jaagoun 500sel

Avatar
jaagou
Viestit: 288
Liittynyt: 13.8.2007 18:05
Paikkakunta: vaasa

jaagoun 500sel

Viesti Kirjoittaja jaagou »

Löytyy nykyään----> viewtopic.php?t=24803







tervehdys, ajattelin esittäytyä...
elikkä ensimmäistä kertaa mese persuksen alla, mielestäni hyvä ostos: auto on 380sel -82, ajettu 224tkm, kattoluukulla, automaatti, sähkölasit, ja joku perän säätö ilmeisesti + mitä en ole kerennyt tutkia, valittettavasti kuskin penkki huonossa kunnossa... :D tällä hetkellä auto on tuon näköinen: http://s135.photobucket.com/albums/q151 ... 0sel%20v8/
vanteet ja madallus sarja tilattu... onkohan mitään tärkeää mitä autosta pitäisi oikeen katsoa/tietää... :?:






TÄMÄ 380sel ON JATKANUT MATKAANSA ETEEN PÄIN SIIS JA NYKYINEN 500sel MIKÄ LÖYTYY S.3 LÄHTIEN...!
Viimeksi muokannut jaagou, 19.11.2010 18:06. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Tervetuloa Meselle, ja samalla suoraan autoilun eliitin huipulle. 8) Oivallisella kamppeella olet mersuilun aloittellut, mitä sitä suotta niitä takseja ostelemaan. 8) :lol:

Oma siivilä on 420SEL -89.
Avatar
Salmi
Kokkolan kuiskaaja
Viestit: 666
Liittynyt: 30.9.2005 20:36
Paikkakunta: Häppämäki

Viesti Kirjoittaja Salmi »

Hyvä hyvä, pohjanmaan osasto vahvistuu, tervetuloa joukkoon :D

Sopii tuo rekkari hyvin auton tyyppiin 8)
Länsi-Suomen lääninhäirikkö


W201 190 D -85
W123 220 D -77 eläkeläinen

Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät tuskaa tunne...
Ja pysyvät myöskin hyvin pinnalla.
Avatar
jaagou
Viestit: 288
Liittynyt: 13.8.2007 18:05
Paikkakunta: vaasa

Viesti Kirjoittaja jaagou »

Eihän millää pikku härpäkkeillä viittiny alottaa, aluks himoittin 560sel:iä ,mut sitte kaveri sai sopivasti ton paapaltansa perinnöks ja ei ymmärtäny autojen päälle mitään ni noukin sen ittelle... :D ja eikä maksanu edes hirveesti ni pysty vielä pitämään ton turbo volvo projektinkin, pitää vaa vielä varmuudeks pitää sierraki jos meses ilmestyy jotain... :roll: :| joo oli tosiaan aika sopiva kilpiki valmiiks... :jerkit:
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7184
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

on muuten yllättävän useassa mersussa samaan tapaan kilvet. Eli numero osottaa koneen koon. :shock:
Avatar
Tabuli
Viestit: 605
Liittynyt: 19.2.2006 21:05
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Tabuli »

Melko verski vehjes.. :beerhug:
MB W639 3.0CDI
Jeep Grand Cherokee 4.7
Avatar
jaagou
Viestit: 288
Liittynyt: 13.8.2007 18:05
Paikkakunta: vaasa

Viesti Kirjoittaja jaagou »

Tabuli kirjoitti:Melko verski vehjes.. :beerhug:
no Tabulihan sen tietää ainakin :deku2: merkeis... :mrgreen:
Avatar
500sel
Viestit: 240
Liittynyt: 28.1.2007 21:31

Viesti Kirjoittaja 500sel »

Mika.T kirjoitti:on muuten yllättävän useassa mersussa samaan tapaan kilvet. Eli numero osottaa koneen koon. :shock:
No niinpä näyttäis olevan, tuossa taas yksi..
Sopii muuten nuo tummennukset hyvin ainakin mustan väriseen..


http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1436865

So ri tuli vähän pitkä linkki..

Ei mittään sori kun linkkiä pitää lyhentää :evil: tv. tiileri.
P.S. tein sen tällä kertaa puolestasi. :D
lada 1200L -87 ->käyttöauto
w126 500sel -89 ->kauppakassi
124 300e 89 ->pihakoriste
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7184
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

500sel kirjoitti:
Mika.T kirjoitti:on muuten yllättävän useassa mersussa samaan tapaan kilvet. Eli numero osottaa koneen koon. :shock:
No niinpä näyttäis olevan, tuossa taas yksi..
Ja tässä seuraava.
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1397175
Avatar
jaagou
Viestit: 288
Liittynyt: 13.8.2007 18:05
Paikkakunta: vaasa

Viesti Kirjoittaja jaagou »

500sel kirjoitti:
Mika.T kirjoitti:on muuten yllättävän useassa mersussa samaan tapaan kilvet. Eli numero osottaa koneen koon. :shock:
No niinpä näyttäis olevan, tuossa taas yksi..
Sopii muuten nuo tummennukset hyvin ainakin mustan väriseen..


http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1436865

So ri tuli vähän pitkä linkki..

Ei mittään sori kun linkkiä pitää lyhentää :evil: tv. tiileri.
P.S. tein sen tällä kertaa puolestasi. :D

Kyllä niitä yllättävän paljon löytyy, vaasastakin yks sininen 500:en myös kilpi on sama... :roll: :D tämä minunkin auto kokee tässä pikku hiljaa pientä muodon muutosta, aloitin maskista, vanteet ja mad.sarja odottelee tallissa ja vähä kaiken maailman ideaa mielessä... :P 8)
kaijan
Viestit: 16
Liittynyt: 26.4.2007 12:57
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja kaijan »

täältäpäin ilmoittaudutaan myöskin "kilpikerhoon". Omassa autossa -380 loppu 8) :halm:
MB C126 380 SEC (seisonnassa) :huh: :shout: :ää:

Ex. W201 2.0B öljyvatkain
Avatar
Harri
Viestit: 80
Liittynyt: 24.8.2006 9:32
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Harri »

Jep, minullakin numeroina 500.
Kuulin, että kirjaimet ovat ensimmäisen omistajan nimikirjaimet.
Kummaa, eihän sellaisia kilpiä ole ollut saatavana -82. :shock:
Avatar
adenauer300
Viestit: 247
Liittynyt: 13.4.2006 8:47
Paikkakunta: ESPOO/Nöykkiö

Viesti Kirjoittaja adenauer300 »

Jostain kummasta syystä ainakin Helsingissä 1980-luvulla rekisteri numeroksi on saanut mersuihin mallisarjan numeroja useasti.
Itsellä on W123 250 (A??-250 ) ja on ollut W123 300D ( A??-300) ja W126 500 Brabus, joka 5/1985 rekisteröitiin A??-500 kilpiin ja 28 päivää myöhemmin poistettiin kilvistä ja vietiin Saksaan Brabus pajalle.
Uudet A+?-500 kilvet saatiin samaan autoon 9/1985
Romuja on oma- ja sukulaisten piha täynnä, mutta lisää olisi saatava!!!!
Avatar
jaagou
Viestit: 288
Liittynyt: 13.8.2007 18:05
Paikkakunta: vaasa

Viesti Kirjoittaja jaagou »

kaijan kirjoitti:täältäpäin ilmoittaudutaan myöskin "kilpikerhoon". Omassa autossa -380 loppu 8) :halm:
kaksin aina kaunihimpi... :D
- Chervolet Camaro Z28
- Volvo S40
Avatar
jaagou
Viestit: 288
Liittynyt: 13.8.2007 18:05
Paikkakunta: vaasa

Viesti Kirjoittaja jaagou »

Harri kirjoitti:Jep, minullakin numeroina 500.
Kuulin, että kirjaimet ovat ensimmäisen omistajan nimikirjaimet.
Kummaa, eihän sellaisia kilpiä ole ollut saatavana -82. :shock:
omasta autosta tiedän se verran että ei ole omistajan alkukirjaimet... :cry: mutta kuinkas voiko tolla vuosimallilla olla mahollista et olis nimen alkukirjaimet, tai mistä vm on ollut edes mahdollista saada "oma" kilpi.. :?: tietääkö kukaan.... :?:
- Chervolet Camaro Z28
- Volvo S40
kaijan
Viestit: 16
Liittynyt: 26.4.2007 12:57
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja kaijan »

mutta kuinkas voiko tolla vuosimallilla olla mahollista et olis nimen alkukirjaimet, tai mistä vm on ollut edes mahdollista saada "oma" kilpi
itsellä vm -84 ja rekisterikilven kirjaimet koostuvat ensimmäisestä omistajasta. Ja vastaus kysymykseen miten ne on siihen saanut on selkeä :arrow: RAHALLA :contract:
MB C126 380 SEC (seisonnassa) :huh: :shout: :ää:

Ex. W201 2.0B öljyvatkain
Avatar
PK
Autoencyklopedia
Viestit: 1481
Liittynyt: 01.10.2005 20:18

Viesti Kirjoittaja PK »

kaijan kirjoitti:
mutta kuinkas voiko tolla vuosimallilla olla mahollista et olis nimen alkukirjaimet, tai mistä vm on ollut edes mahdollista saada "oma" kilpi
itsellä vm -84 ja rekisterikilven kirjaimet koostuvat ensimmäisestä omistajasta. Ja vastaus kysymykseen miten ne on siihen saanut on selkeä :arrow: RAHALLA :contract:
Erityskilpiä alettiin myöntää 1989, sitä ennen ne on saatu suhteilla. Jos siis tuota vanhemmat kilvet niin ei ole maksaneet normaalia enempää.
Avatar
jaagou
Viestit: 288
Liittynyt: 13.8.2007 18:05
Paikkakunta: vaasa

Viesti Kirjoittaja jaagou »

on se ennen ollu helppoo, tai sit ei.... :kutpai: mitähän tommonen "oma" kilpi nykyään maksaa... :jerkit: :?:
- Chervolet Camaro Z28
- Volvo S40
Avatar
Hamis
Viestit: 402
Liittynyt: 02.8.2007 9:01
Paikkakunta: Raahe

Viesti Kirjoittaja Hamis »

Täällä päin pyörii 380 ja rekkarin numerot myös 380.

Ja työkaverin tenavatähden rekkari on ???-190.

:D
Avatar
PK
Autoencyklopedia
Viestit: 1481
Liittynyt: 01.10.2005 20:18

Viesti Kirjoittaja PK »

jaagou kirjoitti:mitähän tommonen "oma" kilpi nykyään maksaa... :jerkit: :?:
Erityiskilpipäätös, joka on ajoneuvokohtainen, maksaa tuhat euroa. Tämän lisäksi tulevat rekisteröintimaksu 14 euroa ja kilpimaksut 8 euroa/kilpi.
http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?suba ... cle=117481
Avatar
kasiässä
Viestit: 24
Liittynyt: 04.10.2007 22:01
Paikkakunta: Karjala

Viesti Kirjoittaja kasiässä »

Kas kummaa, tuos miunki 380 SE:ssä on 380 numerot lapuissa.
Avatar
jaagou
Viestit: 288
Liittynyt: 13.8.2007 18:05
Paikkakunta: vaasa

Viesti Kirjoittaja jaagou »

- Chervolet Camaro Z28
- Volvo S40
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7184
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

On se vain hieno korinen vehe. :D
Avatar
Arapaho
Viestit: 462
Liittynyt: 20.10.2007 7:49
Paikkakunta: Ilomantsi

Viesti Kirjoittaja Arapaho »

Suhteilla sai 70-luvullakin kilpiä.Esim.Spedellä oli 2 samanlaista mustangia ja kilvet ASU-1/ASU-2.
Nykyisin erikoiskilven saa maksamalla 1000 euroa,eli kalliksi on mennyt.
W 124 E300d vm- 91
Isuzu Bellett 1500 vm-65

>ilo pintaan,vaik syvän märkänis<
Avatar
jaagou
Viestit: 288
Liittynyt: 13.8.2007 18:05
Paikkakunta: vaasa

Viesti Kirjoittaja jaagou »

kuinka pirus tuo oven lukon saa pysymään sulana.... :?: :?: on kokeiltu aseöljyä, lukkosulaa ja ties mitä tököttiä ja se :firing: lukko on aina jääs ku on miinuksen puolella vaikka koko ajan pihalla ettei tuu radikaaleja ilmastomuutoksia..... :ttu: pitääkö sinne laitta joku vi**n lämmitin.... :roll:
- Chervolet Camaro Z28
- Volvo S40
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

jaagou kirjoitti:kuinka pirus tuo oven lukon saa pysymään sulana.... :?: :?: on kokeiltu aseöljyä, lukkosulaa ja ties mitä tököttiä ja se :firing: lukko on aina jääs ku on miinuksen puolella vaikka koko ajan pihalla ettei tuu radikaaleja ilmastomuutoksia..... :ttu: pitääkö sinne laitta joku vi**n lämmitin.... :roll:
no ittellä oli sillai että oven lukot oli vaihtunut,ilmeisesti ovien maalaamisen aikaan :roll: ota kahvat irti ja kato kumman puolen kahva on :?: lukossa on aukko mistä pääsee vesi suoraan lukkoon,ja sitten toinen mahollisuus on ikkunan ulkopuolen tiiviste,jos on poikkiumia tai muuten kovettunut tiiviste niin vesi pääsee lasin ja tiivisteen välistä lukkoon :idea: uudet tiivisteet maksaa merteilillä muistaakseni 80€ mitkä on lyhennettävä sopivan mittaseksi :lol: helppo homma :arrow: jos otat oven kahvat irti niin ota samalla lukkopatruunat irti pese ne ja voitele haitat aseöljyllä ja pistä takasin ne reilussa öljyssä :shock: ei pitäs tämän jälkeen jäätyä :!: ruiskuta samalla kun kahva on pois myös sinne oven sisässä olevaan lukkoon reippaasti öljyä :D
Avatar
jaagou
Viestit: 288
Liittynyt: 13.8.2007 18:05
Paikkakunta: vaasa

Viesti Kirjoittaja jaagou »

iskipäs laiskuus ja ruuttasin vaa :firing: ölyä todellakin enemmän ku laki sallii.... :roll: :D mut eipä oo jäätyny enää.... 8) koputtaa äkkiä puuta... :roll:
- Chervolet Camaro Z28
- Volvo S40
Avatar
jaagou
Viestit: 288
Liittynyt: 13.8.2007 18:05
Paikkakunta: vaasa

Viesti Kirjoittaja jaagou »

onkohan kukaan rakentanut tuohon molemmin puolin olevaa putkea (autossa peränsäätö).... :?: nopeasti katsottuna joutuu vähän taituroimaan jos haluaa että putki ei näy ja joutunee laittamaan pari mutkaa.... :roll: tai jos jollain olisi kuva alapuolelta jossa on molemmin puolin putki nii auttaisi aika paljon... :shock: :D
- Chervolet Camaro Z28
- Volvo S40
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

onko sulla noi parokki vanteet enää talessa :?:
mikä et tai vanteen numero (se pitkä numero) :?:
Avatar
jaagou
Viestit: 288
Liittynyt: 13.8.2007 18:05
Paikkakunta: vaasa

Viesti Kirjoittaja jaagou »

touhottaja kirjoitti:onko sulla noi parokki vanteet enää talessa :?:
mikä et tai vanteen numero (se pitkä numero) :?:
ei ole, yritin katsoa kuvista mut ei niistäkää näkyny.... :shock:
- Chervolet Camaro Z28
- Volvo S40
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W126 sedan, coupe / R & C 107”