Vedet ja öljyt sekaisin, paisarin puolella.
Vedet ja öljyt sekaisin, paisarin puolella.
No kestihän sitä onnea kaksi viikkoa. Tänään lisäsin hiukkasen pakkasnestettä kun merkkivalo syttyi, huomasin sitten siinä samalla että aikamoista öljypuuroa on jäähdytinnesteet. Moottoriöljyjen puolella ei kuiteskaan ole vettä, lämmöt on normaalit eikä oikuttele muuten mitenkään. Olisiko kansipahvi mennyt...??? Ja autohan oli se 94 vuoden 280c automaatti.
Pitää varmaan aloittaa sillä että huuhtelee järjestelmän täysin, tarkkailee tilannetta jne.
Pitää varmaan aloittaa sillä että huuhtelee järjestelmän täysin, tarkkailee tilannetta jne.
Onko muuten tuossa mitään erikoista jäähdytysjärjestelmän ilmaamisen kanssa? Eipä ollu ihmeellinen ilmata. Puuroa oli ainakin alavesiletkun seinämillä jonkin verran. Ei tästä ota selvää, mitään muita oireita ei ole mikä viittaisi kansipahviin. Saa autoliike haastatella entistä omistajaa nyt alkuun että onko ollu puurot sisällä jo aikasemmin.
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
En muista miten tuossa on, mutta jos on erillinen oljynlauhdutin melekein
kannattaa koeponnistaa se ensin
Pikkusen helepompi ja etullisee homma kuin kansiremppa
kannattaa koeponnistaa se ensin
Pikkusen helepompi ja etullisee homma kuin kansiremppa
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
tälläsen asian kans painitaan täälläkin eli osukin autosta löytyi erittäin rasvattu paisarin säiliö, nesteet ei tunnu pysyvän sisällä vaikka auton tietokone on koittanu itsestään säätää paisarin öljynlisäämistä ja kaiken kukkuraksi kuseksii syyläristä öljynsekaista vettä maailmalle ja tiettävästi koneestakin katoaa öljyt
mahtaako -94 1.8 autom bensa ilmastoidussa ceessä olla öljynlauhdutin samassa syylärissä?
ei viittis ostaa syyläriä ja sotkee sitä heti uudestaan öljyllä vaan tekiskin toisinpäin eli vaihtais kansipahvin ja unohtais sen syylärin kokonaan niin saa faari taas polttaa kansinahkaa huolella
ei tuollaaselle faarille mitää voi antaa ku ei sillä kestä varretoon lekakaan se on prääsänny sen vasiten pilalle..hyvä auto se oli (joskus olen tainnu kuulla ihan samaa tekstiä itse sen suusta )
autolla tosiaan ajeltu 170tkm vasta (mittarin mukaan ja jotkut asiat sitä puoltavat pääosin mutta on siinä yks huoltomerkintä joka laittaa epäilemään kilometrejä ja se on simpukan kiristys ja tais olla joku muukin ohjaukseen liittyen) onko diaknoosini mielestänne oikea? ja olikos tuollasessa jotain erityshuomiota vaativaa esim ketjukiristin? ja millasta "erikoistyökalua tarvitaan"?
ompas nuita kysymyksiä lopuksi paljon mut koittakaa ny keksiä jotain
mahtaako -94 1.8 autom bensa ilmastoidussa ceessä olla öljynlauhdutin samassa syylärissä?
ei viittis ostaa syyläriä ja sotkee sitä heti uudestaan öljyllä vaan tekiskin toisinpäin eli vaihtais kansipahvin ja unohtais sen syylärin kokonaan niin saa faari taas polttaa kansinahkaa huolella
ei tuollaaselle faarille mitää voi antaa ku ei sillä kestä varretoon lekakaan se on prääsänny sen vasiten pilalle..hyvä auto se oli (joskus olen tainnu kuulla ihan samaa tekstiä itse sen suusta )
autolla tosiaan ajeltu 170tkm vasta (mittarin mukaan ja jotkut asiat sitä puoltavat pääosin mutta on siinä yks huoltomerkintä joka laittaa epäilemään kilometrejä ja se on simpukan kiristys ja tais olla joku muukin ohjaukseen liittyen) onko diaknoosini mielestänne oikea? ja olikos tuollasessa jotain erityshuomiota vaativaa esim ketjukiristin? ja millasta "erikoistyökalua tarvitaan"?
ompas nuita kysymyksiä lopuksi paljon mut koittakaa ny keksiä jotain
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
lyhennetty versio: kiertääkös tuommoses 1.8 bensa ilmastoidus ja automaatillises -94 c mersussa muuallakin koneen öljy kuin lohkossa?
toisinsanoen eihän tuossa taida öljyt käydä syylärissä jäähtymässä? tai muutenkaan olla missään vesijäähdytteistä öljynkiertoa?
konttaisin itse kattomaan mutta auto ei ole lähimaastossa jne
toisinsanoen eihän tuossa taida öljyt käydä syylärissä jäähtymässä? tai muutenkaan olla missään vesijäähdytteistä öljynkiertoa?
konttaisin itse kattomaan mutta auto ei ole lähimaastossa jne
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]