Mersu tuli käytyä pikaisesti koeajamassa.
Koeajolenkki jäi kyllä todella lyhyeksi mutta tuon vähäisen perustella voi sanoa että ihan kelpo peliltä se tuntui. Ainoa mitä alustasta havaitsin oli joku "lotina" keulalla...Myyjäkin oli tietoinen asiasta mutta sanoi ettei katsastusinssikään ollut maininnut "lotinasta" mitään, ja eikös näissä väykyissä ole vissiinkin ihan yleistä että keulalta menee puslaa ja koiranluuta
Ruosteita löytyi jonkin verran. Vänkärin ovien tiivisteiden alla oli vähissä kukkaa, mutta ei mitään sellaista vielä mitä ei saisi pienellä vaivalla poistettua. Peräkontinluukun lukon ympärystässä oli samoten jotain pienenlaista kukkaa,mutta ei pahaa. Vänkärinpuolen takakaaressa oli myös sellainen n.1,5cm mittainen ruosteläsi joka tod.näk jatkuu takapuskurin alle.
Koitin siinä sitten vähissä konttailla alustaakin ja ainakin jousikupit näyttivät äkkiseltään katsottuna terveiltä (pitää nyt sitten käyttää mese vielä nosturilla jos kaupoille oikeasti päästään).
Keli oli vain senverran pahainen ja autot likaiset\lumessa että maalipintaa ei päässyt oikein huolella tarkistelemaan
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
(täytyy odottaa vielä suotuisempia ilmoja).
Sisusta oli erittäin siistissä kunnossa. Autossa oli musta nahkaverhoilu, jäähdytetty keskikonsolin säilytyslokero jne.
Kone kävi oikeinkin sievän oloisesti, ainoa vain että en päässyt kelin takia kokeilemaan auton suorituskykyä. Luistonestonkin näytti saavan pois päältä, eli ilmeisesti tälläkin pelillä voi halutessaan hieman leikitellä...
Auto oli ostettu neljä vuotta sitten Saksan mersunliikkeestä 100tkm ajettuna,eli sen perusteella voi varmaan olettaa kilometrien pitävän kutinsa
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
(ainakin tähän astisen kuntokartoituksen perusteella voisin väittää että lukemat pitävät tolkkunsa).
Lokilämppäriä autossa ei ollut vaan sen sijaan siihen oli asennettu letkulämmitin...tätä hieman mietin
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Onkohan se hyvä kampe moottorin lämmittämiseen??
Kun letkulämppärihän lämmittää ainoastaa nestettä, eli öljyt ovat sitten joka kerta pakkasella käynnistettäessä jäykät...?