Helmamuovien alta löytyy...?
Helmamuovien alta löytyy...?
Tuli tarve ensimmäistä kertaa vaihtaa Merssuun talvirenkaat (hankittu5/07). Kontista löytyi tietysti oma alkuperäinen Ladan sukulaissieluinen tunkki. Ei siinä mitään, erittäin toimiva laite ja kannattaa tietenkin renkaanvaihdon yhteyssä vaikkapa testatakkin...?
Vaan kun avaa 1993 mallisesta (ei facelook) muovihelmassa olevat tunkin reikien luukut ja kun niitä ei ole aikaisemmin edes ajatellut, niin sinne on ehtinyt kertyä paljon erilaista maa-ainesta.
Huonointa metalli tuontui olevan kuskin takarenkaan luona olevassa aukossa. Ruuvimeisseli upposi kuin veitsi sulaan voihin.
Eli hitsi hommia tiedossa
Vaan kun avaa 1993 mallisesta (ei facelook) muovihelmassa olevat tunkin reikien luukut ja kun niitä ei ole aikaisemmin edes ajatellut, niin sinne on ehtinyt kertyä paljon erilaista maa-ainesta.
Huonointa metalli tuontui olevan kuskin takarenkaan luona olevassa aukossa. Ruuvimeisseli upposi kuin veitsi sulaan voihin.
Eli hitsi hommia tiedossa
OHO ,no ei oo helppoo teilläkään .nokileka kirjoitti:Meillä täällä rannikolla on jo vuosimallin 1993 satakaksneloset niin lahoja,että tunkin tassu ja kumilätkä painuu pehmeän helmakotelon läpi takaovea vastenkilander kirjoitti: Käytä hallitunkkia ja nosta niistä kumijutskista .
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Tunkinpaikat ruostuvat ekana.
Helmamuovit kesällä irti ja kunnon hionta helmoille on tarpeen,
jos hommaa ei ole jo tehty. Reijät hitsataan umpeen ja maalia päälle.
Paikkaus on helppo ja kannattava, kun ei tarvitse viimeistellä kovin
hienoksi. Kannattaa käyttää happomaalia pohjalla pari kerrosta
ja sitten pari kerrosta pintamaalia ja lopuksi massaa.
Ne tunkinreijät voi sulkea umpeen ja nostaa autoa pohjasta,
kestää paremmin. Reijistä nostaminen hajottaa
maalipinnan säröille ja ruoste saa otteen.
Helmamuovit kesällä irti ja kunnon hionta helmoille on tarpeen,
jos hommaa ei ole jo tehty. Reijät hitsataan umpeen ja maalia päälle.
Paikkaus on helppo ja kannattava, kun ei tarvitse viimeistellä kovin
hienoksi. Kannattaa käyttää happomaalia pohjalla pari kerrosta
ja sitten pari kerrosta pintamaalia ja lopuksi massaa.
Ne tunkinreijät voi sulkea umpeen ja nostaa autoa pohjasta,
kestää paremmin. Reijistä nostaminen hajottaa
maalipinnan säröille ja ruoste saa otteen.