Ratin keskiö???
Ratin keskiö???
Täytyisi saada tämmöinen ratti w123 meseen (vm.-81, bensa, sedan) kiinni:
http://img249.imageshack.us/my.php?imag ... 338wc3.jpg
Löytyisiköhän keltään ylimääräistä keskiötä? Tai tietoa mistä voisi ostaa...? Olisin erittäin onnellinen ihminen sillon:)
http://img249.imageshack.us/my.php?imag ... 338wc3.jpg
Löytyisiköhän keltään ylimääräistä keskiötä? Tai tietoa mistä voisi ostaa...? Olisin erittäin onnellinen ihminen sillon:)
Kiitoksia kauheestiRässi66 kirjoitti:Tervetuloa foorumille heti kärkeen!
Nuita keskiöitä saa ainakin nuista ratteja myyvistä kaupoista.
Kokkeileppa vaikka tuommosta?
Aika moneen rattiin käy sama keskiö, en nyt kuitenkaan muista mitkä kävi ristiin...
Ainiijoo...
Tuossa on 5 pulttinen kiinnitys.... Yleisimmät kait ovat 6 pulttisii, sehän tästä hankalan tekeekin, damn!
No eihän se hankala ole, kun tekee tommosen palikan ratin ja keskiön väliin: NAPS (vähän huono kuva)
Siihenhän saat porata minkä pulttijaon vaan huvittaa. Rattikin tulee sopivasti lähemmäs, minun käsille 60mm oli passeli pätkä. On kyllä penkkikin siirretty normaalia matalammalle, sekin vaikuttaa asiaan.
Tai kahtele sopiva keskiö, semmonen mihin mahtuu porailemaan uuden pulttijaon.
Siihenhän saat porata minkä pulttijaon vaan huvittaa. Rattikin tulee sopivasti lähemmäs, minun käsille 60mm oli passeli pätkä. On kyllä penkkikin siirretty normaalia matalammalle, sekin vaikuttaa asiaan.
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret
-Jokaisella kukalla on juuret
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Jeez
Kiitoksia ideasta!Sivonen kirjoitti:No eihän se hankala ole, kun tekee tommosen palikan ratin ja keskiön väliin: NAPS (vähän huono kuva)
Ajattelinkin täs, et onkohan semmoinen mahdollista Oisko hyviä ohjeita, niitä tulen tarvitsemaan?