M119.974, 5.0 V8 32V -92 moottori ja sen elämä...

Katso myös W201.
Aki
karvanaama
Viestit: 1310
Liittynyt: 09.11.2005 19:39

Viesti Kirjoittaja Aki »

Tänään sain viestiä :whisper: että auto on saatu käyntiin. Eli positiivisia uutisia :halm:
Aki
karvanaama
Viestit: 1310
Liittynyt: 09.11.2005 19:39

Viesti Kirjoittaja Aki »

:arrow: :ttu:
:arrow: :idiot:
:arrow: :ttu:
:arrow: :idiot:
:arrow: :ttu:
:arrow: :idiot:
Huokaus.... :supersad:
Avatar
PK
Autoencyklopedia
Viestit: 1481
Liittynyt: 01.10.2005 20:18

Viesti Kirjoittaja PK »

Eikös enää käy vai löytyikö kallis vika?
Aki
karvanaama
Viestit: 1310
Liittynyt: 09.11.2005 19:39

Kaikki on kallista... se on selvää ;)

Viesti Kirjoittaja Aki »

Kun korjaa yhden niin tulee muutama uusi vika lisää... Sitten kun vielä kerkeäisi joskus sitä ihan "oikeaa" vikaa tutkimaan jonka takia mm. auto tuonne ajettiin. "Esi-huolto" on nyt kokonaisuudessaan valmistunut, kuulemma. Eli eräänlainen voitto sekin :) .
Aki
karvanaama
Viestit: 1310
Liittynyt: 09.11.2005 19:39

Kiitos Matalamäen ja Koskisen autokorjaamon!!!!! ++++

Viesti Kirjoittaja Aki »

Noniin... Vihdoin vika tehottomuuteen on löytynyt ja korjattukin.
Kaasuläpän ohjainboxi oli vioittunut ja siellä oli muutama juotos mennyt huonoksi. Nyt on "voimaa" konttorissa kuulemma että ei tarvi enää ihmetellä sen puolesta.

Vielä kun saisi oireilemaan alkaneen kick downin toimimaan. Ei kuulemma vaihda kolmosta pienempää millään :? .
Avatar
piippu
Savunpoistaja
Viestit: 1911
Liittynyt: 01.10.2005 23:35
Paikkakunta: Härmä

Viesti Kirjoittaja piippu »

Hieno kuulla että tuo pitkään vaivannut tehottomuus on ratkennut! Tiedätkö jo onko se kaasuläpän boxi siellä "boksilaatikossa" vai siinä läpän kyljessä? Ajan siis takaa sitä että ovatko tosiaan avanneet sen ison ohjainlaitteeen?


Toimiikohan se kick down ollenkaan, tai siis meneeköhän siellä komento perille, koska ei omassani ainakaan saa kolmosta pienempää vaihtamaan mitenkään muuten kuin kick down nappia painamalla, tai kepistä pakkokomentamana......kaasulla pelatessa pakko painaa ihan pohjaan (ennen napin painumista) ennekuin 80km/h vauhdistakaan vaihtaa kolmoselle-> Väännöllä 8)
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......


W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
Aki
karvanaama
Viestit: 1310
Liittynyt: 09.11.2005 19:39

Viesti Kirjoittaja Aki »

piippu kirjoitti:Tiedätkö jo onko se kaasuläpän boxi siellä "boksilaatikossa" vai siinä läpän kyljessä? Ajan siis takaa sitä että ovatko tosiaan avanneet sen ison ohjainlaitteeen?
Ymmärsin että se on just siellä kotelossa missä muutkin boxit. Voi olla että ymmärsin väärinkin... :wink:
piippu kirjoitti:Toimiikohan se kick down ollenkaan, tai siis meneeköhän siellä komento perille, koska ei omassani ainakaan saa kolmosta pienempää vaihtamaan mitenkään muuten kuin kick down nappia painamalla, tai kepistä pakkokomentamana......

Ei se kuulema vaihda sitä kakkosta muuten kuin kepistä nyt. Neloselta kolmoselle vaihtaa, mutta ei pienempää. Ennen se vaihtoi kyllä esim. 60km/h nopeudesta kakkosen ja märällä löi jopa tyhjää sen minkä luistonesto antoi periksi.
Avatar
piippu
Savunpoistaja
Viestit: 1911
Liittynyt: 01.10.2005 23:35
Paikkakunta: Härmä

Viesti Kirjoittaja piippu »

Aki kirjoitti: Ei se kuulema vaihda sitä kakkosta muuten kuin kepistä nyt. Neloselta kolmoselle vaihtaa, mutta ei pienempää. Ennen se vaihtoi kyllä esim. 60km/h nopeudesta kakkosen ja märällä löi jopa tyhjää sen minkä luistonesto antoi periksi.

Niin sillä ajattelinkin että ei taida komento mennä perille (napilta ohjainlaitteelle) koska just noin tekee minullakin jos ei paina kick downille asti, mutta muuten kaasu pohjassa (eikö se ole silloin sama kuin nappi ei toimisi) että kolmoselle jää.......

Ja napille asti painettua vaihtaa tosiaan just noin niinkuin kerroit.....
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......


W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
Aki
karvanaama
Viestit: 1310
Liittynyt: 09.11.2005 19:39

Viesti Kirjoittaja Aki »

Siihen nappiin menevät johdot oli "kulahtaneet". Nyt on tämäkin oire korjattu....

TOIMII!! :idea: 8) 8) 8) :lol: :lol: :lol: :lol: :!: :!: :!:
:halm: :firing: :biggun: :bondage:

Sen verran voin sanoa että johtosarjat ovat kyllä tämän mallin SUURIn ongelma. Ne aiheuttaa huomattavaa kevennystä kukkaroon jos niitä ei hoida ajoissa kuntoon. Eikä kannata säästellä vaan uusii yläpuoliset ja alapuoliset, yms. johtosarjat. Päälle päin ihan sama miltä näyttää. Totuus valkenee kun avaa sen mustan kuoren ja huomaa että sen sisällä kulkeekin pelkkiä johtoja ilman kuoria :shock: . Kappas :jarru: :vayrynen: :kasijarru: :asd: :lamppu: :oil: :srs: :abs: :vesi: :kakka: . 99% tämä vika on kaikissa autoissa. Johtosarjat ovat olleet sökönä alle 100tkm ajetuissakin. Vanhimmat mallit kun ovat -90 vuoden lopusta. Ihan vain pikku vinkkinä :idea: . Moottoritilan ilmankierron parannus ei ole yhtään tyhmempi idea :wink:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”