Mikä vika? 200C Komperessor Bensa 2001
Mikä vika? 200C Komperessor Bensa 2001
Kävin pikapesussa, mersu se jälkeen on kuin joulukuusi! Valot syttyy vaikka virta ei ole päälä, SRS valo palaa, ulkolämpömittari näyttää +85,
akkuvalo palaa, flekti puhaltaa kun laittaa virran päälle ja nyt se ei lähde edes enään käyntiin. Olen ottanut kyllä akun navan irti mutta ei sekään auta? Mitä teen?
akkuvalo palaa, flekti puhaltaa kun laittaa virran päälle ja nyt se ei lähde edes enään käyntiin. Olen ottanut kyllä akun navan irti mutta ei sekään auta? Mitä teen?
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
Jaa-a ompas paha rasti
Oletko koettanut tutkia pääsikö vettä konehuoneen puolelle......sähkölaitteisiin....bokseihin..sulakkeisiin...tms !
Ei oikein osaa sanoa mitään viisasta
Oletko koettanut tutkia pääsikö vettä konehuoneen puolelle......sähkölaitteisiin....bokseihin..sulakkeisiin...tms !
Ei oikein osaa sanoa mitään viisasta
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
Kuivumaan?
Itsellä meni C203:sta mittarit pimeäksi kostealla kelillä. Yö akun navat irti lämpimässä tallissa auttoi kummasti... Sitä kannattaa kokeilla jos mahdollista.
mersulla oma tahto
Nuo on kylla arsyttavia vikoja. ala enaa vie sita mesee pesuun kun ei siita tykkaa
MB 200k sähkövika
Sähkövika selvisi! Tuulilasin alapuolella on reikä mistä valuu vedet pihalle. Se oli mennyt tukkoon ja siitä seurasi niin että pikapesussa vedet valui kuskin jakatilaan. Johtoliitoksia jouduttiin uusiin sekä joku valojen tietokoneboxi. Tuli maksaa noin 1800 euroo.
Re: MB 200k sähkövika
Onpas hurja hintalankinen kirjoitti:Sähkövika selvisi! Tuulilasin alapuolella on reikä mistä valuu vedet pihalle. Se oli mennyt tukkoon ja siitä seurasi niin että pikapesussa vedet valui kuskin jakatilaan. Johtoliitoksia jouduttiin uusiin sekä joku valojen tietokoneboxi. Tuli maksaa noin 1800 euroo.
Onneksi vielä tuolla vanhalla ajokilla pääsee, ettei tartte ostaa uutta mallia. Ei riittäs mulla rahat ylläpitoon...
MB W124 200D ´90
® Mesen linttaklubi Jäsen nro 56
MB W124 200D ´90
® Mesen linttaklubi Jäsen nro 56