Ruoste hommia w124
Ruoste hommia w124
Terve! avataan keskustelu tälläkin palstalla.
Elikkä tuonne w124:sen lokkarin kaariin on päässyt pesitymään vanhojen autojen kansantauti nimeltä ruoste
nyt tarvis ennen suolan tuloa tehrä jotain asialle, tuli tossa lainattua "Hämeenkyrön sarvelta" tuo pistehiekkapuhallin ja sillä pitäs tuulettaa noita rahkoja poies.
Mitäs pohjamaalia kansa suosittelee puhtaalle pellille?
Muita neuvoja?
Tässä vanha kuva aiheesta, hiukka epäselvä
http://img.photobucket.com/albums/v396/ ... 0_2019.jpg
Elikkä tuonne w124:sen lokkarin kaariin on päässyt pesitymään vanhojen autojen kansantauti nimeltä ruoste
nyt tarvis ennen suolan tuloa tehrä jotain asialle, tuli tossa lainattua "Hämeenkyrön sarvelta" tuo pistehiekkapuhallin ja sillä pitäs tuulettaa noita rahkoja poies.
Mitäs pohjamaalia kansa suosittelee puhtaalle pellille?
Muita neuvoja?
Tässä vanha kuva aiheesta, hiukka epäselvä
http://img.photobucket.com/albums/v396/ ... 0_2019.jpg
EX member of SETÄMERSU Club
S204 220CDI "Beatrix"
exä:S202 250TDT "villekallefaarao"
exä W124 230E "nelli"
S204 220CDI "Beatrix"
exä:S202 250TDT "villekallefaarao"
exä W124 230E "nelli"
etukaaret putsattu ja maalattu huomenna massa pintaan ja taas kestää.
Takakaaret sen sijaan vaatii "pientä" hiontaa vielä, ruoste on hiipinyt tupla pellityksen väliin huonoin seurauksin
huomena lisää
Takakaaret sen sijaan vaatii "pientä" hiontaa vielä, ruoste on hiipinyt tupla pellityksen väliin huonoin seurauksin
huomena lisää
EX member of SETÄMERSU Club
S204 220CDI "Beatrix"
exä:S202 250TDT "villekallefaarao"
exä W124 230E "nelli"
S204 220CDI "Beatrix"
exä:S202 250TDT "villekallefaarao"
exä W124 230E "nelli"
jep homma hoidossa, en viittiny kaivaa enää syvemmälle vaan keväällä täytyy varmaan hitsata
Etulokkarit on putsattu maalattu ja tectylin pensselimassa päällä(tai siis sisäpuolella ), sehr gut
tunkin reiät putsattu, maalipäällä, öljyt sisällä ja tulppa reiässä lopuksi taas tectyyliä perään...
oli senverta pinkeet tulpat että ennen muokkausta tulppa ampui noin 2.5 metrin päähän kun täräytti autoa
tulihan turattua aloittelijan tuurilla taas ja paljon
Etulokkarit on putsattu maalattu ja tectylin pensselimassa päällä(tai siis sisäpuolella ), sehr gut
tunkin reiät putsattu, maalipäällä, öljyt sisällä ja tulppa reiässä lopuksi taas tectyyliä perään...
oli senverta pinkeet tulpat että ennen muokkausta tulppa ampui noin 2.5 metrin päähän kun täräytti autoa
tulihan turattua aloittelijan tuurilla taas ja paljon
EX member of SETÄMERSU Club
S204 220CDI "Beatrix"
exä:S202 250TDT "villekallefaarao"
exä W124 230E "nelli"
S204 220CDI "Beatrix"
exä:S202 250TDT "villekallefaarao"
exä W124 230E "nelli"
Pistämpä tämän topikin jatkeeks tämän...
Mites toi kannattas korjaa? hitsaamalla vai jostain purkumersusta rälläköidä sopiva pala siihen?
Tää on mun ekasta mersusta joka joutu kolariin,jolloin toi etukulma murtu.
Mites toi kannattas korjaa? hitsaamalla vai jostain purkumersusta rälläköidä sopiva pala siihen?
Tää on mun ekasta mersusta joka joutu kolariin,jolloin toi etukulma murtu.
S124 E220 -93
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
Riippuu mallista aikas paljon.
W124 tunkinreijät, faceliftin jälkeen siellä muovien alla voip olla ylläreitä.
Väykyissä etupalkki, etujousien yläkorvakkeet, ovet tiivisteiden alta.
Ei ole mersu paha ruostumaan, mutta tarkkana kannattaa ostaessa olla (niinkun aina autokaupassa).
Siellä on niin vahva massa pohjassa, että sen alta voi olla pelti kokonaan pois ja kaikki näyttää ulos ihan OK.
Näin oli yksi W123, kuulemma vaan 2 reikää lattiassa:
kuskinpuoli ja hanttarin puoli. Kotelot ja kardaanitunneli oli vaan jäljellä.
W124 tunkinreijät, faceliftin jälkeen siellä muovien alla voip olla ylläreitä.
Väykyissä etupalkki, etujousien yläkorvakkeet, ovet tiivisteiden alta.
Ei ole mersu paha ruostumaan, mutta tarkkana kannattaa ostaessa olla (niinkun aina autokaupassa).
Siellä on niin vahva massa pohjassa, että sen alta voi olla pelti kokonaan pois ja kaikki näyttää ulos ihan OK.
Näin oli yksi W123, kuulemma vaan 2 reikää lattiassa:
kuskinpuoli ja hanttarin puoli. Kotelot ja kardaanitunneli oli vaan jäljellä.
Pro HVM
Juurikin nimenomaan tämä 124.Rässi66 kirjoitti:Riippuu mallista aikas paljon.
W124 tunkinreijät, faceliftin jälkeen siellä muovien alla voip olla ylläreitä.
Onko tuo muovien alta ruostuminen kuinka yleistä, voidanko sanoa että siellä on aina ruostetta, määrä riippuu yksilöstä? Tuli vaan nyt mieleen ne ah niin kauheat kromikaaret ja niistä kuullut kokemukset.
helmoojen aluset...
entisessä 190E:ssäni oli tunkin reikien ympäriltä ruostunut melkoisen pahesti (omenan kokoinen) reikä jokaisen tunkin paikan kohalla. ovissa tuskin rusteen alkujakaan... eli johtopäätös: tarkistakaa aina ostaessa noiden tunkin reikien ympärykset ettei tule yllätystä, sillä ne on herkimmät paikat...
EX 190E -90 nyt 200D -95