vikakoodi perjantain pähkinäksi
Joo suuttimet on 591 bosiot ja meno haluja on todellakin hyvin, vaikka mulla ei nyt edes ahda yhtään, niin silti huomaa eron.Ero on ehkä samanlainen kuin silloin kun ensin ahtimen vaihdon jälkeen.Sais nyt vaan noi pelaan yhdessä ja yhtä aikaa .En ole vielä kerinnyt kokeileen tuota alipaine letkun suora kytkentää kun nää työt haittaa harrastuksia,yritän tänään illalla kokeilla.Suosittelen kyllä omasta vähäisestä kokemuksesta vaihdattaa nuo kärjet varsinkin jos sellaiset jo on hankkinut,niin mulla nostettiin samalla myös ruiskutus painetta tai siis avautumis painetta 15 baria.Olihan nuo tietysti aikas hintaiset töineen.
Noniin kotimatkalla töistä iski vikatilan taas kahden päivän jälkeen päälle joten en sitten kokeillut enää ahtohommia,juu nyt toppasin heti auton ja mittasin suuttimen ja ei anna mitään tulosta?? no jatkoin matkaa ja toppasin paikallisen kaupan pihaan asioille,auto käyntiin ja avot kiertää kivasti! kilometri kotiin ja mittari käteen 130 ohmia tuli näyttöön.Pitäiskö tuosta nyt päätellä että suutin renkkaa vai mikä renkkaa?.Tiistai aamuksi on kuitenkin suuttimen vaihto.
Nyt on suutin vaihdettu ja sen jälkeen laitettiin bosh testeri kiinni ja todettiin ilmamassamittarin viallisuus no sekin meni vaihtoon ja nyt auto pelaa.Se vikakoodin aiheuttaja jäi kyllä epäselväksi kun tuli kaikki sitten uusittua.Luonnollisesti nyt just ei huvittais laittaa mersuun euroakaan.Joo tiedän että hyvä kun auto on kunnossa mutta kyllä on tilikin tyhjä.Kyllä tuo mersulla ajo on tosiaan rahamiesten hommia ei siis mun
Re: tässä :)
Kohtuu vanhaa aihetta ylösBomber4 kirjoitti:Ilmamäärä mittari on ehjä! ilmamäärämittarin koodia aiheuttavat viat on tutkittu ja ei tod.näk. ole samoja vikoja.
Eli mitkä on tämän aiheuttajat ? Itellä on vikatila päällä, eikä kierrä ko 3000. Koodit luettu, ilmamäärämittari vaihdettu, mutta vieläkin tunkee ilmamäärämittarin vikakoodia näyttöön. Satunnaisesti toimii kunnolla.
Auto W210 320cdi -00.