Alko mersulla kuukautiset, eli tip tip tippasee punasta allensa.
Kävin tuossa lisäämässä öljyä huikan, menihän sitä jonnin verran, ehkä puoltoista desiä taas.

Kannattaako tälläsen tee-se-itse ukkelin ruveta vaihtamaan tuota takastefaa. Kerrottakoon se että W124:sten kanssa katkaisen aina joka toinen remontti pultin kuin pultinkin, mutta W123:n kanssa onnistuu koneenvaihtokin tuosta vaan. Eli jotain osaa tehdä mutta siltikkin se viimeisin "tatchi" puuttuu.



Mites se takastefan vaihtaminen onnistuu, taisiis tietääkö joku suoraan eri muttereiden koot. Minkä kokoinen se takalaipan möllykkä on, aukeaako räikällä ja hylsyllä vai pitääkö olla se loviavain ? Miten saan kardaanin helpoiten poissa tieltä ?
Jos se vuoto onkin siirtotankojen läpivienneissä, mimmonen homma niiden O-renkaat on vaihtaa ? Pöljä kun en katsonut ihan tarkasti mistä se tulee vaikka nosturilla käväsin.

Kannakkeen kumen kohdille se öljy kertyy ja siitä se tippasee, eli voisi olettaa että se on tuosta takastefasta, mutta oli ne siirtotangot myös aika möhmäset. Sieltä takapäästä, läpivientien kohtaa en katsonut.

-Risto