailmoitukset tuli näyttöön . Noo vikaa ruvettin tiedustelemaan ja vietiin vierimaalle haukiputaalle ja syyksi osottautui jokin lämpötila-anturi, jonka toiminta ei vaikuta laturiin mitenkään kuitenkin toimimattomana laturi ei saanut herätettä . No ei siinä mitään taas oli auto iskussa ja ajokorttikin saatu takaisin lompakkoon pienen kuivumisen johdosta .
Seuraava suurempi operaatio oli perämurikka, joka oli jo ilmoitellut olemassaolostaan jo omistussuhteen alkuajoista asti. Noo sehän ei sitten tykännyt oikeen siitä, että sillä koitettiin näyttää mallia Mazzalle kun silläkin ässä poltti kumia ja kun itse rupesin jarrua vasten tyhjää pyörittämään niin poliisi tuli vastaan ja lopetin yrittämisen . No luulin että Mazzalla säklättää mersu pahasti, mutta se olikin oman röntän perä mikä sielä rupesi pitämään älämölöä ja sehän sitten veti kaverilla ihan juntturaan tuossa oulun keskustan laitakaupungissa ja ei muutaku ensimmäistä kertaa väykky meni 1,5v aikana hinausauton kyydissä tuttavan hajotttamon pihalle odottelemaan paal... eikäkö uutta perrää Noo itse olin armeijassa ja en päässyt hoitamaan hommia perän suhteen ja isä sitten oli hommannut halvimman perän a'la 220 ja tunnetustihan tuo automaatti saattaa hieman hylkiä väärävälityksistä perrää ja lopulta jouduttiin tilaamaan se oikea perä ja hintaakin taisi olla sen 700€ joka oli mukava summa ajatellen 52€ kahdelta viikolta saamaani nimellistä korvausta mallia SA-int.
Viimeisin episodi rempoissa oli tuo laturiremppa levin maisemissa, maisemat olivat kyllä hienot mut etäisyys tuolta kotopaikasta liian suuri, jotta asiasta olisi voinut nauttia. Hiilet vaihettiin vanhaan laturiin, muttei asia vaikuttanut ennää joten väykky meni toisen kerran hinausauton kyydillä tästä sessiosta on lisää täällä Kuten lukea saattaa niin v*tutuksen määrää ei voi sanoin kuvailla, mutta tekevälle sattuu.
No sen jälkeen ei ole ollut mitään suurempia remontteja, mitä nyt alustaan vaihtanut nuita kuluvia osia sekä ohjaustehostimen vaihto ei tykännyt öljyt enää pysyä sisällä ja laakerikin sanoi sopimuksen irti joten hajottamolta uusi . "tuunattu" on ristalliumpioilla, kirkkailla sivuvilkuilla, feisliftin valloilla jne. Myös vanteet on suurentunneet hieman 15 tuumasista meritähdistä tuonne 19" lenson s7 modifyihin ja talvivanteiksikin on tullut tuommoiset brabuksen monblock 3 setkohan ne oli . Tarkoituksena ois vielä tässä ens kesän aikana saaha uus väri pintaan sekä vähän modata esim. suora takakontti on tulollaan kuhan olis vain innostusta ruveta tinailemaan sitä, pakoputkisto olis tarkoitus päivittää 3" suoraan sivulle tulevaan putkeen ja aikanaan kun kaikki perusasiat on saanu kuntoon niin myös ruutia myllystäkin ois tarkotus ottaa Värin kanssa ei olla vielä päästy röntän kanssa sopuun, mutta eiköhän jokin hieman erikoisempi väri löydy jostakin, joka sopii e-mallille eli ei ehotuksia mistään thorttiin colors kameleonteista tms .Ruosteet on varmaankin seuraavana tehtävänä tuon pakoputken ohella, joten rupian kerräämään tänne niitä kuvia ja aiemmista rempoista on tuolla Mika.Tn topikissa
kuvatuksia pirssistä löytyypi lisää täältä
sekä täältä
Jos jotaki unohtu niin saa ihan vappaasti pistää kommenttia ja muutenkin saa kommentoida tuota ruost*läjän rummuutta ja Jubekin tuolla sanoi jossakin topikissa et mulla on tainnu olla kaikki viat mitä väykyssä voi olla ja suattaa pittää paikkaansakin, mutta nyt niistä suurin osa on käyty jo läpi ja korjattu, joten voitolla ollaan. Kun yrittää ite tehä jotakin tuohon niin tietääpähän ketä syyttää jos jokin paikka ei oo kunnossa. eiköhän sitä tästäkin saaha jonkinmoinen auto aikaan, aika näyttää suurimpana onkelmana on tuo opiskelu ja sen tuoma massin vähhyys, mutta sen takia täsä ite onki vaiheltu osia että oppii ja säästää selvää rahhaa
T.Sankari
Viimeksi muokannut InsaneMe, 12.3.2008 17:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
Se tässä on kuitenkin positiivista, että en kuulu niihi jotka on ostanut tämäntyylisen auton jollaki 20 t € ja sitten joutuu tekemään samat remontit mitä minäkin oon tehny. Sitten myhhäillään tuola kylillä et ei tässä oo ollu yhtään mittään vikkaa ei oo semmosta autoa vielä keksitty, että ei olis jotaki laittoa josaki vaiheessa, saatikka sitten tämmöisessä 600 tkm (luultavasti) rullanneessa
T.Sankari
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
Hyvä siitä tulee - semmonen tapa-raiskaa-alista tyyppinen musta väritys vois olla ihan jees. Sopis nuitten nyt alla olevien vanteitten kans hyvin. Keulaan mustat projektiovalot jne jne..
Ja kunnolla löylyä koneesta savun saattelemana. Jos sivuputken laitat niin siinäkin mielessä musta väri puoltais
Ja kunnolla löylyä koneesta savun saattelemana. Jos sivuputken laitat niin siinäkin mielessä musta väri puoltais
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
tai tarkotus ois tehä semmonen juuri takarenkaan takapuolelta tuleva putki, juuri tämän ehkä tulevaisuudessa saatavan mustan usvan johdosta nii kato temmaa ton toisen kylen kanssa ku siinä o sitä tiisseliä valunu/valskannu kylykeen no ei vaiteskaan vaan pittää saaha savut tuprauttaa ohi yrittävän silimille ja myös sen takia et saa rekkarin tuohon kuskinpuolelle puskurin alareunaan jotenkin tuosta kontista haitoltaan poies
T.Sankari
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
XUX63 kirjoitti:Hyvä siitä tulee - semmonen tapa-raiskaa-alista tyyppinen musta väritys vois olla ihan jees. Sopis nuitten nyt alla olevien vanteitten kans hyvin. Keulaan mustat projektiovalot jne jne..
Ja kunnolla löylyä koneesta savun saattelemana. Jos sivuputken laitat niin siinäkin mielessä musta väri puoltais
öö minkäsmoinen tuo tapa-raiskaa-alista musta?
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
J.T.S kirjoitti:Huutasko tuo sisusta uutta ruoria jossain vaiheessa.
Jos laite on tarkoitus maalata jollain muulla värillä, kun tuolla "originaalilla", niin semmonen musta, missä on paljon erivärisiä metalli "hileitä" vois olla ihan tyylikäs.
noo juuri tässää kun luin tuon kirjoittamasi jutun niin siskonmies soitti ja kysy et mikä se auton malli olikaan kun tulee uusi myyntivaunu hollannista niin sieltä tulee uusi rattikin samalla keissillä tässä aikanaan ennen kesää kuitenkin ratti oli vielä nuissa hieman vanhemmissa kuvissa ehyt mut ku kuskilla on mennyt hermot monneen kertaan ku muut tunaroi nii on silleen vaistomaisesti tullut revittyä tuota rattia auki hieman .
Värinä oon ajatellu jos mustaksi niin juuri mersun 199 hileen kanssa kun nuo kesäalut on juuri sen väriset saas nährä jos löytäis jonku siistin ja erikoisen hopean niinn sekin kävisi hyvin
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
jovihava kirjoitti:Nyt pittää kehua, tämä on vissiin voorumin ainua mersu jossa olen istunut kuskinpaikalla Tosin en ilenny mankua kojikselle joten tyydyin ihmettelemään nykyauton kabiinin hienouksia ihan vaan parkissa
Tyylillisestihän tässä on selkeästi tatsia
no ehä minä oo kehanna päästää ajeleen ku on vielä hieman uuven kartaaninkannatinlaakerin tarpeessa, sekä kumin. Myös moottorin kumityynyt mennee täsä kohtapuolin vaihtoon niin sitten kehtaapi tuo lintta- klaanin pääjehunkin käyä ajelemassa
yritettään rakennella oman tyylin mukkaan kuten nuo talavivanteetki nii oikeestaan kaikki kaverit sano et ei kannata maalata mustaksi mut pakkohan ne oli ku päähän oli jo mallannu värin niin sen mukkaan maalatakki
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
tupru kirjoitti:Heeinon hieno juttu Insanemeltä..
Ei voi ainakaa sanoa, että kehus liikaa pirssiään
Oiskohan tuo " kehu pelisi" - kisan paikka foorumilla nyt.?
Hyvä juttu kaikin puolin, kuvine päivineen. Hattuva nostan!
se o mukavampi ku tommosesta risasesta saahaan iha melekeen ku uus nii pääseepä näppäyttään niitä jotka o ruosteista jne mollannu
Mitäpä sitä rönttää kehumaan ku se ei kehuttavassa kunnossa ookkaan noo jos se sitten joskus ois mut kyllä se ajoltaan on jo parempi ku esim. mondeo millä olin taksia ajamassa ku alustassa on melekeen kohta kaikki uutta ennää nuo limput takkaa vaihtamatta ja kannatinlaakeri jne.
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
Noo nyt muistu eräs remppa taasen mieleen kun tuo vilkkuviiksi meni hervottomaksi n. pari vuotta sitten ja ensiapuna tehtiin semmoinen sähköteippipatentti joka oli sinällään ihan toimiva, mutta jos joku kaveri oli kuskina niin sillä oli taipumusta törkätä pitkät päälle. No ei siinä mittään kävin sitten ostamassa uuven viiksen ja kun irroitin niin totesin et prkl erilainenha tämä o ja kelloki oliviiden luokkaa joten ei päässy mb-osaan vaihtamaan sitä. No sähköteippipatentti takas ja seuraavana päivänä vaihtaan ja en niin ajatellut sitä et minkälainen se lopulta liitin oli. VIRHE. No ei se olut oikianlanen siltikään ja menin uudestaan vaihtamaan et ono tätä kolmaskin malli nii sitten selvisi et siinä on säästetty yhden liittimen verran ja se mennee kojelauvan sissään se liitin noo sieltähän se lopulta löyty ja olihan se makiaa ajella ku ei pitkät menny ihan vahingossa päälle ku vilkkua käytti, olo oli ihan
T.Sankari
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
täältä ponkailin tommosen carboni, nahkaratin, mut nyt täytys vaan saada tietää et palijonko o hintaa ja et onko varmasti sitten sopeva rönttään.... tuossa on iha ilmoituksena ja parempi kuvaki löytyy kuhan klikkaa ratista
jos ei muuta niin oha tuosa tuo iha originelliki malli nii käyhän se sekin, aina se tuota risasta siistempi on
T.Sankari
jos ei muuta niin oha tuosa tuo iha originelliki malli nii käyhän se sekin, aina se tuota risasta siistempi on
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
onkohan sitä tullut liikaa käytyä hakemassa rönttään nuita osia ADOulusta ku myyjä jo tokas ku sanoin sille et tarvii mersuun osia nii sano:" niin siihen 290seenkö" meinas hymmyilyttää minua ku sano tuolleen ku vähän viittais jo et auton tuntee myyjät jo
T.Sankari
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
Minä oon taas joutunu seilaan AD:lta/h-pään varaosasta lähteneen Heikkalan perässä ensin Ollikaiselle, sittemmin varmaan Tarviketorille vaikka en oo vielä mitään käyny tinkaankaanInsaneMe kirjoitti:onkohan sitä tullut liikaa käytyä hakemassa rönttään nuita osia ADOulusta ku myyjä jo tokas ku sanoin sille et tarvii mersuun osia nii sano:" niin siihen 290seenkö" meinas hymmyilyttää minua ku sano tuolleen ku vähän viittais jo et auton tuntee myyjät jo
Vois kysäistä sieltä mese-alennusta... hmmm.... jepjep, puhelin kouraan ->
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
on muuten hankalaa saada näköjään tuohon takajarrusatulaan tiivistesarja kun ei ollut adoulussa, tarviketorilla(keskusta ja oulunlahti) mb-osassa eikä vehollakaan ihimehommaa sanon minä
T.Sankari
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
noo nyt tulis taasen uutta palikkaa n. parilla saalla € joten jotakin pitäisi saada tuntumaankin autossa. Vaihtoon menee siis kannatinlaakeri, sen kumi ja vaihelaatikon kumityyny. Pääsiäisen aikana jos saisi aikaiseksi vaihdettua nuo ja sitten ne aiemmin ostetut takapalkin kumityynyt niin vaikutusta pittäis jo tuntua persiissä
T.Sankari
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
Jaaha sitä meinattiin tännepäin tulla eikä mulle oo mitään ilimotettu olis helpompi varautua hinausköyden ja työkalujen kanssa odottamaan pohjoista kulkijaaInsaneMe kirjoitti: tommosta tällä kertaa eli rengas tyhjänä kun meinasin HardCoreWormin eli hcmadon tykö lähtä ,masentaa
T.Sankari
MB w124 300DTurbo -91
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008
Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008
Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Mika.S kirjoitti:Jaaha sitä meinattiin tännepäin tulla eikä mulle oo mitään ilimotettu olis helpompi varautua hinausköyden ja työkalujen kanssa odottamaan pohjoista kulkijaaInsaneMe kirjoitti: tommosta tällä kertaa eli rengas tyhjänä kun meinasin HardCoreWormin eli hcmadon tykö lähtä ,masentaa
T.Sankari
Noo se olis ollu semmonen extemppore- reissu, ois ollu tarkotus soitella siinä matkalla nii et ois voinu varautua ja olla vastaamatta noo jos sitä joskus toiste pyörähtäs
Nyt tuli sitten semmonen tenkkapoo ja tärinä kässiin ku irroittelin niitä takapalkin kumityynyjä että, no kaveri siinä sivussa korjaili laahaavaa jarrua toisella puolella ja todettiin että eihän tämä oo prkl oikia tiivistesarja noo joutu bemarin kyyvillä menneen kotio ku ei saanu muutakaan kyytiä mut nyt ollaan jo kotona ja huomenaamulla valittaan varaosaliikkeeseen virheellistä sarjasta noo jos sitä huomenissa sais auton sitten illalla kassaan
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
elähän ala orkkumies huutelleen mun huudeilla joo kaverin kanssa mietittiin et ollaankohan me saatu kertaakaan remppaa menemään niinku olis ollu tarkotus ja muisteltiin et moinesti ku on joutunu mennee jollakin muulla kyyvillä nii joka ikine kerta noo sitä se teettää ku ei oo ommaa tallia
T.Sankari
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
Tutun kuulosta, se on perseestä ku ei oo ku yks auto ni sen pitäs olla aina illan päätteeks nipussa jotta pääsis kotia.
Omaki rojekti on sen verran hiastemponen että taitaa orpastaki tulla loppu ennenku mersu taas ajossa..
Onneks röntässä on tankki täynnä ni saapi rojektin valmistuttua persaukisena pari iltaa cruisailla vailla huolia
Editoiaampa: Hitot, huolia vailla ku mersun omistaa.. Toiveajattelua.
Omaki rojekti on sen verran hiastemponen että taitaa orpastaki tulla loppu ennenku mersu taas ajossa..
Onneks röntässä on tankki täynnä ni saapi rojektin valmistuttua persaukisena pari iltaa cruisailla vailla huolia
Editoiaampa: Hitot, huolia vailla ku mersun omistaa.. Toiveajattelua.
Ajossa: S203 220cdi A -05, W211 E55 AMG "mörkö" -05
Ex:
-S202 200cdi A -00
-W202 200cdi A -99
-S203 270cdi A -05
-W203 230 V6 -05
-W202 280 A -93
-W202 220d -98
-W201 190d -84
Ex:
-S202 200cdi A -00
-W202 200cdi A -99
-S203 270cdi A -05
-W203 230 V6 -05
-W202 280 A -93
-W202 220d -98
-W201 190d -84
jarru saatiin kassaan ja limputki vaihettiin käytös kyllä muutta taas asteen parempaan suuntaan, loppui se nykäsy siinä neloselta kolmoselle vai olikohan se kolmoselta kakkoselle noo kuiteski pittää pistää kuvia kuhan jaksaa puhelimesta siirtää nii näättä mitä sitä tehtiin ja tähän vois sitten semmosen arvuutuskisan laittaa et monessa osassa ne limput lähti
saas nährä jos sitä täsä lomalla kerkiäis töitten ohella vaihtaan tuon kartaanin kannatinlaakerin,kumin ja lootan kumityynyn
se o tietenki eri asia onko nekkään taaskaan oikiat
T.Sankari
saas nährä jos sitä täsä lomalla kerkiäis töitten ohella vaihtaan tuon kartaanin kannatinlaakerin,kumin ja lootan kumityynyn
se o tietenki eri asia onko nekkään taaskaan oikiat
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro