![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Ja lisäyksenä vielä että meni vastikään katsastuksesta läpi, eikä päästöistä huomautettu.
Heh.muju kirjoitti:Boss kirjoitti:Enpä tiennyt että noita edes kaasarilla on olemassa, no aina oppii uutta. Silloinhan kaikki alle 50l sataselle on ihan ok jos se ylipäätään toimii.
Elikkäs, sitten ois myynnissä uniikkipeli pienellä kulutuksella![]()
Eiköhän ne syömähalut sieltä automaattirikastimen puolelta löydy?muju kirjoitti:
Tosipuheella, jos jollain ois oikeata vinkkiä antaa, kuin että ole onnellinen jos alle viidenkymmenen litran pääset, mitä kannattais katsoa kulutuksen suhteen, niin otan vinkit mielelläni vastaan
No kyllä automaattirikastin on sellainen, joka tekee äkkiä kulutukseen lisää.muju kirjoitti:Nooh, vakavissaan minäkin sitä tankkailen. Tosiaan ei minulla ole tietoa noista koneista/vuosimalli, sittenhän kyseessä täytyy olla vaihtokone.
mutta mutta, tuskin se 2.3l kaasarikone syö -87:ssa niin paljon enemmän kuin vaikka -85:ssa
Tosipuheella, jos jollain ois oikeata vinkkiä antaa, kuin että ole onnellinen jos alle viidenkymmenen litran pääset, mitä kannattais katsoa kulutuksen suhteen, niin otan vinkit mielelläni vastaan
no näinhän se on,mutta kysysin vielä,että olekko huomannu nouseeko öljyn pinta yhtäänh5 kirjoitti:Eiköhän ne syömähalut sieltä automaattirikastimen puolelta löydy?muju kirjoitti:
Tosipuheella, jos jollain ois oikeata vinkkiä antaa, kuin että ole onnellinen jos alle viidenkymmenen litran pääset, mitä kannattais katsoa kulutuksen suhteen, niin otan vinkit mielelläni vastaan
Etsi sellainen korjaamo joka ymmärtää kaasareiden päälle jotain.
Mahtaneeko ruiskun pumpulla olla kaasarikoneessa mitään virkaa; kaasarimyllyssähän on oma, mekaaninen pumppunsa koneen kyljessä. Toki sekin voi vuotaa bensaa öljyn sekaan.touhottaja kirjoitti:no näinhän se on,mutta kysysin vielä,että olekko huomannu nouseeko öljyn pinta yhtäänh5 kirjoitti:Eiköhän ne syömähalut sieltä automaattirikastimen puolelta löydy?muju kirjoitti:
Tosipuheella, jos jollain ois oikeata vinkkiä antaa, kuin että ole onnellinen jos alle viidenkymmenen litran pääset, mitä kannattais katsoa kulutuksen suhteen, niin otan vinkit mielelläni vastaan
Etsi sellainen korjaamo joka ymmärtää kaasareiden päälle jotain.jos nousee niin pensapumpun kalvo on rikki
paitsi jos siinä on ruiskun pumppu joka on liian suuri tehoinen
sitten sen kaasuttimen kalvo voi olla rikki tai kalvon vaimintimessa ei ole öljyä
Jep. Ei ole ollut M102:sta kaasarilla kuin kahden litran koneella – 123:ssakaan. Jos siinä on kaasutin, niin siinä on joko kahden litran kone tahi sitten on tehty isompi mulkkaus.Aku P kirjoitti:Ei mutta vakavissaan puhuen, onko tossa nyt tehty joku koneenvaihto tahi muuta, nimittäin -87 ei ole saanut 2,3 litraista konetta kaasuttimella enää.