Camber kulman säätö jumissa!
-
- Viestit: 28
- Liittynyt: 28.2.2008 21:10
Camber kulman säätö jumissa!
Olis aika topakkaan juuttunut camber kulman säätö alatukivarren sisemmässä päässä.Nyt olis hyvät neuvot tervetulleita miten saa liikkumaan räjäyttämättä,lekaan en enää koske,kun on huonoja kokemuksia:? Nii autohan on mb W126 sel vm.1985
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
eikö pulttikoneella lähe pyörii säätö ruuvi koita pulttikoneella edestakasin sitä ruuvia,jätä mutteri ruuviin huulille sen takia jos lähtee pyörii niin vedätä vähän ulospäin ruuvia ja öljyä ruuvin suoraa osaa sen irtisaamiseksi seuraavaa kertaa varten en kehottas ainakaan lyömään siihen mitenkään miehekkääst ettei ne korvat väänny
tietysti voisit laikalla katkasta korvan ja tukivarren välistä molemmin puolin sen säätö ruuvin,mutta sen jälkeen tukivarrella ei tehe mitään ja joudut ostamaan uuden ruuvin
tietysti voisit laikalla katkasta korvan ja tukivarren välistä molemmin puolin sen säätö ruuvin,mutta sen jälkeen tukivarrella ei tehe mitään ja joudut ostamaan uuden ruuvin
-
- Viestit: 28
- Liittynyt: 28.2.2008 21:10
Noo käytin meseä pyöränkulmien säädössä ja sanoivat,että ei tehä mittään,kun on oikean puolen camber säätö jumissa Asia jäi ylläri miun hoteisiin:löysää säätö niin sitten säädellään No eiku ratti vinossa kotio miettimään mitäs sitä taas tekis Pulttikoneella vois kokeilla tyrryyttellä ja toivoo,että aukeis Alakaa jo usko loppua tän ässän kanssa Kiitoksii sulle vinkeistä
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Missäs käytit? Meilläkin tehdään rengasliikkeessä myös kulmiensäätöjä. Jos joku säätöpultti on tosissaan märkinyt kiinni, ei sitä paljon aleta takomaan. Jos se osa ja auto hajoaakin siihen nosturille, ei uusia osia ole yleensä heti saatavilla ja asiakkaan auto sekä buukattu nosturi seisovat tovin. Yleensä siitä ei kuitenkaan ole laskutettu enempiä jos työ näin keskeytetään. Yksi Opelin raidetanko ainakin taidettu joskus katkaista. Työkalutkin ovat sinnepäin, varsinaisella autokorjaamolla voikin sitten olla paremmin vehkeitä ja nopeat osatoimitukset.pitkä sininen kirjoitti:Noo käytin meseä pyöränkulmien säädössä ja sanoivat,että ei tehä mittään,kun on oikean puolen camber säätö jumissa Asia jäi ylläri miun hoteisiin:löysää säätö niin sitten säädellään
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
-
- Viestit: 28
- Liittynyt: 28.2.2008 21:10
Euromasterilla käväsin ja ei veloitettu mitään, siinä suhteessa homma jees :)Olis vaan kiva saaha auto kulkemaan suoraan,kun on kohta kaikku akselit ja nivelet uusittu. Nii parempi se kait on jossain muualla herkistellä ,jos käy häjysti Kyllä siitä vielä menopeli tuloo,kunhan paneutuu asiaan ajankanssa ja täällä on ammattimiehet paikalla ,jos tulee bropleemi
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
joko kampperit on kohallaanMika.T kirjoitti:Ei monestikaan auta kun ottaa jousi pois ja rälläkällä katkoa se pultti molemmin puoli puslaa. Sitten uus pultti ja pusla. kuparitahnan kanssa kasaten.
Jos tuohon alat niin muista ottaa JOUSI pois ennen leikkaamista.
Se nimittäin lähtee sieltä suuntaan X jos alatukivarren pultit katkoo
niin kun tuossa edellä jo mika kerto siitä jousesta,ole todella varovainen sen jousen kanssa jos se lähtee sieltä omia aikojaan niin se TAPPAA
-
- Viestit: 28
- Liittynyt: 28.2.2008 21:10
Ei ole vielä tullut tehtyä muuta,kuin liottelua crc:llä Ja oottelen vähän lauhempaa keliä on vähän vilakka tuo autokatos -18 pakasella Jep on kyllä jäpäkän näköinen etujousi en haluais sen maalitauluksi tuo jous varmaan huutaa jo miehekkään jous puristimen itellä on vaan semmoset mikki hiiri puristimet Yritän,ekaks sitä pulttimopo turruutus herkistelyä jos sittenkin lähtis se pultti pyörimään
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
jos sulla on hitsipilli mahollisuus niin lämmitä pulttien molempaa päätä punaseks muutaman kerran ja annat jäähtyä sitten pulttikoneella väännät sitä pyörimään jos ei ole pillejä niin vetäse laikalla pultti poikki sisäpuolelta ja hommaat uuden pultin älä koita millään rimpula puristimella sitä jousta siihen on olemassa aivan oma puristin millä se otetaan irtipitkä sininen kirjoitti:Ei ole vielä tullut tehtyä muuta,kuin liottelua crc:llä Ja oottelen vähän lauhempaa keliä on vähän vilakka tuo autokatos -18 pakasella Jep on kyllä jäpäkän näköinen etujousi en haluais sen maalitauluksi tuo jous varmaan huutaa jo miehekkään jous puristimen itellä on vaan semmoset mikki hiiri puristimet Yritän,ekaks sitä pulttimopo turruutus herkistelyä jos sittenkin lähtis se pultti pyörimään
tällänen puristin
-
- Viestit: 28
- Liittynyt: 28.2.2008 21:10
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55