Morjens
Sadevesi tulee jostain sisälle auton seistessä niin että hanttimiehen puolen takalattia on aivan lits läts märkä
Osaako joku laakista sanoa mistä se todennäköisesti uittaa sen sisälle
Tuo on siis coupe eli SEC w126 tuo mun automobiili.
Sadevesi takalattialle ! Mistä ?
Sadevesi takalattialle ! Mistä ?
Jos viina menee väärään kurkkuun , tulee väärä mies känniin !
Se tiiviste tosiaan on kyllä parhaat päivänsä jo nähnyt , mutta voisikohan se tosiaan siitä niin paljon vuotaa sisälle. Takalattialla suorastaan lainehtii , sillä kiihdyttäessä ja jarruttaessa oikein kuuluu "aaltojen pauhu" eli selkeesti soliseva vesi.
Pitää tutkia .
Sitä mietin että olisiko esim takaluukun jokin kulma sellainen mistä vettä voisi sisään falskata mutta en sieltä kyllä oikein löytänyt mitään mistä se voisi olla mahdollista
Toki , vanhana veneen omistajana tiedän että vesi voi liikkua pitkänkin matkan esim jotain listaa pitkin ennen kuin päätyy sisälle. Muistan vaan kun kansi vuosi vettä sisälle ja itse vuotokohta oli todella kaukana siitä mistä vesi sitten sisään tuli.
Pitää tutkia .
Sitä mietin että olisiko esim takaluukun jokin kulma sellainen mistä vettä voisi sisään falskata mutta en sieltä kyllä oikein löytänyt mitään mistä se voisi olla mahdollista
Toki , vanhana veneen omistajana tiedän että vesi voi liikkua pitkänkin matkan esim jotain listaa pitkin ennen kuin päätyy sisälle. Muistan vaan kun kansi vuosi vettä sisälle ja itse vuotokohta oli todella kaukana siitä mistä vesi sitten sisään tuli.
Jos viina menee väärään kurkkuun , tulee väärä mies känniin !