No, johan nyt kummallisen oireen lykkäs.
Aamulla, kun lähtee kylmällä autolla, lämmityslaitteen puhallin ei toimi lainkaan (ei vaikka kuinka vääntelee 1-4 välilä ja takasin). Nooh, eihän tuossa voi muuta kuin lähteä liikkeelle ajelemaan ja avot jossain vaiheessa lämmityslaitteen henki herää eloon ja alkaa toimia normaalisti.
Tuntuis vähän kontaktihäiriöltä, mutta minkäs ihmeen takia se kuitenkin alkaa pian toimia normaalisti, kun jaksaa vähän aikaa odotella? Odottelen kauhulla talven kovia pakkasia ja sitä, että koska se henki silloin mahtaa herätä .
Lämppärin puhallin "käynnistyy" viiveellä
Tjaa, nyt menee hilseen puolelle . Olikos sulla muisa oireilijoita samassa yhteydessä? Itse olen kokeillut kaikki mahdolliset vivut, toiminnot ja valot, ja missään muussa ei ole vikaa. Lämppärihän kokee ihmeparantumisen jossain vaiheessa ajon alkamisen jälkeen. Joskun menee puoli minuuttia, joskus kaksi ja joskus lähemmäs 10min.Daimler kirjoitti:Meikäläisellä saman vian aiheuttajaksi löytyi virtalukon pohja.
Sulakekko?
Katteleppa sulake puhaltimelle, mulle teki tenät viime talvena hieman vastaavilla oireilla, oli hapettunu sulakkeen pää, putsaamalla ja uudella propulla lähti toimimaan.
Koetas kun auto on käynnissä niin käännät virta-avainta ihan pikkasen taaksepäin.Ainoa oire on tosiaan meikäläisen 124:ssä tuo lämppärin puhallin.Vaihdoin virtalukonkin mutta en sähköpohjaa.Lienen niin tottunut kääntämään avainta taaksepäin..Andy kirjoitti:Tjaa, nyt menee hilseen puolelle . Olikos sulla muisa oireilijoita samassa yhteydessä? Itse olen kokeillut kaikki mahdolliset vivut, toiminnot ja valot, ja missään muussa ei ole vikaa. Lämppärihän kokee ihmeparantumisen jossain vaiheessa ajon alkamisen jälkeen. Joskun menee puoli minuuttia, joskus kaksi ja joskus lähemmäs 10min.Daimler kirjoitti:Meikäläisellä saman vian aiheuttajaksi löytyi virtalukon pohja.