mikä virallinen nimi kys.osalle?

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret
Vastaa Viestiin
pitkä sininen
Viestit: 28
Liittynyt: 28.2.2008 21:10

mikä virallinen nimi kys.osalle?

Viesti Kirjoittaja pitkä sininen »

Mikähän mahtaapi olla se osan nimi,missä alapallonivel on kiinni,sama "tanko hökötys" on yläpallossa kiinni ja siinäpä se pyörän napa akselikin on samassa osassa.Niin autohan on vm.85 MB w126 2.8 SEL. Saattaisin tarvita sen osan,kun tais vääntyä alapalloa vaihtaessa,piti nimittäin antaa lekaa OIKEESTI ennen kuin vanha pallukka irtos! Onkelma on se,että raidetangon pää miltei hipoo vanteen sisä reunaa.AAPUVA
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

olka-akseli joka ennen oli olkatappi taikka olkavarsi :roll:
123 olkavarsi käy on aivan samanlainen :idea:
kattele sellanan missä nivel on vielä kunnossa,jos nivel lerppa niin ihan paska :arrow: mitä jäykempi nivel käsin käännellä sen parempi nivel :D
pitkä sininen
Viestit: 28
Liittynyt: 28.2.2008 21:10

Viesti Kirjoittaja pitkä sininen »

SUUR KIITOS valaistuksesta!!!! Olisko se mahdollista, että jos tuo olka akseli on vääntyny,nii ulompi raidetangon pää siirtyisi lähemmäksi vanteen sisäreunaa?? Ei tullu katottua ennen alapallukan vaihtoa tilannetta,mutta toisella puolella(apukuskin) on vanteen sisä reunaan raidepäästä ainakin 1cm.rako ja nyt mihin vaihdettiin alapallo niin rako on ihan 2 milliä, eipä raidetangon suojakumi pitkin kestä,kun hankaa vanteeseen :cry:
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

pitkä sininen kirjoitti:SUUR KIITOS valaistuksesta!!!! Olisko se mahdollista, että jos tuo olka akseli on vääntyny,nii ulompi raidetangon pää siirtyisi lähemmäksi vanteen sisäreunaa?? Ei tullu katottua ennen alapallukan vaihtoa tilannetta,mutta toisella puolella(apukuskin) on vanteen sisä reunaan raidepäästä ainakin 1cm.rako ja nyt mihin vaihdettiin alapallo niin rako on ihan 2 milliä, eipä raidetangon suojakumi pitkin kestä,kun hankaa vanteeseen :cry:
jos toisella puolella on sentti niin korjattu puoli on vääntynyt hakatessa niveltä irti :roll: siellä on myös muuttunut auraus kulma ja ehkä muutkin kulmat :idea:
pitkä sininen
Viestit: 28
Liittynyt: 28.2.2008 21:10

Viesti Kirjoittaja pitkä sininen »

Niin sen täytyy olla,kun rattikin käänty oikealle vinoon 10 minuuttia :cry: Tulipa tehtyä töllön töitä ihan urakalla. En muistanut sanoa vielä,että olka akselissa on vielä se abs.anturikin kiinni. Miistäs akselia olis järkevin lähteä haeskelemaan ja onkohan kalliskin? ei mitään haisua hinnasta :oops:
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

semmosen olka-akseli ei käy missä ei ole abs anturin reikää :idea:
no foorumilaisilta vois pistää kyselyn kuka luopus korvausta vastaan tarvittavasta osasta :roll: ainiin kummanpuolen se on :?:
muista mainita se abs:reikä :idea:
pitkä sininen
Viestit: 28
Liittynyt: 28.2.2008 21:10

Viesti Kirjoittaja pitkä sininen »

Kyse olis vasemman puolen kamppeesta! (kuskin puoli) Jep abs reikä on oleellinen. Täytyy pistää haku päälle!! Suur kiitos sulle,kun jaksoit ottaa kantaa pulmaani,Tää on hyvä palsta kiitos :wink:
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

pitkä sininen kirjoitti:Kyse olis vasemman puolen kamppeesta! (kuskin puoli) Jep abs reikä on oleellinen. Täytyy pistää haku päälle!! Suur kiitos sulle,kun jaksoit ottaa kantaa pulmaani,Tää on hyvä palsta kiitos :wink:
katton jos muistan huomena sattusko ittellä olee sellanen :shock:
pitkä sininen
Viestit: 28
Liittynyt: 28.2.2008 21:10

Viesti Kirjoittaja pitkä sininen »

Käy! Olen kuulolla :roll:
pitkä sininen
Viestit: 28
Liittynyt: 28.2.2008 21:10

Viesti Kirjoittaja pitkä sininen »

Nyt olen siirtyny ostetaan osaton puolelle! eli juttu meni etiä päin näin :D
pitkä sininen
Viestit: 28
Liittynyt: 28.2.2008 21:10

Viesti Kirjoittaja pitkä sininen »

Osa löyty :D Kiitos Karjalan Purkupojille Joensuussa :wink:
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

pitkä sininen kirjoitti:Osa löyty :D Kiitos Karjalan Purkupojille Joensuussa :wink:
no hyvä että löyty :D paljonko maksoit :?:
pitkä sininen
Viestit: 28
Liittynyt: 28.2.2008 21:10

Viesti Kirjoittaja pitkä sininen »

Pyynti oli 100e,sisälsi jarrulevyn,kiinni juuttuneen abs anturin, jarrukilven,sen kynkän mihin ridepää kiinnitetään ja tietty ihan hyvän alapalleron.Tiukka hinta jäi 60 eskoa! ei lopulta hinnalla pilattu??!!
pitkä sininen
Viestit: 28
Liittynyt: 28.2.2008 21:10

Viesti Kirjoittaja pitkä sininen »

Nyt on sitten olka akseli vaihdettu ja pyörät pyörii taas normaalisti ei enää hankaa raidepää vanteen sisäkehään,nyt vielä ohjaus kulmat kohilleen ja ratti suoraan. Tällanen "leiri" kehittyy hyvinkin helposti ,jos alapalloa vaihdetaan lekan voimalla! seuraavan palleron vaihdatan jossakin,missä on oikeaoppiset ulosvetäjät!! :? CASE CLOSED! KIITTI MERSUNPERKAAJALLE,vai mikä se oli :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W126 / R & C 107 alusta”