Let the lahjonta begin.namnam kirjoitti:Lindaa saa ainakin äänestää. Mites olis pari kiloa taatusti myrkyttömiä herkkutatteja ja lisäksi kanttarelleja meidän pakkasesta?
![pappa :pappa:](./images/smilies/rk01_084.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
No eihän tuossa oo mittään jännää olla 124sen kyyvisä ku väyrysellä et tiedä koskaan milloin se jarruttelee niin se on mukavaa jännitystä ku täytyis saada kaasulla kääntymään niin sepäs rupeaakin jarruttamaan niin ollaan kohta seinässä tai toisessa autossaHarju kirjoitti:Jos haluat varmasti ikimuistoisen tule hetiBoss kirjoitti:Millon pääseeHarju kirjoitti:Kaikille äänestäneillä ikimuistoinen kyyti jääradalla lumenvalkealla Lintalla?
(sukellusvehkeet mukaan)
Tuo tarjous koskee sitten kaikkia hox!namnam kirjoitti:Jännitys tiivistyy: mihin se Eldoradon ääni lopulta loksahtaa![]()
Jaa-a, hyviäkin tarjouksia on tullut mutta täytyy vielä miettiä, ei ole tarvetta hoppuilla. InsaneMe:n kahveet ja pullat olis ainakin helppo lunastaa kun asuthan molemmat täällä samassa ´p*skakaupunnissa´.namnam kirjoitti:Jännitys tiivistyy: mihin se Eldoradon ääni lopulta loksahtaa![]()
Päähierontaa vois olla vaillakin,kun viimeksi eilen juttelin minua hoitavan neurologin kanssa.Kun olo ei nyt ole ihna jees ja nimenomaan toi paikka on jotenkin omituisenoloinen jossa jotku pitää aivojanamnam kirjoitti:Jomille tulee sitten päähierontaa ja sieniäKiitos!
Kyllä Linda onkin ihana, ja päivä päivältä rakkaampi.
Mikä sinne on menny? Ei tarvitse mitenkään tarkasti selvittää, mietin vaan, että uskaltaako koko setin viedä läpi. Siinä on pari 'vaarallista' otetta. Ne kun ymmärtää jättää pois, niin kyllä tuo hoito rentouttaa. Mun mies on nukahtanut joka kerta.jomi kirjoitti:
Päähierontaa vois olla vaillakin,kun viimeksi eilen juttelin minua hoitavan neurologin kanssa.Kun olo ei nyt ole ihna jees ja nimenomaan toi paikka on jotenkin omituisenoloinen jossa jotku pitää aivoja