w124 laatikko w123 seen ??
w124 laatikko w123 seen ??
saisko w124 laatikkoa laitettua w123 meseeen
vinkkejä
vinkkejä
Jos w123 sattuu olemaan M102 bensakoneella (uudemmat 200 kaasari ja 230E ruisku) niin sittenhän siihen passaa w124:n lootat paitsi v8-malleista.
W124 laatikoissa ei taida olla irtipultattavaa kytkinkoppaa? Tietty saahan sen migillä sopimaan mutta vähän on jo väkisinsovittamisen makua.
W124 laatikoissa ei taida olla irtipultattavaa kytkinkoppaa? Tietty saahan sen migillä sopimaan mutta vähän on jo väkisinsovittamisen makua.
I drive an Opel. What's your excuse?
- Malm
- W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
- Viestit: 1657
- Liittynyt: 23.10.2005 18:00
- Paikkakunta: Limika/Oulu
Re: voi voi
Jaajarnox kirjoitti:voi perskeles ku sais meseen jonkun paremman laatikon ängettyä
No mikä laatikko se pitäisi olla ? Mun mielestä 123:n laatikot on ihan yhtä hyviä kuin W124:nkin
-RIsto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
Eikö Getregissa oo irrotettava kytkinkoppa
Parempi olis olla, muuten menee oma suunnitelma ihan reisille.
Eli, 2,3-16V:n vaiheloota (mikä sportti ketrakki liekkää) Kytkinkoppa irti Alumiinikuorisen 123:n kytkinkoppa kiinni siihen lootaan Pemarin kytkin sinne väliin (onko se 230 mm.)
Tuommonen visio mulla on. Jos visio on väärä, niin toivon että joku oikasee.
Diisselin perään suunnittelin tuollasta. Haluan kepillä hämmennettävän siitä...
Parempi olis olla, muuten menee oma suunnitelma ihan reisille.
Eli, 2,3-16V:n vaiheloota (mikä sportti ketrakki liekkää) Kytkinkoppa irti Alumiinikuorisen 123:n kytkinkoppa kiinni siihen lootaan Pemarin kytkin sinne väliin (onko se 230 mm.)
Tuommonen visio mulla on. Jos visio on väärä, niin toivon että joku oikasee.
Diisselin perään suunnittelin tuollasta. Haluan kepillä hämmennettävän siitä...
Käytäkkö tuossa visiossa merssun vauhtipyörää jonka vaan sorvaat?Junnu R kirjoitti:Eikö Getregissa oo irrotettava kytkinkoppa
Parempi olis olla, muuten menee oma suunnitelma ihan reisille.
Eli, 2,3-16V:n vaiheloota (mikä sportti ketrakki liekkää) Kytkinkoppa irti Alumiinikuorisen 123:n kytkinkoppa kiinni siihen lootaan Pemarin kytkin sinne väliin (onko se 230 mm.)
Tuommonen visio mulla on. Jos visio on väärä, niin toivon että joku oikasee.
Diisselin perään suunnittelin tuollasta. Haluan kepillä hämmennettävän siitä...
Käyköhän w124 300Dn vauhtipyörä om617 kampiakseliin? Tuliskohan startin hammaskehä oikialle kohalle?
-89 S124 300TDT 24v 4MATIC
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
Sellanen olisi suunnitelma, jotta käyttäsin.JuhoL kirjoitti:Käytäkkö tuossa visiossa merssun vauhtipyörää jonka vaan sorvaat?
Jos ei onnistu muu, niin tee(tä)n custom made vauhtipyörän.
Teku kaveri on opettajan paikallisella kurssikeskuksella (ja muutenkin mulla on suht. hyvä suhteet sen kurssikeskuksen suuntaan.) Jos ei muu onnistu, niin pakko teettää se limppu...
Jos jollekkin tulee hyviä visioita, niin ehottaa saa.
(Huom: laita automaatti ei ole hyvä visio, ainakaan minun tapauksessa).
Tuo W124:n vauhtipyörä juttu pitänee selvitellä
Alumiinikuorisen W123 lootan kytkinkoppa ei irtoa ilman leikkuria .Valurauta 4 vaihteisesta saa kopan irti mutta ei sovi helpolla bemari ison getragin kaveriksi.Junnu R kirjoitti:Eikö Getregissa oo irrotettava kytkinkoppa
Parempi olis olla, muuten menee oma suunnitelma ihan reisille.
Eli, 2,3-16V:n vaiheloota (mikä sportti ketrakki liekkää) Kytkinkoppa irti Alumiinikuorisen 123:n kytkinkoppa kiinni siihen lootaan Pemarin kytkin sinne väliin (onko se 230 mm.)
Tuommonen visio mulla on. Jos visio on väärä, niin toivon että joku oikasee.
Diisselin perään suunnittelin tuollasta. Haluan kepillä hämmennettävän siitä...
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
W123 300 turbodiesel sedan
Aika kultaa muistoja.jari_w123 kirjoitti: Alumiinikuorisen W123 lootan kytkinkoppa ei irtoa ilman leikkuria .Valurauta 4 vaihteisesta saa kopan irti mutta ei sovi helpolla bemari ison getragin kaveriksi.
10v. sitten purin 300D:n vaihelootan (ja kasasin), siinä oli irrotettava kytkinkoppa
Olikin valurautalaatikko Tai pitänyt olla. Irtosi se kytkinkoppa siitä.
Luulen, että onnistuu tuo sovittaa yhteen. Jos ei muuten niin välilevyä kehiin.
Asiaa pitää tutkia vielä lisää
- Elämä on motoristin parasta aikaa. -
Jokunen aika sitten yritin lahjoittaa Mursufoorumilla w201 koppasen 200d 5-lovista hajonnutta laatikkoa (kytkinakseli sileenä ja muutama laakeri sinisenä) mutta ei kelvannut mersumiehille edes ilmaiseksi.
Mukaan olis tullu etummainen kartaani ja keppisysteemitkin kun vaihettiin 4-lovinen tilalle.
Tuosta olis saanu projektilaatikon mutta kun ei niin ei.
Mukaan olis tullu etummainen kartaani ja keppisysteemitkin kun vaihettiin 4-lovinen tilalle.
Tuosta olis saanu projektilaatikon mutta kun ei niin ei.
-
- Viestit: 114
- Liittynyt: 19.10.2010 22:54
- Paikkakunta: Tukholma
Otsikko sattui sopimaan tosi hyvin. Ei tarvitse uutta tehdä.
Sillä samaa asiaa pohdittu naapuri maan foorumilla.
Sitten en tiedä kannattaako ja kardaani jumpaa on tiedossa ainakin.
Hintaa en tiedä luultavasti arvokas.
http://www.smt.nu/ ja mercedes veteran
Ps. Laitoin saman myös naapuriforumille oldtimers osioon.
Sillä samaa asiaa pohdittu naapuri maan foorumilla.
Sitten en tiedä kannattaako ja kardaani jumpaa on tiedossa ainakin.
Hintaa en tiedä luultavasti arvokas.
http://www.smt.nu/ ja mercedes veteran
Ps. Laitoin saman myös naapuriforumille oldtimers osioon.