No niin ... tarina jatkuu. Niemelän autosta prikat ja pultit.
Auto appiukon talliin ja pelti auki. 5-pytty vuotanut heti rumasti...
Puhdistusta ja paineilmaa ja pultit auki. Kaikki suuttimet lähtee irti... hienoa.
Lisää puhdistusta ja paineilmaa (rätit tulppana paskalle) suuttimien puhdistus. Uudet prikat tilalle.... Yesh täähän toimii niinku entisaikanen Neuvostoliittolainen jääkiekkomaajoukkue... klip klap klap ja maali... Kyllä tulee hyvä (rinta rottinkilla)
Suuttimet kuoppaan uudet pultit tilalle... 5, 4 ja 3:sen pultit pyörii hienosti pohjaan saakka .. tsit tsit, 2 ja 1 jumittaa.... turha tarkistus etteihän appiukon kierretapeilla ( M6 ) vaan vahingossakaan yltyis noihin jengoihin.... ei yllä. Nooh jos mää nyssitten varovasti tosta ykkösestä kokeilisin josko tuo pultti menis pohjaan ... ei menny, vaan meni että NAPS... -ttu poikki.
Eikä ollu ees hirveesti momenttia kun .... ääh oma moka. Turha selitellä.
Mutta, varoituksen sana. Putsatkaa nuo jengat piiiiiittkällä jengatapilla ennen kiristystä.
No mää otan huomenna töistä parempaa jenkatappia lainaksi jotta saan tuon 2- pytyn kiinni kuitenski.
Vaan 1:nen ??? On se aika syvällä tuo pultti (osa siitä).
Onko lie suuri virhe tempasta siihen kanteen M8 jenga ja kiinnittää haarukka ja suutin sillä vai onko tää venyvän pultin laitto niin must, että mun tarttee alkaa kaivaan se sieltä jollain ????
Hyvejä ehdotuksia otetaan mielihyvin vastaan. Kyllä sinne juuri yltää vastakierretapilla, mutta sille reiän tekeminen onkin jo aika haaste.