Laatikko sökö?
-
- Viestit: 23
- Liittynyt: 17.1.2007 21:24
- Paikkakunta: Vantaa
Laatikko sökö?
Morjens ! Mikä vois olla ? Aski vaihtaa ykköseltä kakkoselle vasta reilus 3000 ...?
- Malm
- W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
- Viestit: 1657
- Liittynyt: 23.10.2005 18:00
- Paikkakunta: Limika/Oulu
Vaihtaako se näin vain kylmänä vai myös lämpimällä koneella ?
Kylmänähän järjestelmä toimii niin että se vaihtaa korkeimmilla kierroksilla jotta katti/moottori lämpeäis nopeammin ja päästöt vähenee.
-Risto
Kylmänähän järjestelmä toimii niin että se vaihtaa korkeimmilla kierroksilla jotta katti/moottori lämpeäis nopeammin ja päästöt vähenee.
-Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
-
- Viestit: 23
- Liittynyt: 17.1.2007 21:24
- Paikkakunta: Vantaa
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
-
- Viestit: 23
- Liittynyt: 17.1.2007 21:24
- Paikkakunta: Vantaa
- Malm
- W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
- Viestit: 1657
- Liittynyt: 23.10.2005 18:00
- Paikkakunta: Limika/Oulu
Kyllä mie oon ollu ihan siinä käsityksessä että tuon ikäiset laatikot ovat ihan mekaanisia kapistuksia, ei niissä mitään keskusyksiköitä oleMB 420 se -89 kirjoitti:Ei ollu veholla ja jotain etupään tiivisteitä vaihettiin.. Pienten selvittelyjen jälkeen ilmeisesti laatikosta meni keskusyksikkö ja nyt tilalle laitettu on väärän laatikon.. Eli ei vaikuta tangon tai muiden säätö, Mistähän löytyis tollanen 420:sen keskusyksikkö? (ei uusi)
-Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
-
- Viestit: 23
- Liittynyt: 17.1.2007 21:24
- Paikkakunta: Vantaa
Touhottajallahan on semmonen loota palasina (vai onko jo kasattu)... Liekö se sitten joku venttiilikoneisto taikka semmonen?
Lähinnä keskusyksiköstä tulee minulle mieleen auton sytkäpoksi, joka ohjaa abs:ää, asd:tä, sytytystä ja mitä lie muita moottoriin/ajamiseen liittyviä asioita. Ei kuitenkaan vaihelootaa.
Minkäs takia sitä jumissa olevaa mäntää ei ole korjattu?
Jos sulla on alkuperäset osat tallella, niin ota kaikki kainaloon ja mene käymään Siekkisellä. Se laittaa kuntoon. Tai siis soita toki etukäteen. Numero löytynee foorumilta, jos ei suoraan niin joku foorumilainen sen kyllä tietää.
Lähinnä keskusyksiköstä tulee minulle mieleen auton sytkäpoksi, joka ohjaa abs:ää, asd:tä, sytytystä ja mitä lie muita moottoriin/ajamiseen liittyviä asioita. Ei kuitenkaan vaihelootaa.
Minkäs takia sitä jumissa olevaa mäntää ei ole korjattu?
Jos sulla on alkuperäset osat tallella, niin ota kaikki kainaloon ja mene käymään Siekkisellä. Se laittaa kuntoon. Tai siis soita toki etukäteen. Numero löytynee foorumilta, jos ei suoraan niin joku foorumilainen sen kyllä tietää.
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret
-Jokaisella kukalla on juuret
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
oliko se osa tän näkönenMB 420 se -89 kirjoitti:Kyllä mekaanikko jotain vhs kasetin kokosta mötikkää esitteli ja puhutteli keskusyksiköksi ja kertoi että siitä ompi joku (tosi pieni) mäntä juntturas eikä siksi toimi.. Ja tilalle olisi laitettu väärä että edes eteenpäin pääsee.. Siitä en ole varma onko se laatikossa ?
jos se tästä oli jumissa senhän voi pestä ja jaitella takasin,jos tän meinaa vaihtaa niin noi kohonumerot pitäs olla samat mitä vanhassakin koneistossa(loota kasattu)olis mukava tietää ja nähä mistä osasta on kysymys valokuva selvittäs koko asian