L-200 Mitsun piristäminen

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Vastaa Viestiin
Jani M
Viestit: 15
Liittynyt: 13.10.2005 14:45
Paikkakunta: Jokela/Kuhmo

L-200 Mitsun piristäminen

Viesti Kirjoittaja Jani M »

Osti sitten kaveri tuommosen, vähän ajettu ja vuosimallia 2000. Ihan on siisti peli ja vielä kaikilla herkuilla. Mutta mitenkäs ne on ihmiset noita piristäneet, vakiona on vain se sata heppaa ja lastulla taitaa saada parikymmentä lisää? Onkos niistä joku enemmänkin tehoja irrottanut?
Avatar
[jimi]
Oulun Hendrix
Viestit: 959
Liittynyt: 14.11.2005 12:42
Paikkakunta: Himanka

Viesti Kirjoittaja [jimi] »

ralliahan ne aavikolla on niillä ajanu... enpä nyt muista mutta jossain näin myynnissä ihan virityspaketteja isompiin mitsuihin. :roll: onko joku muu nähny?
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Muokkasin hieman otsikkoa, jospa tämä sattuisi nyt paremmin vaikkapa "pp d":n silmään. :wink:
Avatar
Kaapo
<b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
Viestit: 5070
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Tärviö

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

[jimi] kirjoitti:ralliahan ne aavikolla on niillä ajanu... enpä nyt muista mutta jossain näin myynnissä ihan virityspaketteja isompiin mitsuihin. :roll: onko joku muu nähny?
Tämmösilla eväillä niillä ajetaan aavikkoralleja eli pannut sekä bensa- että dieselversiolle. Siis sellaista vaan hakemaan, speksit ovat tässä.

Mitsubishi L200

Engine : Type 6G74 V6
DOHC 24-valve MIVEC
(Fitted with a 32 mm restrictor)
ECU multi-injection
Bore / stroke : 93.0x85.8 mm
Displacement : 3,497 cc
Maximum power : 191 kw/260 ps/6,000 rpm
Maximum torque : 336 Nm/34 kgm/3,500 rpm
Transmission : manual 6-speed gearbox


Mitsubishi L200 Diesel

Engine : Type 4M41 Diesel Turbo
Direct Injection
Bore / stroke : 98.5x105.0 mm
Displacement : 3,200 cc
Maximum power : 148 kw/200 ps/4,000 rpm
Maximum torque : 382 Nm/43 kgm/2,000 rpm
Transmission : manual 5-speed gearbox

Dieselistä ei näytä iskutilavuuteen nähden revityn kovinkaan paljoa tehoa nykymittapuun mukaan. Mutta aavikorallissa muut osatekijät menevätkin helposti edelle, eivät ole tunnin mittaisia ratakisoja ne.
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
Sjtv
Tuning-Ässä
Viestit: 391
Liittynyt: 19.9.2005 21:05

Viesti Kirjoittaja Sjtv »

Millähän ahdoilla mahtaa olla tuo L200 riisselin ilmoitetut tehot? Niissä oli meinaan 80luvun lopussa titaani kuulerit ja muutenkin ne kestivät käyttää isoja paineita. Tosin onko silloin otettu enempi tehoa kerta 4,5kilon paineilla penkissä irtosi n450 hummaa. Eli semmoista tekniikkaa vaan etsimään sitten :wink:
Gti masta seka riisseli tatsuni.
Avatar
pp d
Dieselspesialisti
Viestit: 2340
Liittynyt: 25.11.2005 16:10
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pp d »

Eipä tohi luvata paljo enempää ko sen parikytä heppaa meänkhään palikoila. Nekko tuola tykkää tehä semmosia ohjelmia jokka olis sitte mahollisimman pitkhään tiem päälä. Elikkä niitä kaikhein takimmaisia hepoja ei valjasteta käythöön, että se kulkine kestääki vielä.
Kisasoftat on sitte muitten heiniä.
jamppa
Viestit: 322
Liittynyt: 20.10.2005 20:05
Paikkakunta: järvenpää

mitsu

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Taitaa se pata olla 2,5 l ja 100hv ,mutta taitaa saada jonkun 135hv paketin


T Jamppa
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”